Olen viemässä vanhoja juoksukenkiä kirpparille myyntiin - Lähteeköhän jalkasieni pohjallisista jos kengät pesee 60 asteessa
Kengät muuten ehjiä. Kulutuspintaakin vielä vähän jäljellä pohjissa.
Kommentit (28)
Tämän takia en koskaan osta kenkiä kirpparilta. Tulee kalliiksi ostaa itselleen jalkasientä 🤮
Kuka dille ostaa kenkiä kirpparilta? Toisen ihmisen linttaan astutut ja toisen jalkaan muotoutunut kenkä? Aikuinen vielä menee, mutta tutut kehuvat, että lapsilleen ostavat kaikki kengät kirppisiltä, heille, joilla jalka muotoutuu vielä parikymppiseksi asti. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka dille ostaa kenkiä kirpparilta? Toisen ihmisen linttaan astutut ja toisen jalkaan muotoutunut kenkä? Aikuinen vielä menee, mutta tutut kehuvat, että lapsilleen ostavat kaikki kengät kirppisiltä, heille, joilla jalka muotoutuu vielä parikymppiseksi asti. Ei mitään järkeä.
Minä ostan kun ei muuhun ole varaa. Mulla on kyllä sieniä jalassa vaikka mitä sorttia. Ihan verellä kesähelteillä ja ei duunissa ole mitään työterveyttä.
T: 9e tunti duunari
Vierailija kirjoitti:
Myytkö myös kuulokkeet joissa on korvasieni?
Voiko kuulokkeet ryöpätä?
Miehellä oli vuosi sitten jalkasieni. Se saatiin lääkkeillä pois. Eikä ole uusinut. Kenkiä joita ei pistetty pois (kalliimmat urheilukengät) käsiteltiin sillä hoitoon tarkoitetulla puuterilla. Apteekista sai myös puhdistussuihketta jota käytti. Tätä siis toisti usein vielä hoidon loputtuakin,ettei sieni jää kenkiin. Melko kalliiksikin tuo tuli. Joten miettisin kyllä itse haluanko lähteä tuohon ruljanssiin muutaman euron kirpparikenkien takia. Ja jalkasieni voi ärtyä pahaksikin infektioksi. Joten se pari euroa on kyllä melko tarpeen, jos sellaiset kengät on pakko oikeasti rahaksi muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan kun ei muuhun ole varaa. Mulla on kyllä sieniä jalassa vaikka mitä sorttia. Ihan verellä kesähelteillä ja ei duunissa ole mitään työterveyttä.
T: 9e tunti duunari
Myytkö kengät vielä eteenpäin?
Myös jääkaapin pakastelokero toimii.