Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtui tänään? Yritettiinkö minut harhauttaa tentistä?

Vierailija
22.10.2019 |

Luentoja klo. 8-10 ja tentti klo. 12:15 eteenpäin toisessa rakennuksessa 20 minuutin ajomatkan päässä. Siinä välissä lounaalla eräs kaveri tuli pyytämään että voisin kyyditä hänet autolla kun ollaan ilmeisesti menossa samaa matkaa. Suostuin ja ilmoitin että lähtö on 11:30 oman tiedekunnan parkkipaikan oven edestä.
Olin paikalla sovittuun aikaan mutta hetkeä ennen tuli tekstari että viipyy vielä vähän ja hän on ihan hetken päästä paikalla. Vastasin lyhyesti että olen täällä. Tasan tarkkaan 11:30 lähdin kävelemään omaan autoon ja jatkoin matkaa ilman kaveria. Toinen tekstari tuli 11:36 missä hän pahoitteli myöhästymistään ja lupasi olla paikalla "ihan heti". Vastasin puhetunnistuksen avulla että "OK". Kolmas tuli 11:45 missä hän ilmoitti että on nyt pukemassa ulkovaatteet. En vastannut mitään.
Olin tenttisalin oven vieressä klo. 11:53 ja muiden joukossa bongasin tutun tyypin selaamassa kännykkäänsä. Hän ei millään ole voinut ehtiä paikasta toiseen tuossa ajassa. Mitä hän oikein yritti?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa kampukselta toiselle ei pääse bussilla - jos sitä etäisyyttä on 20 min ajomatkan verran eli vähintään 10 km.

Vierailija
2/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiintyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan yrittikin

Vierailija
4/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
5/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ei mitään käsitystä. Meillä on ollut kourallinen yhteisiä kursseja mutta ei olla sillä tavalla tekemisissä.

Vierailija
6/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä

Vierailija
7/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiselta kettuilulta vaikuttaa, mutta miksi ihmeessä (?). 

Vierailija
8/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa! Mutta kuulostaa todella siltä, että jotain harhautusta hän yritti. Kaikenlaista...

Vierailija
9/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnehäiriöinen joka on selvästi kierolla tavalla katellinen sulle jostain. VARO!

Mulle teki yksi kavala anorektikko tempun että laitatti mulla synttärit ja ilmoittikin sitten kun olisi pitänyt tulla paikalle  että mennäänkö kahvilaan niitä viettämään. Kaveruus loppui siihen, olin nähnyt paljon vaivaa synttäreihin. Eikä ollut mikään huonokuntoinen vaan koulussa ja salilla kävijä, sitten. Ihan vaan luonteensa tuli ilmi siinä.

Vierailija
10/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auto sulla on ja onko siellä ilmaiset parkkipaikat vai miten sulla on varaa tuollaiseen? Eikö kukaan siellä Joensuussa tiedä ilmastonmuutoksesta?

Vierailija
11/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöinen joka on selvästi kierolla tavalla katellinen sulle jostain. VARO!

Mulle teki yksi kavala anorektikko tempun että laitatti mulla synttärit ja ilmoittikin sitten kun olisi pitänyt tulla paikalle  että mennäänkö kahvilaan niitä viettämään. Kaveruus loppui siihen, olin nähnyt paljon vaivaa synttäreihin. Eikä ollut mikään huonokuntoinen vaan koulussa ja salilla kävijä, sitten. Ihan vaan luonteensa tuli ilmi siinä.

Miten anoreksia liittyy juttuun ollenkaan?

Vierailija
12/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kyllähän tuo kummalle kuulostaa jos tyyppi on sanojensa mukana ollut pukemassa vasta päälleen ja silti ollut siellä 20 min ajomatkan päässä oven ulkopuolella oottelemassa 8min kuluttua.

Itse varmaan olisin marssinut suoraan tyypin luo kysymään että mitä ihmettä, voitko selittää, miten tulit paikalle näin nopeasti... Tokihan tuossa on teoriassa voinut saada siis joltain kyydin jos kyyditsijä on ajanut reipasta ylinopeutta tjtn.

Mutta kyllä tuo niin kummalle kuulostaa etten ainakaan uudelleen suostuisi kyytiläiseksi ottamaan ja odottelemaan.

Vierailija
13/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolle, kuten sekin ettet voinut suoraan sanoa ettet voi odottaa.

Vierailija
14/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin pokkana muka aidosti ihmetellen kysymään tyypiltä 

Vierailija
15/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, miksi ei voisi kysyä suoraan? Olisin itse varmaan ollut aika hölmistynyt ja mennyt tyypiltä kysymään, että mitähän tässä tapahtui, taisi tulla jonkinlainen väärinkäsitys.

Vierailija
16/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä auto sulla on ja onko siellä ilmaiset parkkipaikat vai miten sulla on varaa tuollaiseen? Eikö kukaan siellä Joensuussa tiedä ilmastonmuutoksesta?

Joensuussa on kyllä ilmaisia parkkipaikkoja, mutta ei kyllä mitään 20 min siirtymiä.

Vierailija
17/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten anoreksia liittyy juttuun ollenkaan?

Saattaa se liittyäkin tai olla liittymättä. Ehkä liittyy kun määräili muutenkin kotonani miten kaikki juomat ruuat laitetaan. Ei alkeellisiakaan käytöstapoja vieraillessa. Joo ja sanoin suoraankin kaiken kyllä.

Vierailija
18/18 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin, miksi ei voisi kysyä suoraan? Olisin itse varmaan ollut aika hölmistynyt ja mennyt tyypiltä kysymään, että mitähän tässä tapahtui, taisi tulla jonkinlainen väärinkäsitys.

Ei sitä mene silloin kun vaistoaa ettei kaikki ole kunnossa pahemmin. Silloin pitääkin varoa. En ole ap, mutta vastasin vaan.