Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ai niin, en muistanutkaan kysyä tuomiotani täältä:

Vierailija
02.06.2006 |

Imetin sunnuntaina kirkossa.. =) ???

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin ihan samalailla. Ja olen tehnytkin, kukaan sitä etes huomaa. Parempi rauhottaa lapsi siinä penkissä tissillä ku lähtä ravaa pitkin kirkon käytäviä. Onnea rohkeudellesi!

Vierailija
2/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mitenkään ihastunut ole, jos joku tissi paljaana istuu kahvilassa, mutta vauvan ruokahetkihän se on. Osaan kyllä kääntää pääni pois, toisin kuin jotkut muut tällä palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta se sopi siihen tilaisuuteen ja paikkaan erittäin hyvin. Minusta imettäminen on kaunista, äidin ja lapsen rakkaudentäyteinen yhteinen hetki.

Vierailija
4/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaani syötin julkisilla paikoilla vain pullosta.

Vierailija
5/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kaikki halua ryssiä imetystään pullottelemalla.

Vierailija
6/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä imetys mitenkään mene piloille. Kaikki vain riippuu totuttamisesta.

Vierailija
7/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen imettänyt kirkossa, enkä edes ajatellut etten olisi voinut. oltiin serkun ristiäistilaisuudessa ja oma lapsi (3kk) kävi kesken seremonioiden rauhattomaksi ja aloitteli korviavihlovaa huutokonserttia. siinä tempoillessaan onnistui sylkemään tuttinsakin kirkon lattialle, joten se rauhoittelukeino oli ikäänkuin menetetty.

kirkko oli semmoinen vanha ristin mallinen puukirkko, juhlaväkeä sikäli vähän että täyttivät pari kolme penkkiriviä alttarin edestä. otin lapseni ja hiipailin ihan takariviin sinne ristin tavallaan risteävän sakaran päähän, alttarin ja muun porukan jäädessä lähes kokonaan kulman taakse. ja ihan rauhassa imetin. eikä mulla edes ollut imetyspaitaa. juhla-asuuni kuuluneella isolla huivilla suojasin vauvan ja tissin ja kaikki, en usko että satunnainen ohikulkija olisi a) nähnyt siivuakaan paljasta pintaa tai b) ylipäätään huomannut koko imetysasiaa.

minusta oli huomattavasti kivempi toimia noin kuin esim. antaa kolmikuukautisen huutaa ja huudollaan varastaa serkkupojan show. sinä päivänä satoi lisäksi vettä, joten en voinut lähteä ulos vaunuttelemaan. sitäpaitsi olimme tulleet paikalle miehen siskon miehen isän autolla, johon minulla ei luonnollisesti ollut avaimia, joten en voinut mennä autoonkaan imettämään.

Vierailija
8/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti kaikki vauvat eivät suostu pullolle, ja jos pidät lapsesi nälässä kunnes se lopulta hädissään suostuu pullolle, olet syyllistynyt pahoinpitelyyn.

Vierailija
9/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon tuotantoa ylläpidetään imettämällä. Paljon pullottelua -> maidon tuotanto laskee. Seuraavaksi julistat av:lla, kuinka maito vaan ei riittänyt ja pakko oli antaa 2-kuiselle pottua.

Vierailija
10/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskoisimpa etti Jumalakaan siitä häiriinny itsehän se ton systeemin loi :)

Vierailija
11/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en kyllä voi ymmärtää miksi kirkossa ei saisi imettää. Ja pulloa en minäkään suostuisi vauvalleni antamaan jonkun pikkusieluisen nipon takia.

Vierailija
12/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan varmasti kaikki vauvat eivät suostu pullolle, ja jos pidät lapsesi nälässä kunnes se lopulta hädissään suostuu pullolle, olet syyllistynyt pahoinpitelyyn.

Onko kaikki uuden asian opettaminen sitten pahoinpitelyä vai? Voi hyvänen aika teidän kanssanne... :D

Vierailija
13/28 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Maidon tuotantoa ylläpidetään imettämällä. Paljon pullottelua -> maidon tuotanto laskee. Seuraavaksi julistat av:lla, kuinka maito vaan ei riittänyt ja pakko oli antaa 2-kuiselle pottua.

Sitä maidon tuotantoa voi ylläpitää myös lypsämällä. Ja kuule, maito olisi riittänyt vielä yli vuoden ikäiseksi, mutta sitten siirryttiin muihin ruokiin. Voi että kun te olette niin avuttomia. :D

Vierailija
14/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut tilanne, missä itse jätin imettämättä, oli tätini hautajaisissa. Pienehkö siunauskappeli, ihmiset ihan hiljaa ja kaikkiodottivat, että siunaustilaisuus alkaa, meidän kuopus (silloin 2kk) alkaa kitistä. Tiesin, että imettämällä olisin helposti saanut hiljaiseksi. Katsoin kuitenkin, ettei ollut soveliasta imettää, varsinkin kun meidän neiti oli aika kovaääninen imijä. Niinpä lähetin neidin isänsä (ja tutin) kanssa ulos vaunuajelulle ja imetin myöhemmin.

Vierailija
15/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli onneksi imetyspaita joten " salaa" imettäminen oli helppoa..

Hetken kyllä mietin, että voinko, mutta sitten ajattelin että tuskinpa taivaan isä siitä suuttuu kun lastaan ruokkii.. ;)

ap

Vierailija
16/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytteletkö myös alapäätäsi?

Vierailija
17/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, jos esim. kauppakeskuksessa aikoo eteenpäin kävellä niin ettei mihinkään törmää, niin väkisin sattuu silmiin yhtä jos toista. Vai kuljetko itse aina laput silmillä?

Vierailija
18/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siis numerolle 6!

=) ap

Vierailija
19/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt et tissiäsi leväyttänyt kaiken kansan nähtäville.

Itse en kirkossa tai monessa muussa julkisessa paikassa imetä siitä yksinkertaisesta syystä, että omalla vauvallani on tapana roiskauttaa kunnon niskakakat lähes joka syöntikerralla. Se haju saattaisi vähän häiritä kirkkokansaa.

Vierailija
20/28 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pikkasen eri asia kuin pillu paljaana kulkeminen!