Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutimme ja tästä tuli painajainen, kumpikaan lapsi ei nuku omassa huoneessaan

Vierailija
23.10.2019 |

Niin odottivat kuin kuuta nousevaa omia huoneita.. ja nyt tunkee yöksi meidän sänkyyn. 6v nukkuisi ihan seinän takana ja 11v yläkerrassa mutta kumpikin kuulee ääniä öisin. Ollaan selitetty että talo pitää ääntä eikä tarvi pelätä , turhaan "Äiti mä kuulin taas sitä ääntä voinko mä tulla tänne?!" Mies on turhautuneena ruvennu nukkumaan sohvalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ovi lukkoon ja juttelette illalla ennen nukkumaanmenoa niistä äänistä, joita kuuluu.

Vierailija
2/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti mä kuulin taas sitä ääntä voinko mä tulla tänne?!"

ET, palaahan nyt omaan huoneeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotte, että ette voi vaan nyt on vaan opittava nukkumaan omassa huoneessa.

Vierailija
4/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta lapset uusiin huoneisiinsa. Nuku muutama yö heidän kanssaan. Kuunnelkaa yhdessä uusia ääniä. Sitten saavat oppia nukkumaan yksin. Vosivatko lapset nukkua yhdessä lastenhuoneessa ja käyttää toista leikkeihin?

Vierailija
5/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatte ne lapset nukkumaan yhdessä. 

Vierailija
6/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opeta lapset uusiin huoneisiinsa. Nuku muutama yö heidän kanssaan. Kuunnelkaa yhdessä uusia ääniä. Sitten saavat oppia nukkumaan yksin. Vosivatko lapset nukkua yhdessä lastenhuoneessa ja käyttää toista leikkeihin?

Toinen nukkuu toisen kanssa ja toinen toisen kanssa.

Vierailija
7/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet vaan takaisin omaan sänkyyn ja silittelet uneen. Päivällä raskasta liikuntaa ja tekemistä että lapset olisivat yöllä väsyneitä.

Vierailija
8/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit molempien kanssa kanssa yön yläkerrassa siellä esikoisen huoneessa ja kävisitte läpi kaikki äänet ja varjot? 11v on vielä pieni, kerrostalossa sisaren kanssa samassa huoneessa ei voi kuvitella millaista on hiljaisen ok-talon yläkerrassa yksi öisin vaikka olisikin into piukena että "jee jee oma huone jes".

Vierailija
9/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikaisemmin ollut kaksikerroksinen talo? Meillä ainakan lapset selvästi arastivat olla esimerkiksi yläkerrassa yksin, jos muut olivat alhaalla. 

Ollaan alusta asti nukuttu perhepedissä, joten ei haittaa jos nyt isompana tulevat silloin tällöin väliin nukkumaan. Toki on eri asia, jos 11 vuotias nukkuu jatkuvasti vanhempien välissä. Teidän täytyy vain keksiä jotain uusia ratkaisuja.

Vierailija
10/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun katsoin jotain kauhuleffaa nuorena ja siinä 2 lasta nukkui omassa huoneessaan ja pelkäsi (syystäkin...) talosta kuuluvia ääniä ja itki vanhempiaan, jotka kävivät ovella sanomassa että no niin nukkukaas nytten. Ja menivät sitten toistensa viereen yhdessä nukkumaan. Että aika epäreilua...

Vierailija
11/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vihdoinkin asiallinen vastaus!

Tätä ajattelin tarjota ratkaisuksi nyt alkuun. Se yläkerran huone vois olla aluksi leikkihuone ja molemmat nukkuis alhaalla.

Siihen saakka kunnes tottuvat talon ääniin.

Vierailija
12/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin omakotitaloon kun olin 12 ja koviksena halusin takkahuoneen viereisen makuuhuoneen  alakerrasta iskän,äiskän ja veljen nukkuessa yläkerrassa. Hienohan se huone oli mutta kyllä pelotti öisin ! enkä voinut sanoa kellekkään kun veli olisi alkanut kuittailemaan!  Äiskä ihmetteli että miten tuo tyttö on noin väsyneen näköinen nykyään, totta kai kun yöt vapisin peiton alla kun seinät natisi ja oksat raapi ikkunaa ja kuvittelin että joku luuranko tai ihmissusi hyökkää ihan just ja syö mut  ! Olin vissii joku 14 kun viimein sain nukuttua kunnolla.

Vierailija
13/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse pelännyt niin jäätävästi lapsena, että omieni kanssa nukun/annan tulla viereen niin kauan kuin haluavat. On kauheaa valvoa yksin peloissaan.

Vierailija
14/14 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuule sanoa että kerros/rivitalossa ikänsä asunut AIKUINENKIN pelkää ensin oktalossa! Miehen yövuorojen aikaan valvoin öitä säikkyen joka pirun risahdusta, helpotti vasta kun yöt kävivät valosiksi ja tulin sinuiksi talon äänien kanssa. Mies luulee vieläkin että taapero nukkui muuttostressin takia huonosti kun vaimolle kasvoi silmäpussit mutta todellisuudessa poitsu nukkui kuin tukki äidin hepuloidessa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi