Oletko joskus harrastanut seksiä vaikka et olisi halunnut?
Monille tapahtuu sitä että illalla kyllä haluaa seksiä mutta aamulla kaduttaa. Mutta tuollaisia ei nyt lasketa! Nyt on väliä vain sellaisilla tapauksilla että alunperinkään ei ole halunnut seksiä ja silti on harrastanut. Onko sulle käynyt noin? Kuinka? Mikä siinä mätti, siis miksi et halunnut? Oliko ällö kumppani? Miksi silti harrastit? Etkö olisi voinut vain olla harrastamatta? Jne.
Kommentit (79)
Pyrin olemaan harrastamatta vastenmielisiä asioita. Ja en harrastakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?
Onkohan sinulla menneet käsitteet sekaisin? - Tarkoitan käsitteillä sellaisia kuin seksi (ihmisten sukupuolista kanssakäymistä ja sukupuolielämää mutta sanalla tarkoitetaan usein myös sukupuolielämän kuvausta mm. taiteessa ja viihteessä esitettynä sekä sukupuolista vetovoimaa) ja toisena käsitteenä yhdyntää, joka on "vain " yksi seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Yhdynnässä miehen penis työntyy (/työnnetään) esimerkiksi naisen emättimeen.
Jos nämä käsitteet menevät sinulla sekaisin, niin en osaa olla ylläynyt, jos olisit myös sitä mieltä, että kaksi naista ei voisi mitenkään harrastaa seksiä keskenään.(..)
Sinkkumies
Jaah. No minä katson, että kun miehellä seisoo= haluaa seksiä, kun miehellä ei seiso = ei halua seksiä. Ja kyllä, miellän suuseksinkin tähän enkä vain yhdyntää. Eikä suuseksiäkään voi harrastaa, jos ei seiso.
Miksi ei muka voi?
Vierailija kirjoitti:
Surullinen ketju.
Miksi? Jokainen pystyy räpläämään oma alapäätään milloin tahansa, avusteisesti tai ilman. Silloin kun haluan seksiä miehen kanssa, haluan tosiaan sukupuoliyhdyntää, en mitään omakivaa tai pakkoräpläysesileikkiä. Niistä en saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?
Onkohan sinulla menneet käsitteet sekaisin? - Tarkoitan käsitteillä sellaisia kuin seksi (ihmisten sukupuolista kanssakäymistä ja sukupuolielämää mutta sanalla tarkoitetaan usein myös sukupuolielämän kuvausta mm. taiteessa ja viihteessä esitettynä sekä sukupuolista vetovoimaa) ja toisena käsitteenä yhdyntää, joka on "vain " yksi seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Yhdynnässä miehen penis työntyy (/työnnetään) esimerkiksi naisen emättimeen.
Jos nämä käsitteet menevät sinulla sekaisin, niin en osaa olla ylläynyt, jos olisit myös sitä mieltä, että kaksi naista ei voisi mitenkään harrastaa seksiä keskenään.(..)
Sinkkumies
Jaah. No minä katson, että kun miehellä seisoo= haluaa seksiä, kun miehellä ei seiso = ei halua seksiä. Ja kyllä, miellän suuseksinkin tähän enkä vain yhdyntää. Eikä suuseksiäkään voi harrastaa, jos ei seiso.
Miksi ei muka voi?
Haluatko itse imeskellä tai nuolla limaista etanaa/herkkusientä jos se ei johda mihinkään?
Parisuhteessa joutuu välillä tekemään kompromisseja. Osaan kyllä kieltäytyäkin, mutta toisinaan tulee suostuttua, kun haluaa olla toiselle mieliksi. Mieheni ei onneksi painosta, jos kieltäydyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exän kanssa jatkuvasti harrastin seksiä, vaikka en olisi halunnut. Ällötti, siksi onkin ex. T. 44-v valkoinen heteromies
Ristiriitaista. Eihän sulla olisi seissyt jos et olisi halunnut.
Kyllä kunnon miehellä seisoo, vaikka ei haluaisi, usko pois. Tai no, olihan niitä lerpahtamisia kieltämättä kyllä. T. 44-v valkoinen heteromies
Siis se vaatii hyvin paljon ajatustyötä, että onnistui, piti ajatella kaikkia kiihottavia juttuja
mikä naisia vaivaa halusi naimisiin 15v sitten ("elatuksen maximoimiseksi" ja seksi on nykyään pakko. mitä aivolohkossa tapahtuu.voiko älypuhelin vaikuttaa hormoneihin?
Vierailija kirjoitti:
Olen, kerran. Entisessä avioliitossa ex-miehen kanssa. En halunnut, mutta jostain velvollisuudentunteesta suostuin, koska edellisestä kerrasta oli pitkä aika ja toinen oli sitä monta kertaa kärttänyt.
Olin kuin vierestä katselija, en omassa kehossa, nielin itkua ja odotin vain että se loppuu. Yllätyin ja pelästyin silloin vähän omaakin reaktiota, mutta päätin myös etten enää ikinä harrasta seksiä jos en halua. Ei siihen ole mitään velvollisuutta milloinkaan, ei edes tutun puolison kanssa.
Mulla samanlainen kokemus exan kanssa. Oli ensimmäinen poikaystävä, poikkis kärtti ja suostuin. Oli kyllä ristiriitainen olo sen jälkeen ja päätin, etten sitä enää harrasta toisen painostuksesta.
EN. Eikö seksin harrastaminen riipu ainoastaan siitä että saako sitä silloin kun haluaa?
Naiset näköjään kuutamolla miesten haluamisjutuista. Tuohan on aivan yhtä tyhmä kysymys, kuin miten nainen voi harrastaa seksiä jos ei halua, eli naisen kostuminen ja miehellä seisominen.
Monesti mieheni kanssa. Välillä piti todella pakottautua, vaikka teki mieli kääntyä kannoilla. Nykyään mies on aika haluton, joten ongelma on poistunut. Olisiko lopputulos ollut erilsinen, jos olisin joskus kieltäytynyt, vaikea sanoa. Voisi hän olla haluton nyt sen takia, että olisin muka pihdannut.
Jos seksi on vastenmielistä, kannattaa ensimmäiseksi harkita e-pillereistä luopumista.
Kaikki e-pillerit pysäyttävät naisen oman hormonituotannon.
Kun sitten näissä mini ja yhdistelmäpillereissä on estrogeeniä todella vähän, lopputulos on ettei se pieni annos kykene useimmissa naisissa enää sytyttämään seksihaluja ja monesti parisuhde saattaa jopa loppua sen vuoksi.
Sitten kun suhde katkeaa, eikä enää tarvita pilleireitä seksihalut palaavat hitaasti ja ihmetellään kuinka kovat ne halut ovatkaan kun uuden parin kanssa suojaudutaan kondomeilla.
Myöhemmin siirrytään jälleen uudessa, mutta vakintuneessa suhteessa takaisin e-pillereihin ja sama oravanpyörä pyörähtää uudelleen käyntiin.
Koskee kaikkea hormonaalista ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Pyrin olemaan harrastamatta vastenmielisiä asioita. Ja en harrastakaan.
Usein. Joskus vaimo haluaa väärällä hetkellä tai toisen kierroksen kun eka olisi riittänyt. Tietenkin autan purkamaan paineet. On se maailman hienointa katsella kuumana käyvää naista orkusta puhumattakaan. Luuserit jättää kuuman naisen hoitamatta. Tämä on fakta!
Vähän riippuu siitä mitä haluamisella tarkoitetaan. Olen harrastanut seksiä vaikken itse ole ollut aloitteentekijä selvästikään, usein aloite on kyllä melko yhteinen, joskus omani. En ole harrastanut seksiä silloin kun en ole halunnut vaikka harvoin olen kieltäytynytkään. Aina on halut syttyneet silloin kun en ole torpannut ajatusta alkuunsa esim. alkuraskauksien pahoinvoinnin vuoksi, silloin ihan oikeasti ei kestänyt rytkettä..
[/quote]
Usein. Joskus vaimo haluaa väärällä hetkellä tai toisen kierroksen kun eka olisi riittänyt. Tietenkin autan purkamaan paineet. On se maailman hienointa katsella kuumana käyvää naista orkusta puhumattakaan. Luuserit jättää kuuman naisen hoitamatta. Tämä on fakta![/quote]
Luulen että nämä miehet ketjussa ovat ymmärtäneet "haluta" sanan hyvin erilailla kuin minä. Te tarkoitatte ilmeisesti tilannetta, jossa juuri sillä hetkellä ei haluta, vaikka muuten haluttaisi se ihminen paljon tai on jo kertaalleen harrastettu ja itselle jo riittäisi tms.
Minä ymmärsin sen niin, että oletko harrastanut seksiä vastoin tahtoa, esim jonkun vastenmielisen ihmisen painostaessa diihen, kun itse koet sen lähinnä r-.@iskaukseksi ja tekisi mieli juosta pois, mutta tuntuu, että on suostuttava. Tai vsikka puolison kanssa vastaavassa tilanteessa käytännössä väkisin painostettuna ja esimerkiksi haukkumisen ja huutamisen jälkeen.
Jonson kirjoitti:
Naiset näköjään kuutamolla miesten haluamisjutuista. Tuohan on aivan yhtä tyhmä kysymys, kuin miten nainen voi harrastaa seksiä jos ei halua, eli naisen kostuminen ja miehellä seisominen.
Totta, olen äimänä näistä miesten vastauksista.
Nainenkin voi harrastaa seksiä vaikka ei halua, ilman että kostuu yhtään. Vaikka itkisi samalla, niin voi sitä harrastaa.
Mutta miten ihmeessä mies? Että jos hän inhoaa sitä naista eikä nainen kiihota häntä yhtään ja se vastenmielinen nainen painostaa seksiin ja vaikka haukkuu rumaksi läskiksi ja minimunaksi ja uhkaa järjestää potkut töistä, ellei mies suostu. Mun on vaikea käsittää, eytä se mies silti kykenee siihen. Vai tarkoitatko että hän siloin vain nuolee?
Uskomatonta, että joku tuolla jaksaa.
Kyllä sen vehkeen saa pystyyn vaikka ei kiinnostaisi.
Vanhemmilla miehillä vaikeampaa, mutta kyllä sen pystyyn saa. Ja juuri silloin jyystäessä se ei edes tunnu oikein seksiltä. Työltä pikemminkin. Ja orkunkin saa kun oikein keskittyy, mutta tuntuu silloin lähinnä aivastukselta.
Kai suurin osa miehistä tietää mitä tarkoitan.
Olen parikin kertaa tilanteissa joissa olen ottanut miehen kotiini, mies alkanut yrittään ja olen ajatellut, että no sama panna ku tässä tilanteessa jo olen ja kieltäytymisestä voisi tulla ongelmia.
Ei ole jäänyt traumoja, mutta ei sellainen seksi tietenkään mitään huikeaakaan ole vaikka siinä voi saada orgasminkin.
Ja toki pimppi voi kostua vaikkei seksiä haluttaisikaan, mulla ainakin kostuu jos vaan sormettaa tai vähän hiplaa ja joskus ihan muuten vainkin.
Samoin suutelu tekee helposti sen, että kostuu.
Ja kostuu myös tietty silloin, kun sinne työntelee kikkeliä.
Olen. Ex usein tuli kinuaan seksiä silloin kun tiesi minulla olevan huono oli (esim. pään tai vatsan ollessa kipeä). Jälkikäteen olen kyllä tajunnut miten itsekästä käytöstä tuo oli mieheltä ja kuinka minun todellakin olisi pitänyt osata kieltäytyä.