Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fanittaako kukaan Jannika B:tä????

Vierailija
23.10.2019 |

En tajua koko artistin olemassaoloa.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika monessa ohjelmassa mukana laulaja-tittelillä mutta kukaan ei tunnu tietävän yhtään biisiä.

Laulaja jonka biisit ei kuulosta huvälle tuolla nasaaliäänellä ja musiikillisestikin aivan mitäänsanomattomia.

Vierailija
22/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertää/on kiertänyt kaikki mahdolliset tv-kisailut. Lehtijutuissa puhuu miehestään, lapsestaan, masennuksestaan, talostaan ym.  Yhdessäkään haastattelussa ei ole kertonut musiikistaan tai musiikillisista vaikuitteistaan jne. joista artistit yleensä puhuvat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hän sellainen  piipittäjä. Varmaan ihan mukava ihmisenä, mutta ei hänestä oikein laulajaksi ole.

Äkkiseltään en muista yhtään hänen biisiään, vaikka olen hänet joskus nähnyt tv.ssä esiintymässä.

Vierailija
24/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on varmasti taitava manageri, joka saa hänet ujutettua joka toiseen tv-ohjelmaan.

Vierailija
25/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni?

Vierailija
27/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten oo koskaan kuullut yhtäkään biisiä häneltä. Ainakaan tietääkseni. Monelta ihmiseltä olen kyllä kuullut, että ei kannata kuunnellakaan. Satuin katsomaan yhden TTK-jakson ja täytyy sanoa, että Jannika vaikuttaa symppikseltä.

Vierailija
28/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni haluaisi useamman lapsen, Jannika ei sitä hälle suo.

Vierailija
29/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähdet tähdet ohjelmassa osoitti olevansa lahjakas esiintyjä ja laulaja. Muilla meni aina välillä genren parodioinniksi, Jannikalla ei yksikään esitys. 

Upea rohkea nainen. Arvostan.

Vierailija
30/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teennäisen oloinen, koko ajan esitys päällä.

Outoa hänessä on se, että on julkisesti tunnustautunut Temptation Island Suomi-sarjan faniksi. :O On melko noloa, että 34-vuotias katsoa tapittaa joka jakson tv-ohjelmasta, jonka ainoana sisältönä on ryyppääminen ja naiminen ja kehtaa vielää tunnustaa sen julkisesti. Ja Toni-siippa (jota olen pitänyt tähän asti kohtuullisen fiksuna kaverina) on seurana sohvalla. Monelle tuo sarja on lähinnä guilty pleasure-osastoa.  https://www.is.fi/viihde/art-2000006009885.html

Vierailija
31/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannika vaikuttaa tosi kivalta tyypiltä ja tanssii todella hyvin. En ollut koskaan kuullut yhtään hänen biisiään, joten TTK:n jälkeen kuuntelin pari. Enempää en voinut. 

Vierailija
32/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis on muuten mielestäni tuon videon alussa ilman meikkiä (tai ainakin minimimeikillä), kauniimpi kuin meikattuna, erittäin tyylikäs.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tayspotti-tahtiparille-suorassa-lah…

Vierailija
33/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Jannikalla on?

MBA

Vierailija
34/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ei riitä laulajaksi, epämukavaa kuunnella. Tulee fiilis että lähinnä miehen siivellä julkisuudessa.

Vierailija
35/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa hänessä on se, että on julkisesti tunnustautunut Temptation Island Suomi-sarjan faniksi. :O On melko noloa, että 34-vuotias katsoa tapittaa joka jakson tv-ohjelmasta, jonka ainoana sisältönä on ryyppääminen ja naiminen ja kehtaa vielää tunnustaa sen julkisesti. Ja Toni-siippa (jota olen pitänyt tähän asti kohtuullisen fiksuna kaverina) on seurana sohvalla. Monelle tuo sarja on lähinnä guilty pleasure-osastoa.  https://www.is.fi/viihde/art-2000006009885.html

Kai se Toni siinä tapittaa kun parikymppiset mimmit hinkuttaa bikineissä.

Vierailija
37/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on laskenut Tonin osakkeet kun meni naimisiin Jannikan kanssa. Ei sovi pariksi mun päässä sitten millään.

Vierailija
38/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Virtanen.

Vierailija
39/79 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Minä olen johtotehtävissä, akateeminen (luonnontieteet) ja ikää on 48 vuotta ja katson Temppareita.

Vierailija
40/79 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä koulutus Jannikalla on?

MBA

Miksi alapeukkuja? Minusta hieno suoritus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuva-jannika-b-lla-aihetta-juhlaan-…