Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauppa menee kiinni klo 22 ja kassalla sanottiin mennessäni maksamaan,

Vierailija
23.10.2019 |

että muut on jo nukkumassa ja sinun takia joudutaan olemaan täällä näin pitkään. Kassakuitissa maksuhetki on tasan klo 22. Kauppa kuulutti sitä ennen klo 21.55, että kauppa on kiinni. Mitä v...a. Onko muilla vastaavaa, että kassa alkaa v...lla siitä, että asiakas käy kaupassa?! Joka tapauksessa he eivät pääse kotiin klo 22, vaan kauppa menee silloin asiakkailta kiinni. Eipä tarvitse mennä kyseiseen puljuun enää.

Kommentit (263)

Vierailija
41/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan kassan työaika todennäköisesti on laitettu loppumaan myös klo 22. Omalla ajallaan sitten kaikki sen yli menevä.

Järkevä ihminen on kohtelias toisia kohtaan ja menee silloin 21:55 jo kassaa kohti, että kaikki pääsee ajoissa sieltä pois.

Niinhän minä meninkin ja ostokset oli maksettu, kello oli 22! Ketä tuo v..lu hyödytti, kun olin joka tapauksessa lähdössä pois? Varmasti laitan valituksen. Ap

Jurvan kuntaan voi valittaa.

Älä nyt s.atana, ei ole meidän asia.

Vierailija
42/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienessä kaupassa huomaa, että ne on aina ne samat mattimyöhäset jotka jumittaa viime tipassa. T. Myyjä

Niin, heillä on siis sellainen elämäntilanne, että ei kerkeä hyvissä ajoin vaan aina on kiire ja stressi saada asiat hoidettua ja päälle vielä myyjäkin pottuilee.

Tämä kiire ja stressi ja elämäntilanne on sen myyjän vika? Myyjän on oltava jonkun tuntemattoman kanssakärsijä? Tiedätkö minkälaisen kiireen ja stressin aiheutat sille myyjälle, joka ei pääse lähtemään ajoissa kotiin, tai minne sitten täytyykin vielä töiden jälkeen mennä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan kassan työaika todennäköisesti on laitettu loppumaan myös klo 22. Omalla ajallaan sitten kaikki sen yli menevä.

Järkevä ihminen on kohtelias toisia kohtaan ja menee silloin 21:55 jo kassaa kohti, että kaikki pääsee ajoissa sieltä pois.

No itsellä ainakin työaika jatkui vartin pidempään, niinä päivinä, kun oli vuoro olla vika ja laskea kassa.

Vierailija
44/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei asiakasta tarvitse palvella enää silloin kun on oma työaika loppunut.

Jos kuitissa on leima 22:00, niin palvelu on tapahtunut työajalla.

Vierailija
45/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää seuraavan kerran kun olet hammaslääkärillä työaika loppuu klo 17 jäät tuoliin suu auki tupot suussa.

Vierailija
46/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa. Meillä ei ole vartijaa. Painan 49 kg. En oikein isoa tyyppiä saa pihalle. Helpompi ja nopeampi on myydä se kaljapäkki (Tai mitä tahansa) omalla ajalla. Poliisin tulo kestää n. 20 min. Ja mitä se auttaa, asiakas meni jo. Ei jaksanut odottaa. Otti tavarat maksamatta. Jäin kuitenkin henkiin sillä kertaa.

Vierailija
47/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää seuraavan kerran kun olet hammaslääkärillä työaika loppuu klo 17 jäät tuoliin suu auki tupot suussa.

Aamulla jatketaan klo 9:00. Yöpyminen 85 euroa, ei sisällä aamiaista. Hyvää yötä. Taidan olla väsynyt, nauran tuolle jutullesi ihan hulluna.

Vierailija
48/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niitten kassojen työaika lopu siihen klo 22.

Valitettavasti loppuu.

Eri

Vierailija
49/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä kaikki palvellaan, jotka tulevat ennen sulkemisaikaa. Ja siitä sulkemisajasta kuulutetaan vain siksi, että joskus joku ei oikeasti tajua, että kauppa suljetaan 5 minuutin päästä. Ei se ole mikään loukkaus, vaan ihan vaan tieto, että kohta et pääse kaupasta ulos.

Olen myös itse ollut joskus asiakkaana kaupassa, jossa kylmähyllyjen verhot sulkeutuivat tasan klo 22, ja vartija tuli kädestä taluttamaan kassalle. Tunsin itseni tyhmäksi.

Vierailija
50/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi samalla tavallasulkemisaikaan, mutta lisäksi kassa kieltäytyi ottamasta 500€ seteliäni vastaan. Kertoisivat selkeästi ulko-ovella jos ei 500€ seteli kelpaa. No, ostokset jäi kassalle ja myyjä vihaisesti vaati minua viemään ostokset takaisin. En todellakaan vienyt. Toivottavasti pakasteet ehtivät pilaantumaan.

Vierailija
51/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa voisi hyvin olla vaikka vartin valomerkki. Eli 21.45 ovet kiinni ja sisällä olevat kipin kapin kassan kautta ulos.

Toki paras ratkaisu olisi se, että kassan työaika loppuisi 22.15 ja ylityöt korvataan seuraavalta vartilta, jos tulee ongelmia. Se ei tosiaan ole asiakkaiden vika, ettei kauppias maksa sulkemisen jälkeen palkkaa.

Vierailija
52/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän minä meninkin ja ostokset oli maksettu, kello oli 22! Ketä tuo v..lu hyödytti, kun olin joka tapauksessa lähdössä pois? Varmasti laitan valituksen. Ap

Jurvan kuntaan voi valittaa.

Älä nyt s.atana, ei ole meidän asia.

Sinnehän voi valittaa kaikista asioista. By the way. Mihin toimiin Jurvan kunnanvaltuusto aikoo ryhtyä sen suhteen, että mulla on rahat vähissä?

Vierailija
53/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän menisin viikon sisällä samaan kauppaan uudestaan koska lähikaupassa on niin kallista ja toinen isompi kauppa kilometriin kauempana, eihän sellaista matkaa jaksa autossa istua. Kuitenkin ostoksia tehdessäni v**tuilisin ja nillittäisin kassaneidille vaikka kyseessä olisi suureen kokemaani vääryyteen täysin viaton eri kassaneiti. Siitäs sai! Lisäksi alkaisin inttämään että missä ne kaikki tarjouskahvit joita lehdessä mainostettiin, ja vastaus että ne on valitettavasti loppu ei minulle kelpaa.

Vierailija
54/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet sinä kuitenkin.

Asiakkaiden lausahdus "En tule tänne enää ikinä" on totta noin viikon. Siinä ajassa ehtii huomata, että kuinka paljon hankalampaa on hakea ostokset kauempana olevasta kaupasta kuin siitä lähikaupasta.

Jotenkin toivoisi ihmisiltä järjenkäyttöä. Jos tarvitset kassillisen ruokaa, et tule viittä vaille kauppaan.

Vierailija
55/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaupan ovet pitäisi panna kiinni jo 15 minuuttia ennen sulkemisaikaa ja ne, jotka kaupassa on sisällä pitää paimentaa kohti kassoja, jotta ehditään rahastaa. Eikö niin? Miksi kaupan ovet pidetään sitten auki klo 21 tai 22 asti, kun se kyrpii niin paljon henkilökuntaa, kun ihmiset kehtaavat tulla kauppaan vähän ennen sulkemisaikaa? Ihmisten elämäntilanteet vaihtelevat aika paljon ja joskus on vain pakkoo ehtiä hakemaan jotain kiireesti illalla. En kaipaa henkilökunnalta vittuilua yhtään siinä tilanteessa!

Ei ne viime hetkellä ja juosten asiansa hoitavat olekaan ongelma, vaan ne jotka kiertää ja tutkailee kaikessa rauhassa, kyselevät neuvoja isoissakin asioissa, jotka vaatisi kunnolla aikaa. Jos ehdotat, että palataanko asiaan huomenna, kun tämä vaatii vähän enemmän selvittelyä, niin vastaus on mutta kun minulla on aikaa vain nyt. Esimerkkinä tämä.

Jos olet tiukkana, saat haukut ja uhkaukset päälle, etten tänne tule enää ikinä. Kiva, minun vikahan se on. Minä myyjänä päätän työaikani ja kaupan aukiolot.

Tiedätkö mitä myyjän palkka on (kaupanalan tes)? Jos mulle kilahtaa ~1500 €/ kk tilille, niin sori, en ole valmis omalla ajallani palvelemaan yhtään ketään. Työvuoroni aikana palvelen niin hyvin kuin ikinä osaan ja vähän päälle. En kuitenkaan halua menettää työtäni, joten ky*pä otassa kattelen ne itsekkäät sulkemisajan jälkeen myymällässä pyörivätkin.

Ja sanot, että ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, meillä myyjilläkö ei sitten voi olla? Tai meidän elämäntilanteet ei ole niin tärkeitä, että meidän tarvitsisi päästä lähtemään kun vuoro loppuu?

Näiden "elämäntilanne-ihmisten" mielestä muilla ei voi olla elämäntilanteita. Ainoastaan heidän oma (vaikea) elämäntilanteensa merkitsee. Muilla ei ole mitään väliä. Heidän tehtävänsä on vain ymmärtää ja joustaa.

Vierailija
56/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kauppakeskuksessa, meillä lasketaan 19.45 metalliovea niin, että pisimmät asiakkaat joutuvat kumartumaan. Tasan klo 20 lasketaan liukuovea sen verran, että sisäänpyrkijät joutuvat kumartumaan (poislähteville nostetaan ovea), mutta kyllä sieltä usein klo 20.02 luikahtaa sisään joku, joka virnuilee, että ehdinpäs. Yleensä vastaan, että et ehtinyt, suljin kassan ja klo on yli 20, joten konttaa takaisin käytävälle.

Vierailija
57/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän ne sai mitä ne halusi, jos et mene sinne takaisin mahdollisimman myöhään.

Sinccis

Vierailija
58/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapaus on kyllä erikoinen, mutta ai että te sulkemisajan jälkeen myymälässä maleksivat asiakkaat olette #@!/§¶¡¡!!! Joskus tekisi vain mieli vetää ovet säppiin, laittaa hälyt päälle ja poistua vähin äänin paikalta. Siinäpä sitten odottelisitte vartioiden tuloa ja selittäisitte.

En tiedä mitä te kuvittelette meidän myyjien olevan, robotteja, jotka kipittää yöksi pukkariin lataukseen ja aamulla sieltä taas käynnistytään palvelemaan? Ei, kyllä meillä on lapset, puolisot, ystävät, koirat, kissat ja mitä kelläkin kotona odottamassa. On kotityöt, harrastukset ja monet velvollisuudet. Kun mun työaika listan mukaan päättyy klo 18 se oikeasti päättyy silloin. Jos palvelen sinua vielä 18.10 palvelen omalla ajallani ja omalla kustannuksellani (en saa siitä ylityökorvauksia), samalla lapsi voi odottaa harrastuksesta hakua tai mies omiin töihinsä pääsyä, mutta sinun välinpitämättömyyden takia mun yksityiselämä kärsii.

Viimeksi eilen seisoin ovilla kellon kanssa valmiina sulkemaan heti kun kello tulee tasan, myymälä oli silloin tyhjä, mutta eikö vain joku pyrähtänyt kahta minuuttia vaille sisään. Oikein iloisena vielä rallatteli, että ehdinpäs vielä. Sanoin kyllä heti, että suljetaan sitten ihan just, kuulutus tuli tasalta, mutta ei tätä rouvaa näkynyt kassalla. Laitoin oven lukkoon, ettei muita tule, ja lähdin etsimään asiakasta joka löytyi ihan kaikessa rauhassa hypistelemässä tavaroita. Sanoin, että ollaan suljettu johon tämä vastasi, että hän kyllä nyt katsoisi ihan rauhassa, kun on niin harvinaista että ehti omien töidensä takia ennen sulkemista. Toivottelin tervetulleeksi viikonloppuna ajan kanssa, mutta ei kun hän on nyt. Niinku #&€@€)(&!!!!! Kertokaa, mitä tällaisten ihmisten päässä tapahtuu?!?

Ihan oikeasti, se sulkemisaika ei ole viimeinen sisääntuloaika, vaan se hetki, kun ovet laitetaan lukkoon ja meidän TYÖVUORO LOPPUU. On SULJETTU.

Juurikin näin! Se klo 22:00 on kaupan sulkeutumisaika. Ostokset tulee olla maksettu ennen tätä!

Vierailija
59/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menet sinä kuitenkin.

Asiakkaiden lausahdus "En tule tänne enää ikinä" on totta noin viikon. Siinä ajassa ehtii huomata, että kuinka paljon hankalampaa on hakea ostokset kauempana olevasta kaupasta kuin siitä lähikaupasta.

Jotenkin toivoisi ihmisiltä järjenkäyttöä. Jos tarvitset kassillisen ruokaa, et tule viittä vaille kauppaan.

Katsos joskus muutkin on olleet myöhään töissä ja sen takia ei meinaa keretä kauppaan. Voisi joskus vähän miettiä sitäkin omien työkiireiden keskellä, ettei muidenkaan päivä vielä ole välttämättä ohi.

Kaupan jälkeen kusetellaan sitten koiraa ja kokataan jotain ruokaa yms.

Sinccis

Vierailija
60/263 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapaus on kyllä erikoinen, mutta ai että te sulkemisajan jälkeen myymälässä maleksivat asiakkaat olette #@!/§¶¡¡!!! Joskus tekisi vain mieli vetää ovet säppiin, laittaa hälyt päälle ja poistua vähin äänin paikalta. Siinäpä sitten odottelisitte vartioiden tuloa ja selittäisitte.

En tiedä mitä te kuvittelette meidän myyjien olevan, robotteja, jotka kipittää yöksi pukkariin lataukseen ja aamulla sieltä taas käynnistytään palvelemaan? Ei, kyllä meillä on lapset, puolisot, ystävät, koirat, kissat ja mitä kelläkin kotona odottamassa. On kotityöt, harrastukset ja monet velvollisuudet. Kun mun työaika listan mukaan päättyy klo 18 se oikeasti päättyy silloin. Jos palvelen sinua vielä 18.10 palvelen omalla ajallani ja omalla kustannuksellani (en saa siitä ylityökorvauksia), samalla lapsi voi odottaa harrastuksesta hakua tai mies omiin töihinsä pääsyä, mutta sinun välinpitämättömyyden takia mun yksityiselämä kärsii.

Viimeksi eilen seisoin ovilla kellon kanssa valmiina sulkemaan heti kun kello tulee tasan, myymälä oli silloin tyhjä, mutta eikö vain joku pyrähtänyt kahta minuuttia vaille sisään. Oikein iloisena vielä rallatteli, että ehdinpäs vielä. Sanoin kyllä heti, että suljetaan sitten ihan just, kuulutus tuli tasalta, mutta ei tätä rouvaa näkynyt kassalla. Laitoin oven lukkoon, ettei muita tule, ja lähdin etsimään asiakasta joka löytyi ihan kaikessa rauhassa hypistelemässä tavaroita. Sanoin, että ollaan suljettu johon tämä vastasi, että hän kyllä nyt katsoisi ihan rauhassa, kun on niin harvinaista että ehti omien töidensä takia ennen sulkemista. Toivottelin tervetulleeksi viikonloppuna ajan kanssa, mutta ei kun hän on nyt. Niinku #&€@€)(&!!!!! Kertokaa, mitä tällaisten ihmisten päässä tapahtuu?!?

Ihan oikeasti, se sulkemisaika ei ole viimeinen sisääntuloaika, vaan se hetki, kun ovet laitetaan lukkoon ja meidän TYÖVUORO LOPPUU. On SULJETTU.

Juurikin näin! Se klo 22:00 on kaupan sulkeutumisaika. Ostokset tulee olla maksettu ennen tätä!

Olen monta kertaa ostanut kaupasta joka menee kiinni 21, klo 21 jälkeen. Kun sieltä voi paukata vielä 5 vaille 4-5 ihmistä jonoon.

Ei siinä nopeampaa pääse, kun kassa on niin hidas. 

Jos olisi joka paikassa automaattikassa, niin kerkeäisin ostoksiani kanssa helposti ulos ennen klo 21.

Sinccis