Mulla huonot hampaat mutta ahdistaa mennä hammaslääkäriin.
Pitkä juttu. Oon pilannut hampaat happamilla juomilla ja liiallisella harjaamisella aiemmin. Ei varaa yksityiselle monen sadan euron korjauksiin mutta en voi mennä kunnalliseenkaan. Mitä teen. Just katsoin yksityisen hintoja ja kaikki säästöt mitä meidän perheellä on menisi niihin.
Kommentit (7)
En olisi halunnut kertoa mutta olin kunnallisella töissä aiemmin hammaspuolella. Sairastuin masennukseen ja jäin pois töistä. Nyt pari reikää ja lohjennut hammas. En vaan kehtaa mennä omalle työpaikalle. En ole käynyt siellä aikoihin. Häpeä on suuri. Lisäksi työnantaja on antamassa potkuja sairastumiseni takia. En halua tarkemmin kertoa.
Ap
Terveyskeskuksen saa nykyään valita, onkohan hammashoito samassa paikassa? Niin pääsisit vaihtamaan.
Minä en ole uskaltanut reiluun vuoteen mennä kunnalliseen. Ei kai 2vuotta tee pahaa hampaille ilman hammaslääkäriä.
Olisin voinut pestä jo hampaat aamulla.
Pitää vain roikottaa itseään niskasta ja pestä aamulla ja illalla hampaat.
Eilen illalla pesin hammas.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuksen saa nykyään valita, onkohan hammashoito samassa paikassa? Niin pääsisit vaihtamaan.
Voiko mennä eri kaupunkiin? Entä miten vaihto onnistuu? Joudunko ilmoittamaan jonnekin. Kyseessä iso kaupunki.
Ap
Voit myös pyytää maksuaikaa yksityisellä.
Maksaa vaikka ekan konsultaatiokäynnin?
Tai isojen firmojen hammastarkastustarjous.
Siellä se jatko selviää.
Rohkeutta. Itse just juurihoidossa, onhan se juostava 4 x yhden hampaan takia.
Tuli hirveä särky + päivystyskäynti.
Mutta olen niin kiitollinen, että ajoitus tuli tähän, ennen talvimatkaa.
Ja kunnallisella käyvät jotkut lääkäritkin. Toivottavasti pääset vaihtamaan tk, mutta älä jätä kesken, ettei käy kuin minulle, akuutti hätä.
Tsempit!!
Oon kuntoutustuella töistä tällä hetkellä ja tulot todella pienet.
Ap