Oletko joskus harrastanut seksiä vaikka et olisi halunnut?
Monille tapahtuu sitä että illalla kyllä haluaa seksiä mutta aamulla kaduttaa. Mutta tuollaisia ei nyt lasketa! Nyt on väliä vain sellaisilla tapauksilla että alunperinkään ei ole halunnut seksiä ja silti on harrastanut. Onko sulle käynyt noin? Kuinka? Mikä siinä mätti, siis miksi et halunnut? Oliko ällö kumppani? Miksi silti harrastit? Etkö olisi voinut vain olla harrastamatta? Jne.
Kommentit (79)
Olen, ns. säälistä, tai jotenkin en tiennyt miten pääsisin tilanteesta. Nettitreffit, tulimme ilmiömäisesti juttuun keskenämme, mies tuli luokseni naapurikaupungista iltaa viettämään ja oli puhetta, että koska matkaa oli, voi jäädä yöksi. Livenä emme tulleetkaan lainkaan juttuun, mies oli tuskallisen hiljainen ja tilanne oli kiusallinen. Olin nuorehko ja liian kiltti, en kehdannut sanoa että sori mutta ei tästä tulekaan mitään. Tein vielä itse aloitteen, koska en kestänyt miehen hiljaisuutta ja ajattelin että pääsen nopeammin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotta säilyy kotirauha niin kyllä olen vastentahtoisesti harrastanut seksiä. On todella naiivia ajattelua että seksi olisi aina yhtä ihanaa.
Aika harva sanoo mitään tällaista. Eri asia että se on joskus vaan ok kuin että seksiä ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?
Onkohan sinulla menneet käsitteet sekaisin? - Tarkoitan käsitteillä sellaisia kuin seksi (ihmisten sukupuolista kanssakäymistä ja sukupuolielämää mutta sanalla tarkoitetaan usein myös sukupuolielämän kuvausta mm. taiteessa ja viihteessä esitettynä sekä sukupuolista vetovoimaa) ja toisena käsitteenä yhdyntää, joka on "vain " yksi seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Yhdynnässä miehen penis työntyy (/työnnetään) esimerkiksi naisen emättimeen.
Jos nämä käsitteet menevät sinulla sekaisin, niin en osaa olla ylläynyt, jos olisit myös sitä mieltä, että kaksi naista ei voisi mitenkään harrastaa seksiä keskenään.(..)
Sinkkumies
Jaah. No minä katson, että kun miehellä seisoo= haluaa seksiä, kun miehellä ei seiso = ei halua seksiä. Ja kyllä, miellän suuseksinkin tähän enkä vain yhdyntää. Eikä suuseksiäkään voi harrastaa, jos ei seiso.
Tämä on haista vittu ketju.
Samanlainen kuin kaikki muut missä kysytään jotain jalohopean c-l-i-p-p-e-r metalliin liittyen antaakseen huomiota että välitämme ja sitten käännetään selkää ja puukotetaan... alapeukutetaan ja tehdään kaikkea sovinismiksi syyttäen. Tämä nainen on idiootti ja hänen psykopaattinen apinansa.
Koitetaan vain tehdä näitä aloituksia jotta "jeesus" olisi olemassa tekopyhällä tavalla idiootisti. Jos et usko niin toivon kaikkien vihaajien joutuvan jumalan ripustamisiksi.
Don't Em I c whit me, first learn how to rap before you speak on me!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, melkein joka kerta.
Jotenkin nuorena ajatteli, että mies alkaa välittämään jos saa.
Se, että minä kieltäydyin, ei riittänyt miehille. Se vasta riitti, kun sanoin, että olen terapeutti on sanonut, etten saa harrastaa seksiä.
Uskoivat enemmän terapeuttiani kuin minua.
Halusin kuitenkin läheisyyttä, haleja. Miehet käyttivät sitä hyväkseen, että en saa läheisyyttä, jos en anna.
Yhdessä vaiheessa vaan päätin, etten sitten harrasta seksiä enää ollenkaan. 6 vuotta on jo mennyt. Koskemattomuuteen tottuu.
Sattuu vaan joka kerta. Lähinnä siksi, ettei miehet välitä olenko valmis seksiin.
Kai nyt kuitenkin ymmärrät, että seksi on normaaleissa parisuhteissa yksi erittäin tärkeä osa. Miehet , aivan kuten naisetkin, haluavat seksiä. Se, ettet sinä halua, tarkoittaa sinulle sitä, että toisenkaan ei mielestäsi pitäisi haluta. Toki niitä aseksuaalejakin ihmisiä on olemassa, jotka haluavat silti kosketusta. Mutta vähemmistönä ovat.
Voi nyt hyvänen aika. Halutkoon minkä haluaa, mutta halu ei oikeuta satuttamaan tai painostamaan ketään.
Joka viikko oman miehen kanssa. Ei ole kivaa, en tykkää ollenkaan ja se ongelman ydin onkin. En tykkää ollenkaan seksistä, en ainakaan mieheni kanssa, enkä muitakaan kaipaa.
Jos tykkäätte että kiveksistä sattuu kuin rakastelee ja saa pakotettua seksiä niin alapeukuta vain. Jumala ei auta tässä.
Vierailija kirjoitti:
Joka viikko oman miehen kanssa. Ei ole kivaa, en tykkää ollenkaan ja se ongelman ydin onkin. En tykkää ollenkaan seksistä, en ainakaan mieheni kanssa, enkä muitakaan kaipaa.
Kuten näistä kommenteista huomaa se on fifty fifty ja ihmiskunnan äänestys.
Oikeasti ensin halusin kirjoittaa että sinä se vasta rakastavainen olet, ei ole sarkasmia. Se on kivaa nähdä rakastavaisia ihmisiä. En nähnyt mitään pahaa kommentissasi miehestäsi ja toivon tätä kaikilta samaa. Fifty fifty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?
Onkohan sinulla menneet käsitteet sekaisin? - Tarkoitan käsitteillä sellaisia kuin seksi (ihmisten sukupuolista kanssakäymistä ja sukupuolielämää mutta sanalla tarkoitetaan usein myös sukupuolielämän kuvausta mm. taiteessa ja viihteessä esitettynä sekä sukupuolista vetovoimaa) ja toisena käsitteenä yhdyntää, joka on "vain " yksi seksuaalisen kanssakäymisen muoto. Yhdynnässä miehen penis työntyy (/työnnetään) esimerkiksi naisen emättimeen.
Jos nämä käsitteet menevät sinulla sekaisin, niin en osaa olla ylläynyt, jos olisit myös sitä mieltä, että kaksi naista ei voisi mitenkään harrastaa seksiä keskenään.(..)
Sinkkumies
Joo tota jos miehellä ei seiso eikä se vehjettään naiseen tunge niin se ei harrasta seksiä. Se on esileikki ilman yhdyntää.
Tämän aloituksen pitää muistaa mieleen. Tästä tulee viellä idiootteja laineja.
Joskus oman miehen mieliksi.
Yhdessä 20 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Tämä on haista vittu ketju.
Samanlainen kuin kaikki muut missä kysytään jotain jalohopean c-l-i-p-p-e-r metalliin liittyen antaakseen huomiota että välitämme ja sitten käännetään selkää ja puukotetaan... alapeukutetaan ja tehdään kaikkea sovinismiksi syyttäen. Tämä nainen on idiootti ja hänen psykopaattinen apinansa.
Koitetaan vain tehdä näitä aloituksia jotta "jeesus" olisi olemassa tekopyhällä tavalla idiootisti. Jos et usko niin toivon kaikkien vihaajien joutuvan jumalan ripustamisiksi.Don't Em I c whit me, first learn how to rap before you speak on me!
Jos sä painuisit sinne vidduun kun ketään ei kiinnosta sun juttus.
En. Mutta minäpä taasen en ole harrastanut seksiä vaikka olen halunnut. Ei siihenkään ihan kaikki pysty.
Terveisin Naispelko26
Tieteski tullut harrasteltua. Kait nyt jokaisella on sen verran parisuhdekokemusta että ei ne halut aina osu samaan aikaan. Eihän siinä ole kuin uhrautua ja panna parastaan sitten :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen pitää muistaa mieleen. Tästä tulee viellä idiootteja laineja.
Todellakin tulee VIELLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Mm. vaimon loppuraskauksien aikana.
Ällötti, mutta homma oli hoidettava kotiin, yleensä sormilla ja suulla.Ok, ilmeisesti toisille seksin käsite on laajempi. Minulle se on seisovalla vehkeellä suoritettu penetraatio.
Niin että mitään esileikkejä en seksiksi luokittele enkä hyväksy. Jokaisella parilla tietty omat kriteerinsä seksille.
Melkein useammin olen harrastanut seksiä vastoin tahtoani kuin omasta tahdostani. Tai sanotaanko, että olen harrastanut seksisuhteita muista syistä. Raha, huvitus, sosiaalinen hyväksyntä, kieltäytymisen pelko. Joskus olen melkein oksentanut seksipartnerini päälle hänen kuvottavuudestaan. Nuoruuteni olikin osin tästä syystä helvettiä. Olin hyväksikäytön uhri ja toistin tätä tuhoisaa mallia kaikissa miessuhteissani, joihin ajauduin. Onneksi olen joskus ollut myös ihastunut ja halunnut miehiä elämässäni.
Sinkkumies