Fanittaako kukaan Jannika B:tä????
Kommentit (79)
Vaikuttaa ylimieliseltä ihmiseltä, ei ole omasta mielestään tavis vaan superjulkimo. Esiintyisikö tänäkään kesänä yksilläkään festareilla ilman apulanta kytköksiä, ei todellakaan.
No, katsoin joskus sen Veitola yökylässä ohjelman. Vaikutti aika säälittävältä pikkutytöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ylimieliseltä ihmiseltä, ei ole omasta mielestään tavis vaan superjulkimo. Esiintyisikö tänäkään kesänä yksilläkään festareilla ilman apulanta kytköksiä, ei todellakaan.
On väittänyt julkisesti olevansa kauppatieteiden maisteri vaikka on tradenomi yamk.
En tiedä mitään hänestä. En osaa sanoa juuta enkä jaata. Mutta minua ärsyttää Toni Wirtanen joten siinä sivussa voi olla etten ole kiinnostunut hänen vaimostaankaan. Eli en lue juttuja heistä kummastakaan.
Onneksi on nykyään vähän vähemmän esillä, naama on tietenkin jo aika kulunut kun on tunkenut itsensä esille joka ikiseen ohjelmaan. Lopettaisi laulamisen yrittämisen ja nolot avautumiset somessa. Jannika saa aivan satavarmasti poikasten kanssa tai ilman kulkea rauhassa ihan missä vaan ja sekös rouvaa harmittaa.
Miksi ylipäätään joku "fanittaa" jotain henkilöä? En ole koskaan ymmärtänyt tätä kuviota.
Eihän tää Jannika B ole itse tehnyt kuin jotain c luokan biisejä mutta löysi julkkismiehen jonka varjolla PÄÄSI julkisuuteen.
Kaunis nainenhan se on ikäisekseen mutta niin on monet muutkin.
No body!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus Jannikalla on?
MBA
Miksi alapeukkuja? Minusta hieno suoritus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-jannika-b-lla-aihetta-juhlaan-…
Sanoi haluatko miljonääriksi ohjelmassa olevansa KTM.
Vierailija kirjoitti:
Ääni ei riitä laulajaksi, epämukavaa kuunnella. Tulee fiilis että lähinnä miehen siivellä julkisuudessa.
Miten mä muistaisin että hän lähetteli biisejään tonylle vaikka tämä sanoi ei?
Menisi oikeisiin töihin tai elelisi Tonin rahoilla.
Teennäisen oloinen, feikki tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Menisi oikeisiin töihin tai elelisi Tonin rahoilla.
Heillä on perhe, äiti, isäja 2 lasta.
Kyllä siinä on työtä kerrakseen.
Ja jos Tonin liksa riittää, miksi pitäisi mennä kodin ulkopuolelle töihin ?
Fanitan Jannika B:n suuria hörökorvia.
Me ollaan hyvin toimeentulevia, pitäiskö mun julkaista instaan myös ohjeet köyhiä ja taviksia varten: Rikas, tuo köyhän ja perustallaajan ylevä etäinen sukulainen. Jos kohtaat, älä lähesty, oli hänellä poikasia mukana tai ei.
Kolkot kasvot, vähän lihaa luiden ympärille ja poskiin pyöreyttä niin olisi nätimpi.
Tykkäsin kyllä siitä maniakappaleesta.
Jos olisin koskaan fanittanut yhtään ketään, niin sitten Jannikaa. Ei vai sovi tyyliin fanitus.
Luulen, että täällä on vain kateellisia tosiaan. Hänellä on upea ääni, ja vaikuttaa ihanalta ihmiseltä. Onkohan nämä melkein vihakommentit suomenkielisiltä ihmisiltä joita jurppii tuo ruotsinkielinen tausta, mietinpähän vaan 🤔