Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Ei ole ketään ketä pyytää suosittelijaksi.

Vierailija
22.10.2019 |

Kolmen nykyisten työkavereiden kanssa katkesi keskusteluyhteys koska selvisi että he sabotoivat työnhakuni paikkaan.
Nyt en keksi yhtään ketään jota voisin pyytää. En kertakaikkiaan enää luota ettei minusta puhuta p***aa.
Mitä ihmettä teen? Haastattelu huomenna.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei töitä suositteluilla saa. Sinähän töitä haet.

Vierailija
2/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää suostuttelijat valittavan itseään kehuminen joukosta

Niiden perusteella ei mitään päätöksiä voi tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauhiasti ihmetellyt näitä nuorten tekemiä työhakemuksia, joissa on valtava lista suosittelijoita.

Miten ihmeessä ne muka edes tietää siitä työstä, jota hakija hakee parin työpaikan päästä.

Vierailija
4/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin kirjoittaa jotain siihen suosittelija kohtaan, koska monilla työnantajilla menee automaattisesti roskiin ne missä ei suosittelijaa ole.

Vierailija
5/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yli 50 ja aina pyydetään suosittelijoita. Ei minulla mitään suosittelijoita ole, kun pätkätöitä tehnyt vuosia. Kenet voisi laittaa suosittelijaksi, kun määrä-aikaisuus loppuu, kun se loppuu ja kehenkään ei ehdi tutustua kunnolla?

Vierailija
6/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen yli 50 ja aina pyydetään suosittelijoita. Ei minulla mitään suosittelijoita ole, kun pätkätöitä tehnyt vuosia. Kenet voisi laittaa suosittelijaksi, kun määrä-aikaisuus loppuu, kun se loppuu ja kehenkään ei ehdi tutustua kunnolla?

Sama ongelma. Kehenkään ei ehdi tutustua kunnolla. Pomo on etäinen ja kollegat vaihtuvat jatkuvasti. Kenet laitat suosittelijaksi? Tuntuu hölmöltä laittaa pomo suosittelijaksi, koska hän tuskin edes muistaa minua?

Vierailija
7/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomosi? Ei kai mitään työkavereita pyydetä suosittelijoiksi.

Vierailija
8/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suosittelija voi olla vaikka kaveri, ei suosittelijan tarvitse olla toiminut samassa työyhteisössä.

Vierailija
9/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kauhiasti ihmetellyt näitä nuorten tekemiä työhakemuksia, joissa on valtava lista suosittelijoita.

Miten ihmeessä ne muka edes tietää siitä työstä, jota hakija hakee parin työpaikan päästä.

Miten ne ei tietäisi? Kyllä kaikki täysjärkiset aina kertoo suosittelijalle etukäteen ennen kuin laittaa tämän suosittelijaksi.

Vierailija
10/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, esimieshän se voi suositella.

Vierailija
11/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri, esimieshän se voi suositella.

En minä ainakaan haluaisi esimiehelle kertoa, jos olisin uusia töitä hakemassa.

Vierailija
12/12 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole suosittejoita laittanut. Mitä ne niillä tekee? Työtodistuksista näkyy jos haluaa jollekin soittaa (Siis pomolle). Mielestäni vanhanaikainen jäänne ajalta jolloin ei ollut kirjallista materiaalia.

Tv asianajaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi