Muita jonka 17-vuotias on raskaana eikä aio käydä abortissa?
Lapsi sentään syntyy vasta täysikäistymisen jälkeen.
Kommentit (46)
Tiedän tytön, joka tuli raskaaksi 16-vuotiaana. Sen vanhemmat sanoi, että joko Abortti ja saa jatkaa poikaystävän kanssa seurustelua tai jos päättä pitää lapsen niin seurustelu on lopetettava.
Minusta tuo oli aika järkevää. Jos nimittäin pitää lapsen, niin se sitoo ärsyttävästi huonoonkin poikaystävään. 16-vuotiaan poikkis ei välttämättä ole se paras mahdollinen valinta. Ja jos jatkaa seurustelua, siitä alkaa tulla väkisinkin perhekuvio ja aivan liian aikaisin. Parempi erota ja asua lapsineen vanhemmillaan, jotta saa opiskelut valmiiksi.
No, tyttö päätti (miettimisen jälkeen) tehdä abortin ja jatkaa seurustelua. Nyt tapauksesta on kai jotain 2 vuotta. Tyttö valmistuu keväällä amiksesta ja asuu vielä vanhemmillaan. Edelleen sama poikkis.
Seksiä ei pitäisi aloittaa liian aikaisin.
Missäs ne lasten isät ovat? Miksi katse ei käänny heihin?? Lasten isoisienkään perään ei kukaan kysele? Luoja, anna mun olla seuraavassa elämässä mies, naisen työ ei lopu.
Vierailija kirjoitti:
Missäs ne lasten isät ovat? Miksi katse ei käänny heihin?? Lasten isoisienkään perään ei kukaan kysele? Luoja, anna mun olla seuraavassa elämässä mies, naisen työ ei lopu.
Se lapsi syntyy sille tytölle. On niin nuori, ettei ole järkeä sekottaa kuvioon isää ja isän sukua.
Parempi, että nuori asuu vanhemmillaan, jotta saa opiskelunsa loppuun. Amis tai lukio edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lapsi syntyy sille tytölle. On niin nuori, ettei ole järkeä sekottaa kuvioon isää ja isän sukua.
Parempi, että nuori asuu vanhemmillaan, jotta saa opiskelunsa loppuun. Amis tai lukio edes.
Sillä lapsella on isä, ja oikeus isään. Isyys ja elatusvelvollisuus ei ole sekoittamista.
Ihanaa! Onneksi olkoon koko perheelle!
Olisinpa minäkin tehnyt lapseni noin nuorena, tuo on paras ikä!
Lykkäsin lasten tekoa kunnes olin yli 30v, nyt olen 60 v . Omalla tyttärelläni ei ole lapsia, ei edes miestä, vaikka hänkin jo 30v. Kurjaa. Sisareni teki ekan lapsen alle parikymppisenä, ja hänellä jo kahdeksan lastenlastakin. Olen kateellinen.
Olisinpa tehnyt paljon lapsia, vaikka viisi! Ajattelin nuorena omaa akateemista uraani. Höpsis, ura olis muodostunut yhtä hyväksi vaikka lapsia oli ollut enemmänkin.
Hyvin perinteinen "kun minullakaan ei ollut omaa aikaa, ei ole muuten sinullakaan jos minusta on kiinni"