Hjelp. Nyt bj-asiantuntijat apua. Kokematon nainen kysyy
Haluaisin yllättää miehen antamalla hänelle suikkarin.
Mutta mies tietää, että se ahdistaa minua, joten hän ei ole ehdotellut tai mitään sen suuntaista.
Tiedän, että hän haluaisi ja minuakin se kiinnostaisi.
Mutta mikä siinä ahdistaa? Minut on teininä, että exän toimesta pakotettu siihen, eli työnnetty muna suuhun ja pidetty päätä jne.
Joten se on tosi suuri kynnys minulle, mutta haluan makkariin jotain normaalista poikkeavaa ja yllättää mies iloisesti.
Olen ostanut makukondomejakin jos vaikka ne innostaisi asiaan helpommin.
Tässä pari kysymystä:
1. Millaisessa tilanteessa sinne haaruksiin voi hypätä?
Se tässä ehkä eniten ahdistaa, että mä yksin touhuisin siellä.. Monesti kun mies nännejä on hieronut niin olen kiimainen ja tekisi silloin mieli imutella alakertaa..
Mikä asento olisi sellainen, että mies yltäisi nännejäni pyörittelemään?
2. Runkata osaan, mutta se suuhomma, miten se tehdään?
Oon koittanut googlailla mutten ole kovin tarkkoja ohjeita saanut.
Miten huulet, hampaat, imetäänkö sitä, kuinka kovaa puristetaan huulilla? Miten kieli on suussa kun imuttelee?
Tarviin ihan kaikki yksityiskihdat, en tahdo olla huono.
Kommentit (5)
Imet ja nuolet terskaa, varsinkin se reuna on erittäin tuntoherkkää ainakin mulla. Sitten jos pystyt ottamaan syvälle, kurkkuun asti yökkäämättä, niin se on varmasti kaikkien miesten mieleen. Voit myös ns. nussia kullia suullasi tai antaa miehen työnnellä kullia suuhusi, puristat vain huulet varren ympärille ja samalla nuolet terskaa. Jos muuten menee liian syvälle niin laita käsi väliin kullin juureen. Ja parasta toki on, jos imet loppuun saakka ja annat miehesi tulla suuhusi. Jotkut miehet pitävät kivesten hyväilystä, puristelusta, vetelystä ja nuolemisesta, toiset myös sormista ja/tai kielestä välihalla ja pyllyreiällä.
Nänniesi hyväily voi olla melko hankalaa suihin ottaessasi, mutta 69:ssa miehesi voi sormeilla ja nuolla alapäätäsi. Toki voit myös suihinoton yhteydessä ottaa kullia tissien väliin ja siinä antaa miehesi hyväillä nännejäsi sekä puristella tissejä.
Antoisia hetkiä ja mielikuvitus käyttöön!
M41
Jos toisella on exän toimesta traumat suhinottamisesta niin typerää mennä neuvomaan ottamaan suihin loppuunasti. Sama syvälle kurkkuun työntämisen kanssa. Kaikki naiset ei halua tehdä kumpaakaan, vaikka ei olisi traumojakaan.
Itse neuvoisin sinua pysymään omalla mukavuusalueellasi. Eli alkuun vain pusuttelisit, nuolisit, maistelisit hieman. Käsin koskettaminen olisi pääosassa. Sitten kun alkaa tuntua itsestä hyvältä ottaisit peniksen suuhusi jne. Suuseksi voi olla miehelle hyvinkin nautinnollista ilman että työntää syvälle kurkkuun tai laukeaa suuhun. Varmasti miehesi osaa arvostaa isosti jo sitä että ylipäätään haluat ottaa suihin.
Kommentoija kolmosella on järki päässä, suosittelen.
Nuo nuoruuden ikävät kokemukset vaikuttaa varmasti.
Omalla vauhdilla kokeilemalla etenet. Puhukaa. Juuri nuoleminen ja suudelmat alkuun. Onnea matkaan!
Teen monenlaista suulla ja käsillä yhdessä
Mun mies tykkää esim, et nuolen vartta ylös alas molemmin puolin. Samalla pidän vasemmalla kädellä palleja ja hieron niitä. Oikealla pidän kullia juuresta, ehkä vähän runkkaan välillä. Olen siis usein sivusta hoitelemassa, toinen on puoli-istuvassa asennossa (et näkee) tai ihan selällään rentoutuu (silmät kii).
Imen paljon sellaisella pyörivällä vähän epäkeskolla liikkeellä, terska on tässä kohteena. Jos suun lihakset väsyy, voi terskan nuppia pyöritellä syljen kanssa toisella kädellä. Vasen mulla käsittelee palleja koko ajan, joten oikealla välillä teen noita pyörittelyjä tai runkkauksia
Välillä otan enempi syvemmälle, vaikkapa poskeen. Kovin syvälle en muuten ota, en osaa ja fyysisesti voi. Kuitenkin suikkarissa imen ja lutkutan monipuolisesti, tykkään! Reippaampaa tahtia jonkun aikaa, vaihdella tahtia. Tärkeä välillä imuttaa tai etenkin vahvasti nuolla hitaasti. Toistan vielä tuosta ylösalas nuolemisesta, se on miehelleni tosi jees.
Hidastus on tärkeätä lopussa, että orkku hidastuu. Voi hieman puristaa juurestakin ja hidastaa sperman purkautumista.
Oletko käsitellyt tuota pakotettua suihinottoa? Se voi alitajusesti vaikuttaa edelleen esim. pelkotiloina. Jos et ole käsitellyt asiaa terapeutin luona, nyt olisi hyvä aika varata aika terapeutille. Siinä ei olle mitään häpeää.
Nyt Asiaan. Jos todella haluttaa antaa suuseksiä miehelle, juttele hänen kanssaan siitä. Avoimuus tässä asiassa kannattaa. Kerro hänelle haluistasi ja toiveistasi. Kysy häneltä, mistä hän pitää. Kokeile ensin rentoutua miehesi kanssa vaikka sohvalla. Sitten pienet katseet ja kosketukset. Kun sormesi pääsevät munaan, hyväile käsillä hänen munaa ja sitten vie huulesi munan päähän. Suutele ja vie muna suuhusi, pyöritä kieltäsi. Vedä hitaasti ulos ja katso miestäsi silmiin ja halua häntä. Vie huulesi taas munan päähän ja toista sama, mutta vie suutasi peniksen vartta pitkin yhä syvemmälle suuhusi. Tuosta pystyy miehesi myös helposti hyväilemään tissejäsi. Minulla on kyllä toiminut tuo ja miesystäväni aina lauennut suuhun.