Miksi en ollenkaan viehäty kantasuomalaisista miehistä?
Huonostihan nuo jutut sitten päättyvät. Tunnen toki kunnollisia miehiä (en kovin montaa mutta kuitenkin) mutta jostain syystä he eivät koskaan ole kovin komeita.
Onko muita kohtalontovereita?
Kommentit (41)
Nämä ovat makuasioita. Itse viehätyn eniten skandinaavi-miehistä. Ainakin nuorista sellaisista, kun he eivät ole vielä rupsahtaneet, kaljuuntuneet eikä ole kaljamahaakaan.
Mulla on käynyt niin, että teininä ihailin valkoihoisia, tummatukkaisia ja -silmäisiä miehiä yli kaiken, vaaleat oli mielestäni tylsiä.
Se on kääntynyt melkoisesti päälaelleen.
Nykyisin viehättää blondit savolaistyypit (sitä puhtainta kantasuomalaisuutta, jossa yhdistyy muinaiset hämäläis- ja karjalaisheimot) tai maantienhailakat, kuultavasilmäiset tyypit, punertavahiuksiset viikingit ja korkeintaan sellainen kastanjanruskea brittimalli. Eli noin globaalisti ajatellen - pohjois-eurooppalaiset (suomalaiset, skandit, britit, venäläiset, baltit, nippanappa pohjois-saksalaiset ja hollantilaiset) kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma. En ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, viehätyn eniten slaaveista. Nyt olen ollut 15 vuotta parisuhteessa virolaisen miehen kanssa.
Olet siis venäläisen kanssa et virolaisen. Virolaiset eivät ole slaaveja.
Vierailija kirjoitti:
Smaken är som baken, delad. Ja hyvä niin. Tosin miettisin kahdesti ennenku lähtisin exooottisen matkaan, siinä voi käydä hassusti.
Kul ttuuriset erot, monessahan vielä nainen on hellan ja nyrkin välissä. Ei oikeen suomineidoille valkene ajoissa. Tuttu ja turvallinen periaatteella kannattaa mennä.
:D Meilla jos joku on hellan ja nyrkin valissa niin se on mies, han meilla nimittain laittaa ruuat ja huolehtii huushollin siisteydesta.
Avoliitossa jo asutaan, etta kylla han on niin minulle, ystavilleni kuin sukulaisillenkikin jo tuttu ja turvallinen. <3
Ihme stereotypioihin perustuvia kulttuurierokammoja taalla.
Persut ei hyväksy köyhien tuomista Suomeen, koska he lisäisivät maamme hiilijalanjälkeä!
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla persu?
En, olen rajat auki -vihreä.
Mä tykkään blondeista miehistä, olen m-muuttomyönteinen ja äänestän vihreitä. Sehän vasta hullua olisi, jos haluaisin poliittiset päätökset tehtävän oman miesmakuni perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama homma. En ole koskaan nähnyt komeaa suomalaista miestä, viehätyn eniten slaaveista. Nyt olen ollut 15 vuotta parisuhteessa virolaisen miehen kanssa.
Mahtaa keskivertovirolaista innostaa jos hänestä puhutaan slaavina.
Ja meidän pitäisi kiinnostua miesmaustasi.... miksi?
Te, joilla on miesmaku muuttunut: oletteko aloittaneet/lopettaneet e-pillerit tai kierukan käytön samoihin aikoihin maun muuttumisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään blondeista miehistä, olen m-muuttomyönteinen ja äänestän vihreitä. Sehän vasta hullua olisi, jos haluaisin poliittiset päätökset tehtävän oman miesmakuni perusteella.
Olet miesmakusi perusteella piilorazzizti. Yrität kompensoida sitä poliittisella suuntauksellasi, mutta piilorazzizti olet silti. Älä huoli, olet hyvässä seurassa. Suurin osa vihervassareista on kaltaisiasi. Not in my back yard and not in my bed.
Tsekkiläiset miehet on komeita. t. Homo
Ottaisin heti bf ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa keskivertovirolaista innostaa jos hänestä puhutaan slaavina.
Onpa luetun ymmärtäminen taas vaikeaa... Kirjoittaja kertoi viehättyvänsä eniten slaaveista, mutta tästä huolimatta hän on parisuhteessa virolaisen miehen kanssa. Minäkin viehätyn pohjois-italialaisista miehistä, mutta silti olen naimisissa suomalaisen blondin kanssa.
Joo sinkkuja on kyllä paljon kun komeita ei riitä rumille, vaikka tuontiakin ollut. Ja persut ei hyväksy lisää.
En minäkään. Onneksi jokainen saa ottaa kumppanin mistä maasta haluaa.
Kyllä ihmettelen, kun katselen suomalaisia pariskuntia. Että eikö tuonkaan näköinen nainen saanut ulkomaista miestä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen, kun katselen suomalaisia pariskuntia. Että eikö tuonkaan näköinen nainen saanut ulkomaista miestä?
Yleensä parhaat daa ihan kotimaisen kumppanin. Jäännöspalat hakee muualta.
Vierailija kirjoitti:
Tsekkiläiset miehet on komeita. t. Homo
Ottaisin heti bf ;)
Näin on! t. toinen homo
ps. Voi johtua siitä, että ollaan katsottu liikaa Czech Hunteria....
Ainakin nämä mahakkaat äijät ovat tehneet jotain. Meille tuntuu jääneen tänne muutama rahaton valittaja joita ei tulla saamaan maailmalle.