Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää niin paljon ihmiset jotka pitävät muita itseään tyhmempänä!!

Vierailija
23.10.2019 |

Esim luulee että jotkut typerät selitykset ja suoranaiset valheet menevät läpi. Minusta tuo on tosi suuri loukkaus minua kohtaan, jos joku kohtelee minua noin. Pitää minua itseään tyhmempänä, luulee etten tajua jotain. Näitä ihmisiä on yllättävän paljon.

Ajatuksia tähän liittyen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt sitä vaihtoehtoa, että jos ne ovatkin oikeassa ja et vain kestä totuutta.

Vierailija
2/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trarkoitat siis valveutuneisuutta. Jos ihmisellä ei ole syytä ottaa ylimääräisiä murheita kontolleen tai koetaan ettei pysty tarpeeksi vaikuttamaan asioihin tai ne tuottavat pettymyyksen kerta toisensa jälkeen niin näin tämä toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trarkoitat siis valveutuneisuutta. Jos ihmisellä ei ole syytä ottaa ylimääräisiä murheita kontolleen tai koetaan ettei pysty tarpeeksi vaikuttamaan asioihin tai ne tuottavat pettymyyksen kerta toisensa jälkeen niin näin tämä toimii.

Pitkälle varallisuuskysymys. Mitä enemmän varallisuutta niin siitä halutaan pitää kiinni ja saada se poikimaan. Tämän eteen tehdään aktiivisesti töitä.

Vierailija
4/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää äksyilijä, joka kokee, että häntä aliarvioidaan. Ottaa nokkiinsa pienemmästäkin, vaikka on ollut tarkoitus vain varmistaa, että yhteiset hommat hoituvat mallikkaasti. Minulle ei tule koskaan mieleen, että olisin keskimääräistä tyhmempi, joten en suutu toisten varmistelunhalusta. Epäilen olevani keskimääräistä älykkäämpi ja se risoo henkilöä, joka potee alemmuuskompleksia seurassani.

Vierailija
5/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt sitä vaihtoehtoa, että jos ne ovatkin oikeassa ja et vain kestä totuutta.

Ymmärrän pointtisi. Mutta tarkoitan esim tilannetta että toinen valehtelee jostain asiasta, olettaen että ei jää valheesta kiinni. Pokkana selittää liirumlaarumia minulle, pitää mua tarpeeksi tyhmänä, että uskon asian sen enempää miettimättä tai selvittämättä sitä. En voi ymmärtää tällaista käytöstä. Toinen ihminen aliarvioi silloin täysin minua ja se on loukkaavaa. T. Ap

Vierailija
6/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus nyt vain on, että suurin osa ihmisistä on tyhmempiä kuin minä. Eikä valehteleminen ole merkki siitä, että pitää toista tyhmempänä, se on vain valehtelua.

Vierailija
7/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana se, että pelkäät olevasi oikeasti tyhmä? Epäilet nyt itseäsi. Kysehän on valehtelijan osalta siitä, että hän on tyhmä ja lisäksi epäluotettava. Jätä hänet omaan arvoonsa ja hymyile sisäänpäin itsellesi.

Vierailija
8/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai toinen esimerkki on ihminen joka vaivihkaa käyttää hyväksi toista ihmistä. Pyytää ihmeellisiä palveluksia olettaen että kyllä tuo varmaan hyvää hyvyyttään hoitaa. Vaikka sanoisin, että epäonnistunut, niin minusta on loukkaavaa että joku olettaa minun tekevän asioita toisen hyväksi, vaikka hän voisi aivan hyvin itse tehdä asiat, mutta ei esim vaan viitsi. Ehkä sitten olen turhasta mieleni pahoittaja jonkun mielestä, mutta itse en kohtele muita ihmisiä sillä tavalla. T. Ap

Vierailija
9/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmana se, että pelkäät olevasi oikeasti tyhmä? Epäilet nyt itseäsi. Kysehän on valehtelijan osalta siitä, että hän on tyhmä ja lisäksi epäluotettava. Jätä hänet omaan arvoonsa ja hymyile sisäänpäin itsellesi.

En pelkää olevani tyhmä. Mutta ärsyttää jos joku pitää mua tyhmänä. Se on jotenkin vaan aika törkeää suorastaan minusta. T. Ap

Vierailija
10/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun et ole tyhmä, niin lopeta ärsyyntymästä!

Vierailija
11/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää äksyilijä, joka kokee, että häntä aliarvioidaan. Ottaa nokkiinsa pienemmästäkin, vaikka on ollut tarkoitus vain varmistaa, että yhteiset hommat hoituvat mallikkaasti. Minulle ei tule koskaan mieleen, että olisin keskimääräistä tyhmempi, joten en suutu toisten varmistelunhalusta. Epäilen olevani keskimääräistä älykkäämpi ja se risoo henkilöä, joka potee alemmuuskompleksia seurassani.

Tämä ei ehkä ihan ole sitä mitä tarkoitan. Jos ärsyttää epäkunnioittava käytös itseään kohtaan, se ei tarkoita automaattisesti sitä että on alemmuuskompleksi. T. Ap

Vierailija
12/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on perseestä.

Vierailija
13/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano suoraan että et usko mitä hän sanoo. Voit vielä vääntää rautalangasta että miksi et usko siihen. Sitten tilanne kääntyy toisinpäin ja sinä pääset olemaan se joka vääntää idiootille rautalankaa.

Vierailija
14/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap mitä tarkoitat. Nämä" tietävät "ja "osaavat "epärehelliset kusettajat haluavat aina olla parhaita, tietää kaikesta kaiken ja vielä varastaa toisilta.

Usein jyräävät hävyttömällä röyhkeydellä, niin että jää vaan ihmettelemään mitä tapahtuu ja miten kehtaavat.

Tulee tosiaan mieleen, että eivätkö tajua jäävänsä kiini, vaikka kaikki eivät joka tilannetta nosta setvittäväksi. Ja silloin kun nostaa, niin joko suututaan, valehdellaan lisää tai ollaan, että mä luulin yai en tiennyt. Todellisuudessa luuli vsin ettei jää kiini.

Vierailija
15/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En minä sinusta ärsyynny.

Vierailija
16/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiltä tyypeiltä puuttuu myös luontainen häpeän tunne. Kehtaavat olla esillä ja mokata kerta toisensa perään.

Kertovat tarinoitaan, nii etteivät muista mitä kellekkin ovat valehdelleet ja väittävät sanoneensa tai tehneensä jotaon muuta kuin todellisuudessa. Kääntävät valheet ja tietämättömyytensä toisille ihmisille tyyliin "säähä silloin danoi ja minä tiesin"

Vierailija
17/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on perseestä.

Tämä on totinen tosi. Vielä ennen someaikaa jollain tasolla pidin ihmisiä pohjimmiltaaan ihan ok-tyyppeinä, mutta nyt ovat suomut tipahtaneet silmiltä. 

Kyllä se on aina suuri ihme, jos löytää sellaisen ihmisen, jota pystyy sietämään. Ennen muinoin on ollut vain pakko sopeutua ja sietää, nyt länsimaissa ei tarvitse, voi sulkeutua onneksi omaan maailmaansa ja karsia ihmiskontaktit minimiin. Me, tällaiset ihmiset, olemme lisääntymään päin, vaikka emme itse lisäänny. LOL.

Vierailija
18/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa lienee niinpäin, että typerillä selityksillä ja valheilla huijata yrittävät ovat itse tyhmiä. He luulevat olevansa nokkelia ja sepittävänsä uskottavan valheen, mutta vaikka omalla älyllisellä tasollaan hipoisivatkin kykyjensä ylärajoja, fiksummat näkevät läpi. Se on tunnettu ilmiö, että mitä tyhmempi ihminen, sen fiksumpana itseään pitää. 

Vierailija
19/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasiassa lienee niinpäin, että typerillä selityksillä ja valheilla huijata yrittävät ovat itse tyhmiä. He luulevat olevansa nokkelia ja sepittävänsä uskottavan valheen, mutta vaikka omalla älyllisellä tasollaan hipoisivatkin kykyjensä ylärajoja, fiksummat näkevät läpi. Se on tunnettu ilmiö, että mitä tyhmempi ihminen, sen fiksumpana itseään pitää. 

Tätä olen pohtinut selitykseksi, mutta voiko tyhmäkään olla niin tyhmä, että yrittää päteä ysi valehdella asiaa joka on silmien edessä todistettavasti toisin kuin hän väittää? Kyllä siinä tulee olo, että mitä tässä nyt tapahtuu ja kuinka ääliönä minua pidetään.

Vierailija
20/23 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä niin totta. Ovat itse tyhmiä, eivät tajua että sinä voisit olla fiksumpi. Tässä ongelma. Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan