Pet shop Boys tykkäsitkö aikoinaan? Mun exän lempparimusaa.
Kommentit (18)
Ysäri tulee mieleen. Ihan nostalgista hyvän mielen diskoa.
Tykkään vieläkin:) Muutenkin kasarimusa hakkaa tän päivän musan menentullen.
Tykkäsin joo, ja ymmärrän homokysymyksen, muttei me kaikki heteromiehet olla ahdasmielisiä.
Miksi piti mainita että oli exän lempimusaa? :D
Juu tykkäsin ja tykkään edelleen tosi paljon!
T. fani vuodesta 1986
Kyllä, tykkäsin heistä aikoinaan ja myös nykyään. "It's a sin" ja "Always on my mind" oli ensimmäiset lempparikappaleeni heidän tuotannostaan, kun ne alle 10-vuotiaana kuulin ensimmäistä kertaa. Myöhemmästä tuotannosta suosikkini löytyy Very-albumilta, erityisesti "Go west" ja "Yesterday when I was mad". Itse asiassa tuossa yksi päivä taas otin Pet Shop Boysin kuuntelulistalleni.
Kuuntelen edelleen, jos en nyt ihan joka päivä niin ainakin viikottain.
Tykkään, en oo voinu tykätä ”ennen” kun en ole ollut vielä elossa silloin.
it´´s a sin on huono. usein jonkun artistin isoin hitti ei todellakaan ole paras
Vierailija kirjoitti:
it´´s a sin on huono. usein jonkun artistin isoin hitti ei todellakaan ole paras
Itse tykkään siitä, että kaupallinen megahitti otti vahvasti kantaa homojen oikeuksiin, vaikkei suurin osa edes tajunnut sitä silloin.
Täällä fani vuodesta 1991. Olisin fanittanut mielelläni jo aikaisemmin, mutta synnyin vuonna 1991. Rakastan heidän musiikkiaan, käyn keikoilla aviomieheni kanssa jne.
N28
"Ihan kuunneltavaa mut ei siitä tunteita tule."
no tuntuu tulevan, kun on pakko exää muistella :D Oikeesti. Et ole päässyt yli jos pitää muistella millaisesta musasta exä tykkäsi (ja tehdä siitä vielä aloitus).
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kyseinen biisi on korkeintaan keskinkertainen heidän tuotannossaan ja biisin "puhkikulumista" on vahvasti auttanut se, että Nova luukuttaa sitä ärsyttävän usein. Oma lempparini on Domino dancing, joka kuulostaa ihan tajuttoman hyvältä vieläkin.
West end girls on loistava. Muutenkin tykkään tietyssä mielentilassa kuunella. Neil Tennantin ääni on ihana.
Tykkäsin tosi paljon. Tänään tuli aamulla töihin tullessani Radio Novalta Pet Shop Boysin "You were alway on my Mind" ja oli ihana nostalgiapläjäys taas.