Stockmannin uusi kanta-asiakasohjelma lupasi paremmat edut mutta putosin First-asiakkuudesta tasolle jolla ei saa edes kangaskassia!
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/3deb835c-84a8-4313-aa6b-2dd504de713d
Kirjauduin MyStockmanniin oletuksena että saan vihreän tai sinisen kassin, mutta en saa edes mustaa. Päivä pilalla. Tasolla 6 on entisiä etuja jotka olivat First-tasolla. Esim. Ennen ostosten kotiinkuljetus oli 0e.
Sain myös alennuskuponkeja ja shoppailupäiviä joten tulin myös ostaneeksikin enemmän.
Mikä parannus tämä muka on?!
Konkurssi taitaa todella lähestyä. Järkevämpää tilata muualta ostokset jos tämä on Stockmannin linjaus.
Muita joiden taso laski? Olen kyllä ostanut enemmän kuin mitä nuo mun pisteet olettaa, näen sen jo luottokorttilaskultani....
Kommentit (36)
Veikkauksia kehiin, milloin se laiva uppoaa lopullisesti.
Iloinen yllätys, saan kangaskassin!!!!!! Statussymboli. :’D
Mutta siis joo, pisteitä on kertynyt kun tilaan stockalta esimerkiksi design-kalusteita ja kodinhärpäkettä kun asun pienellä paikkakunnalla jossa voi valita lähinnä Askon ja prisman välillä muuten. Esimerkiksi Riedelin laseja ei saa täältä mistään ja Stockalla on ollut ilmainen toimitus. Hetkeen ei tullut edes kuvastoa kun muutin pois Helsingistä, mutta noista design-kalusteista kertyy kohtalaisen suuria summia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä uudessa ohjelmassa huomioidaan Stockalta tehdyt ostokset, ei Stocka mastercardilla Stockan ulkopuolella tehtyjä ostoja. Järkevää mun mielestä. Oot ostanut Stockalta = saat etuja Stockalta.
Ei ole reilua ensin ilmoittaa että mulla on 6000p ja nää ja nää edut seuraavat 3v ja sitten kesken kauden ottaa edut pois ja laskea pisteet 1500p. Pitäisi olla niin, että tuon 3v jälkeen ja uusille asiakkaille olisi noin.
Varsinkin, kun sivuilla lukee oikein, ettei vanhojen asiakkaiden tarvitse aloittaa alusta.
Ennen tilasin enemmän muiden verkkokaupoista, mutta First - asiakkaana enemmän Stockalta. Nyt se loppuu, koska ilman etuja se ei ole enää mulle järkevää.
Lisäksi tuo on viesti asiakkaalle että et sittenkään ole hyvä asiakas joka täytyy palkita.
Paskaa asiakaspalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan epäilen että ihminen jolla on varaa laittaa 25 000 e stockalle, tuskin kävelee mainoskassi kainalossa....
Eikö se ole viiden vuoden aikana? Eli 5000e/vuosi. Meillä menee ruokaan 10.000-12.000 vuodessa eli helposti toi olisi saavutettavissa, jos Herkkua vielä ruokakauppana käyttäisin. En käytä, kun saan samat kamat kotiinkannettuna tosta lähi-cittarista nykyään.
Mielestäni uudistettu järjestelmä on reilu, sillä siinä huomioidaan nimenomaan vain Stockmannin ja yhteistyökumppaneiden ostokset. Miksi Stockmannin pitäisi palkita asiakkaitaan, jotka keskittävät ostoksiaan Prismaan käyttäen maksukorttinaan Stockmann Mastercardia?! Näitä wannabe-firstejä näyttää median kommenttien perusteella olevan runsaasti. 5000€ ostokset vuositasolla ei ole kovinkaan merkittävä summa, kuten jo aiempi vierailija mainitsi.
Ja kuinka moni tuttavapiiristänikin käyttivät parkkietuaan kaikkeen muuhun kuin Stockmannilla shoppailuun?!
Onhan tämän edun kannattavuus varmasti laskettu huolella ja havaittu, kuinka paljon tästä tulee kannattamattomia kuluja. Taas kärsivät ne, jotka aidosti hyödyntävät etua oikein ja heille tämä parkkiedun hyvitys kassalla on juuri reilu ratkaisu.
Niiden pistejärjestelmä ei toimi. Pisteitä puuttuu ainakin 2500e ostoksista syksystä alkaen. Puhelut kanta-asiakaspalveluun ei mene läpi, eivätkä vastaa sähköposteihin. Paikan päällä kanttispalvelu ei pysty auttamaan, kun pisteitä hallinnoi kuulemma erillinen osastoa. Yrityksiä takana 20-30 kpl. Kai on turha tukea Suomen työllisyyttä.
Naurettavaa kassit. Miksi eivät anna erivärisiä
muoviämpäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukan epäilen että ihminen jolla on varaa laittaa 25 000 e stockalle, tuskin kävelee mainoskassi kainalossa....
Eikö se ole viiden vuoden aikana? Eli 5000e/vuosi. Meillä menee ruokaan 10.000-12.000 vuodessa eli helposti toi olisi saavutettavissa, jos Herkkua vielä ruokakauppana käyttäisin. En käytä, kun saan samat kamat kotiinkannettuna tosta lähi-cittarista nykyään.
Ja herkussa kannattaa ottaa mieluummin sbonukset
Jo on köyhää, jos et voi ostaa itsellesi kangaskassia, kun noin kipeästi sen tarpeessa olet.
Huomaat varmaan, että Stockmann ei ole köyhien kauppa.
Mihin niitä pisteitä kerätään jos niillä ei voi maksaa?
Ei kai vain sahata silmään jollakin tasoedulla jotka ovat olemattomia k959äytännössä?
Naapurimaista joku ostaa sen ja perustaa huonosti toimivan verkkokaupan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia kehiin, milloin se laiva uppoaa lopullisesti.
Ei niiltä löytynyt kuukautta ennen joulua Molton Brown In suihkugeelejä. Kaikki finiitto. Vedin herneet nenään enkä astu jalallanikaan enää Stockmanille. Aina olen sieltä itselleni joululahjaksi ostanut Molton Brown In suihkugeelejä ja tänä vuonna jäin ilman perhana vie.
No nyt oli tällä viikolla ainakin hyllyt täynnä Molton Brownia kun kävin :D Naistenpäivälahjaksi itselle?
Musta stockan kannattaisi lähettää enemmän niitä kantisetuvihkoja. Itse ainakin ”sorrun” helpoimmin ostamaan. Nytkin olin stockalla ostoksilla kantisedun voimin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin niitä pisteitä kerätään jos niillä ei voi maksaa?
Ei kai vain sahata silmään jollakin tasoedulla jotka ovat olemattomia k959äytännössä?
Mitä 959?
Mä Olin tauolla 2 eli ei kassia. No, pitäkööt tunkkinsa. Olen lopettanut Stockalla käynnit ja mulle riittää kaksi marimekkoani ja loistava k-ketjun heijastinkassi.