Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus harrastanut seksiä vaikka et olisi halunnut?

Vierailija
23.10.2019 |

Monille tapahtuu sitä että illalla kyllä haluaa seksiä mutta aamulla kaduttaa. Mutta tuollaisia ei nyt lasketa! Nyt on väliä vain sellaisilla tapauksilla että alunperinkään ei ole halunnut seksiä ja silti on harrastanut. Onko sulle käynyt noin? Kuinka? Mikä siinä mätti, siis miksi et halunnut? Oliko ällö kumppani? Miksi silti harrastit? Etkö olisi voinut vain olla harrastamatta? Jne.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa jatkuvasti  harrastin seksiä, vaikka en olisi halunnut. Ällötti, siksi onkin ex. T. 44-v valkoinen heteromies

Vierailija
2/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka usein! Rakastan miestäni, ja jos häntä panettaa mutta minua ei, haluan silti olla hänelle mieliksi. Ei se ole iso vaiva. Ajattelen, että pihtaamalla synnyttäisin vain ongelmia suhteeseen.

Vierailija
4/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kerran. Entisessä avioliitossa ex-miehen kanssa. En halunnut, mutta jostain velvollisuudentunteesta suostuin, koska edellisestä kerrasta oli pitkä aika ja toinen oli sitä monta kertaa kärttänyt. 

Olin kuin vierestä katselija, en omassa kehossa, nielin itkua ja odotin vain että se loppuu. Yllätyin ja pelästyin silloin vähän omaakin reaktiota, mutta päätin myös etten enää ikinä harrasta seksiä jos en halua. Ei siihen ole mitään velvollisuutta milloinkaan, ei edes tutun puolison kanssa. 

Vierailija
5/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä tullu harrastettua elämän aikana nuorempana.lyhyissä suhteissa,jotka olisi voinu jättää väliin.Enää en.

Vierailija
6/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa. Olen ollut aviossa 24 vuotta. N48

Vierailija
7/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. - Olisi minusta ristiriitaista ja kiusallista kutsua seksiksi sellaista toiminaa, johon kokee (tai kokisi) olevansa pakotettu ja jossa itse olisi vastentahtoisest mukana.

Sinkkumies  

Vierailija
8/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa jatkuvasti  harrastin seksiä, vaikka en olisi halunnut. Ällötti, siksi onkin ex. T. 44-v valkoinen heteromies

Ristiriitaista. Eihän sulla olisi seissyt jos et olisi halunnut.

Vierailija
9/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta koskaan en ole jälkeenpäin katunut.

Vierailija
10/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monta kertaa. Ehkä n. 80% kerroista. Ensimmäisen kerran 12-vuotiaana lastenleirillä.

Vierailija
11/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, kerran. Entisessä avioliitossa ex-miehen kanssa. En halunnut, mutta jostain velvollisuudentunteesta suostuin, koska edellisestä kerrasta oli pitkä aika ja toinen oli sitä monta kertaa kärttänyt. 

Olin kuin vierestä katselija, en omassa kehossa, nielin itkua ja odotin vain että se loppuu. Yllätyin ja pelästyin silloin vähän omaakin reaktiota, mutta päätin myös etten enää ikinä harrasta seksiä jos en halua. Ei siihen ole mitään velvollisuutta milloinkaan, ei edes tutun puolison kanssa. 

Jännä juttu, kuulostaa kyllä erikoiselta. Toisaalta kirjoittamasi perusteella suhteenne taisi jo tuolloin olla ns. karilla, jos kerran edellisestä kerrasta oli jo pitkä aika. Olitko enää kertaakaan tuon miehen kanssa yhdynnässä tämän jälkeen?

Minä suhtaudun seksiin aika käytännöllisesti, aika usein ei itse jaksaisi, mutta kun mies kärttää niin on lopulta pienempi rasite tehdä nopeat temput kuin kuunnella sitä vonkausta loputtomiin. Joten vastaus ap:n kysymykseen on kyllä.

Vierailija
12/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan satojakin kertoja. R-aiskaukset erikseen vielä tietysti päälle.

Vierailija
13/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon sisään viimeksi.

M30

Vierailija
14/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?

Vierailija
15/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
16/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies pystyy harrastamaan seksiä, jos ei halua? Jos ei kerran seiso, niin miten ihmeessä seksi siis sillä kertaa hoidetaan? Hoidat vain naisen?

Onko naiset oikeasti näin pihalla?

Vierailija
17/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, monta kertaa. Nuorena asiaa ei jotenkin edes tajunnut ajatella sen kautta, mitä itse haluaa. Olin noissa tapauksissa välillä itsekin aloitteentekijänä.

Vierailija
18/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan poikaystävän kanssa halusin vaan äkkiä menettää neitsyyden, olihan se nyt kauhean "noloa" olla kaveriporukan ainoa kokematon vielä 17-vuotiaana. Koko toimitus ällötti ja sattui ja ajattelin vaan että kohta se loppuu. Noh, harvalla ensimmäinen kerta varmaan on kovin nautinnollinen.

Vierailija
19/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naiset oikeasti näin pihalla?

Kerro

Vierailija
20/79 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Avioliitossa 29 vuotta.

M59