Inhoan niita tinaisia kummilahjoja ym. ja ollaan ostettu kaikille kummilapsille aina hopeisia. No eikos vaan, niin omat lapsemme tietenkin saivat kummeiltaan
Kommentit (25)
sinne on laitettu taskuun säilöön myös markka-ajan setelit muistoksi. Lapseni on kastettu 30.12.2001 ja seur. vuonna tuli eurot.
en minä ainakaan valita mistään sillä lapsellamme ei ole semmoista kehystä. Lähinnä tarkoitan sitä että en ikinä ostaisi sitä omalle kummilapselleni!
Jos itse ostatte omille kummilapsille vain niitä laadukkaimpia lahjoja niin teidän lasten kummit eivät ehkä osta! Ja jos viitsii edes vertailla kummien lahjoja niin on kyllä aika säälittävää!!!
Pankaa vaikka ne kamalat " tinahökötykset" kaappiin niin kauaksi aikaa kun lapsi haluaa laittaa ne itse itselleen hyllyyn esille! Toivottavasti lapsenne osaavat arvostaa vähän muita arvoja kuin te.
Ne lahjat eivät siis todellakaan ole teille vaan lapsille eikä lahjojen tarvitse olla teidän maun mukaan!
Vierailija:
Meillä esim. kummisormukset ja ihanat suojelusenkeliriipukset!
Mitä niillä sormuksilla tekee? Ei yhtään mitään!
ja valittaa joka asiasta. Olkaa kiitollisia, että olette saaneet lapsellenne kummin ja toivokaa, että hän välittää lapsestanne, lahjoista viis, eihän kummia voi arvioida lahjojen perusteella.