Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja lapsi lähtivät

Vierailija
02.06.2006 |

mummilaan, tulevat huomenna takaisin. Eli mulla on nyt vapaa vuorokausi, mutta en osaa tehdä mitään...kauhee ikävä :)

Suunnittelin tekeväni kaikkia rästihommia, mutta tässä sitä vaan istuskellaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsu joku kaveri kylään.

Vierailija
2/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nautit olostasi ja rentoudut! Syöt ja nukut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai luuhaamaan kauppoihin, kirjastoon lukemaan lehtiä. Lue joku hyvä kirja. Minun perheeni oli mummilassa ja en saanut mitään rästitöitä tehtyä... jotain puutarhahommia kyllä. Ja en saanut nukuttua yksin [silmän aluset turvoksissa ja haukottelee] onneksi saan otettua lasten kanssa huomenna päiväunet, eli nukkuttua heidän poissaollessaan kertynyttä univelkaa.

Luulen, että kannattaa poistua kotoota jos et saa kaveria kylään tai aloitettua niitä rästihommia. Jos yrität tehdä rästihommia, niin pane poppivehkeet lujalle ja jammaa sammaa aikaa:)

Vierailija
4/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai luuhaamaan kauppoihin, kirjastoon lukemaan lehtiä. Lue joku hyvä kirja. Minun perheeni oli mummilassa ja en saanut mitään rästitöitä tehtyä... jotain puutarhahommia kyllä. Ja en saanut nukuttua yksin [silmän aluset turvoksissa ja haukottelee] onneksi saan otettua lasten kanssa huomenna päiväunet, eli nukkuttua heidän poissaollessaan kertynyttä univelkaa.

Luulen, että kannattaa poistua kotoota jos et saa kaveria kylään tai aloitettua niitä rästihommia. Jos yrität tehdä rästihommia, niin pane poppivehkeet lujalle ja jammaa sammaa aikaa:)

Vierailija
5/5 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, vaikka täällä yksi mies asuukin...

Vauva saa karjua vaikka keuhkonsa pihalle tai p*skoa itsensä kainaloita myöten, mies vain istuu netissä tai töllää töllöä.

(nämä siis tilanteissa joissa hoito " kuuluisi" miehelle, esim. kun silitän pyykkiä tai laitan saunaa päälle/haen puita...)