Paras viemärinavaaja?
Mitä kannattaa kaupasta ostaa?
Lavuaari aivan tukossa.
Soodaa ja etikkaa koitin juuri ja kohta nähdään toimiiko. Tilanne kyllä sen verran paha että epäilen.
Vielä en jaksa aukaista mitään eli koitetaan eka tehokkaita avaajia.
Kommentit (22)
PutkiRane "ravintola"sta. Ja aamulla et lähde viinakauppaan ennen kuin talonkin rööri on rassattu.
Viemärinavausrakeet on kaikkein tehokkaimpia. Jos keittiön altaaseen kertynyt ruokaperäinen tukos niin siihen ei auta kuin hajulukon tyhjennys ja pesu.
Korjaa elämäntapasi. Ikinä ei kunnon ihmisillä tukkeudu. Mitä ihmettä sinne tunget?
Hajulukko on kenties täynnä paskaa. Avaat ja puhdistat sen ja laitat takaisin paikoilleen.
Lämmitä vedenkeittimellä litra vettä. Sekoita joukkoon astianpesukoneen pesuainetta. Kaada seos tukokseen ja odota. Kyllä aukeaa!
Itse myös niin laiska etten viitsi avata vesilukkoa ja kudinpuikolla koitan tökkiä tukosta eteenpäin.
Rahan hukkaan heittoa ostaa mitään aineita. Onhan selvä että ei ole yleisessä myynnissä ainetta joka syövyttäisi tukoksen pois.
Jos Penan vaimo ei lainaa häntä, niin mee putkiliikkeeseen ja yritä saada ammattilaisten käyttämää ainetta. Ne on huomattavasti tehokkaampia kuin markettien litkut. Lue käyttöohjeet kunnolla, ennen kuin käytät.
Jonne 13 vee hengittää viemärin puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös niin laiska etten viitsi avata vesilukkoa ja kudinpuikolla koitan tökkiä tukosta eteenpäin.
Rahan hukkaan heittoa ostaa mitään aineita. Onhan selvä että ei ole yleisessä myynnissä ainetta joka syövyttäisi tukoksen pois.
Aiheutat vesivahingon tuolla. Asut sitten omassa tai vuokrakämpässä, on typeryyttä päästää viemäri tukkoon. Helppohan se hajulukko on avata, ja hiuksia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaista ainetta on myynnistä, rakeisena se on joko lipeää (natriumhydroxidia) tai kaliumhydroksidia, molemmat vahvoja emäksiä joka liuottavat kaikkea orgaanista. Ei myöskään sovellu alumiinin kanssa kosketuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Korjaa elämäntapasi. Ikinä ei kunnon ihmisillä tukkeudu. Mitä ihmettä sinne tunget?
Karvoja ja siteitä.
Viemäripumppu. Eipä ole tarvinnut kemikaaleja kaadella otettuani tuon käyttöön.
Asun kerrostalossa ja joskus tuli joku lappu ettei saisi itse availla?
Olen kyllä joskus avannut itse putket mutta nyt mietin että koitan ensin jotain muuta kikkaa.
Ei taida ihan normikaupasta saada mitään mikä oikeasti auttaa?
Niitä rakeita joskus käyttänyt ja ovat olleet hyviä. Rautakaupasta tms ostanut muttei ole ihan lähellä sellaista.
Meillä on pyykkikone samassa niin kyllä aina välillä tukkeutuu ne putket ja lavuaarissa tulee pestyä myös lapsen takapuoli.
Ap
Asukas ei saa enää avata hajulukkoa. Näin lukee meidän taloyhtiön (omistusasunnot) ilmoitustaululla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hän näitä aiemmin mainittuja persvakomiehiä.
Ammattimies hommissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa ja joskus tuli joku lappu ettei saisi itse availla?
Olen kyllä joskus avannut itse putket mutta nyt mietin että koitan ensin jotain muuta kikkaa.
Ei taida ihan normikaupasta saada mitään mikä oikeasti auttaa?
Niitä rakeita joskus käyttänyt ja ovat olleet hyviä. Rautakaupasta tms ostanut muttei ole ihan lähellä sellaista.
Meillä on pyykkikone samassa niin kyllä aina välillä tukkeutuu ne putket ja lavuaarissa tulee pestyä myös lapsen takapuoli.Ap
Keinokuidut (muovi) ja pitkät hiukset tukkii viemärit. Voi olla ettei saa putkea auki omin konstein. Putkimies tähän aikaa päivästä voi olla jotain 250 euroa.
Paras viemärin avaaja on perinteinen suomalainen persvakomies.