Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan niita tinaisia kummilahjoja ym. ja ollaan ostettu kaikille kummilapsille aina hopeisia. No eikos vaan, niin omat lapsemme tietenkin saivat kummeiltaan

Vierailija
02.06.2006 |

tinaisia valokuvakehyshökötyksiä ym. Jee :-D!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valittaa joka asiasta. Olkaa kiitollisia, että olette saaneet lapsellenne kummin ja toivokaa, että hän välittää lapsestanne, lahjoista viis, eihän kummia voi arvioida lahjojen perusteella.

Vierailija
22/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne on laitettu taskuun säilöön myös markka-ajan setelit muistoksi. Lapseni on kastettu 30.12.2001 ja seur. vuonna tuli eurot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan valita mistään sillä lapsellamme ei ole semmoista kehystä. Lähinnä tarkoitan sitä että en ikinä ostaisi sitä omalle kummilapselleni!

Vierailija
24/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ostatte omille kummilapsille vain niitä laadukkaimpia lahjoja niin teidän lasten kummit eivät ehkä osta! Ja jos viitsii edes vertailla kummien lahjoja niin on kyllä aika säälittävää!!!

Pankaa vaikka ne kamalat " tinahökötykset" kaappiin niin kauaksi aikaa kun lapsi haluaa laittaa ne itse itselleen hyllyyn esille! Toivottavasti lapsenne osaavat arvostaa vähän muita arvoja kuin te.

Ne lahjat eivät siis todellakaan ole teille vaan lapsille eikä lahjojen tarvitse olla teidän maun mukaan!

Vierailija
25/25 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä esim. kummisormukset ja ihanat suojelusenkeliriipukset!

Mitä niillä sormuksilla tekee? Ei yhtään mitään!