Mies tekee aamupuuroa itselleen
Sadan prosentin varmuudella se tulee jättämään puuroisen kattilan ja kauhan lavuaariin kuivumaan sen sijaan että tiskaa ne tai huuhtelee ja laittaa tiskikoneeseen. Jos huomautan asiasta, mitä en tänään viitsi tehdä, se suuttuu.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas se ammattivalittaja?
Miksei sitä bannata pysyvästi?
Ei voi olla, sen mies ei keitä edes kahvia, vaikka keitin olisi ladattu valmiiksi.
Minun kattilat ainakin pysyy minun ohjaissa eikä yksikään tyhmä tampio akka tule pilaamaan puuroani tai nälvimään ruoanlaitto taitojani.
Niin ja kattilassani on identiteetti että minä siivoan tai tiskaan sen heti käytön jälkeen.
Mielenvikaista sensurointia palstalla. Olen monesti miettinyt että moderoiko täällä oikeasti mielisairaalan henkilökunta heidän toimistoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Mielenvikaista sensurointia palstalla. Olen monesti miettinyt että moderoiko täällä oikeasti mielisairaalan henkilökunta heidän toimistoistaan?
23/23 oli hetken poissa ja nyt se taas näkyy. Terve.joo näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi saada tästäkin ongelman aikaiseksi.
Vain mies voi ilmeisesti olla niin tyhmä, että jättää likaiset puuroastiat kuivumaan pöydille? Käsittämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtataistelu puurokattilan muodossa. Inhottavaa.
Juu, surullista että on tuollainen mies kumppanina. Vai tarkoititko, että nainen tässä "taistelee vallastaan"? Minusta mies, kun olettaa että nainen tiskaa; koska jos nainen pyytää tiskaamaan itse, niin suuttuu. Eli miehen mielestä naisen tehtävä tiskata hänen jälkensä. Minä naisena en lähtisi mihinkään taisteluun tässä asiassa, suvereenisti jättäisin edes kiinnittämättä huomiota koko paskaiseen kattilaan vaikka lopun ikääni. :)
Miestä tarkoitin. Mies tekee tahallaan väärin ja suuttuu, kun huomauttaa. Ottaa vielä puhtaan kattilan kaapista seuraavana aamuna.
Ymmärrän Ap:tä tosi hyvin. V*tuttaa aikuiset miehet jotka ei viitti yhtään siivota jälkiään. Osasyy on kyllä siinäkin että naiset ovat kautta aikojen passanneet miehiään. Kuule, Ap, jätä se kattila siihen ja anna sen idiootti äijän käyttää vaikka kaikki kattilat jos niikseen tulee. Ja kun kattilat loppuu niin osta mikropuuroo.
Oletteko jotenkin vajaakuntoisia, kun astiat pitää pestä koneessa?
Anna sotkea vaan vaikka kaikki kattilat. Kyllä se joskus joutuu pesemään.
Mikropuuron tekemisen ohjeistus on myös töysin katkennut köysi.
Kyllä swägää pitää olla puuron tekemisessä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Ap:tä tosi hyvin. V*tuttaa aikuiset miehet jotka ei viitti yhtään siivota jälkiään. Osasyy on kyllä siinäkin että naiset ovat kautta aikojen passanneet miehiään. Kuule, Ap, jätä se kattila siihen ja anna sen idiootti äijän käyttää vaikka kaikki kattilat jos niikseen tulee. Ja kun kattilat loppuu niin osta mikropuuroo.
Tiedoksi, että ei kannata ostaa mikropuuroa. Tavallisista tulee mikrossa parempaa. Miksi muuten ap:n pitäisi sille idioottiäijälle sitä ostaa, ostakoon itse.
Vierailija kirjoitti:
onpa iso ongelma.
Minusta tämä on iso ongelma. Aikuinen mies katsoo että hänen ylväisyytensä ei tarvitse siivota jälkiään, koska Joku Muu aina korjaa ne. Sama kun talouden nainen jättäisi vaikka terveyssiteensä kylppärin lavuaariin ja miehen pitäisi ne aina rääppiä roskiin. Nainen vain lisäisi käytettyjä siteitä kasvavaan pinoon, kunnes miehen pinna katkeaa ja roskat on siivottu pois.
Todellakin ärsyyntyisin jos joku jättäisi isoja likaisia tiskejä keittiöön haisemaan ja estämään lavuaarin käytön.
Kattilan tiskaaminen vie sen 10 sekuntia kun sen heti pesee. Ikinä en ole tajunnut sitä, että kattila jätetään altaaseen likoamaan, miksi ihmeeessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onpa iso ongelma.
Minusta tämä on iso ongelma. Aikuinen mies katsoo että hänen ylväisyytensä ei tarvitse siivota jälkiään, koska Joku Muu aina korjaa ne. Sama kun talouden nainen jättäisi vaikka terveyssiteensä kylppärin lavuaariin ja miehen pitäisi ne aina rääppiä roskiin. Nainen vain lisäisi käytettyjä siteitä kasvavaan pinoon, kunnes miehen pinna katkeaa ja roskat on siivottu pois.
Todellakin ärsyyntyisin jos joku jättäisi isoja likaisia tiskejä keittiöön haisemaan ja estämään lavuaarin käytön.
Just tämä. Kyllä se kertoo jostain uusavuttomuudesta ja tyhmyydestä, jos aikuinen ihminen ei osaa siivota jälkiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna olla siellä lavuaarissa sitten. Huomenaamulla tiskaa sieltä sitten.
Oon kokeillu, ottaa vaan kaapista uuden kattilan :D
Kyllä ne puhtaat kattilat teiltä jossain vaiheessa loppuu
Vierailija kirjoitti:
Kattilan tiskaaminen vie sen 10 sekuntia kun sen heti pesee. Ikinä en ole tajunnut sitä, että kattila jätetään altaaseen likoamaan, miksi ihmeeessä?
Se laitetaan astianpesukoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se laitetaan astianpesukoneeseen.
Onko palstamammat jotenkin liikuntarajoitteisia, kun kaikki pitää tiskata koneella? Kattilan pesee käsin vajaassa minuutissa - koneessa peseminen kestää toista tuntia ja siltikin saat pestä sen kattilan uudestaan käsin, koska se ei lähde koneessa puhtaaksi....
Vierailija kirjoitti:
onpa iso ongelma.
Eihän ap sanonut että tämä olisi iso ongelma. Kyllähän ihmiset kirjoittaa tänne jatkuvasti esimerkiksi pienistä arkisista havainnoista.
Ap, kokeile nyt kerran ihan mielenkiinnosta sitä, että annat kattiloiden loppua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain nainen voi saada tästäkin ongelman aikaiseksi.
Vain mies voi ilmeisesti olla niin tyhmä, että jättää likaiset puuroastiat kuivumaan pöydille? Käsittämätöntä.
Vaan tarvitaan nainen saamaan siitäkin ongelma.
Juu, surullista että on tuollainen mies kumppanina. Vai tarkoititko, että nainen tässä "taistelee vallastaan"? Minusta mies, kun olettaa että nainen tiskaa; koska jos nainen pyytää tiskaamaan itse, niin suuttuu. Eli miehen mielestä naisen tehtävä tiskata hänen jälkensä. Minä naisena en lähtisi mihinkään taisteluun tässä asiassa, suvereenisti jättäisin edes kiinnittämättä huomiota koko paskaiseen kattilaan vaikka lopun ikääni. :)