Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen idiootti lähettää puhelimella otetun kuvan tietokone ruudulta sen sijaan että ottaisi screenshotin?

Vierailija
21.10.2019 |

Kysyn vaan

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim naapurini aina kun sillä on jokin tietokoneongelma, ja sitten se lähettää sen moiremössöä täynnä olevan kuvan minulle :S

Vierailija
2/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau... kyllä sä oot viisas.

Oikea ICT-GURU!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku joka haluaa päästä helpolla.

Vierailija
4/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on niin idiootti, ettei osaa kirjoittaa?? Haha! Siinä sulle!

Vierailija
5/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähettää sen kuvan puhelimella niin nopeammin onnistuu noin. Siinä ei ole mitään järkeä, että ottaa kuvan puhelimella, siirtää sen tietokoneella ja lähettää sitten.

Vierailija
6/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku raivoaa ja huutaa idioottia palstalla sen sijaan että olisi tarjonnut apuaan.

Vierailija
7/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina niin makiaa, kun juuri tuollaiset viisastelijat tekevät kirjoitusvirheitä muka nasevassa viestissään.

Vierailija
8/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kaltainen idiootti kirjoittaa noin huonoa suomea.

Vierailija
9/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. tää idiootti, joka tilasi lentoliput netistä pöytäkoneella, ja otti siitä kuvan ja lähetti lapselleen whatsapissa. Se nyt vaan oli auki siinä ja helpompi hoitaa pöytäkoneella kuin kännykällä. Ja lapselle nyt vaan oli kiva laittaa synttätiyllätys saman tien.

Vierailija
10/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toiset idiootit eivät osaa kaikkea. Tärkeintä lienee, että kuva tulee, jotta voi selvitellä ko, asiaa tai miksi nyt sen kuvan sitten lähettääkin.

Ja muista ap, sinäkin olet aivan varmasti idiootti joissakin asioissa.

Katsos kun me ollaan idiootteja kaikki, idiootteja elämän.

Vierailija
11/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. tää idiootti, joka tilasi lentoliput netistä pöytäkoneella, ja otti siitä kuvan ja lähetti lapselleen whatsapissa. Se nyt vaan oli auki siinä ja helpompi hoitaa pöytäkoneella kuin kännykällä. Ja lapselle nyt vaan oli kiva laittaa synttätiyllätys saman tien.

Jos kerta hoidat asioita muutenkin koneella niin miksei sulla ole samantien siinä tietokoneella whatsapp web käytössä? Tosi helppo lähettää ihan tiedostojakin sillä tavalla.

Vierailija
12/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on ihan onnettomia tietokoneiden kanssa. Itseään voi jotakuinkin kutsua koodariksi jos osaa Wordia käyttää.

Vierailija
13/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska tai käytännönläheinen ihminen. Jos kuva on riittävän hyvä niin sillä ei ole väliä ottaako sen valokuvana ruudulta vai ruutukaappauksena. Helpompi voittaa kun laadulla ei ole väliä.

Vierailija
14/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koneella tai kännykässäkään mitään whatsuppeja. Usein otan muistiin jotain kuvana kännykällä läppärin ruudulta, esim. joululahjalistaa olen kerännyt näin kännykän galleriaan. Ja käännän kuvan vaakasuoraan kun olen ostanut sen :D En jaksa ruveta sähköpostiin laittamaan niitä ja taas tallentamaan kännykkään erikseen.

Vierailija
15/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut puhelimella kuvan, kun tein tietokoneella nettipankissa tilisiirron ja halusin kuitata suorituksen samantien WA:lla. Pankkisovellus ei anna ottaa screenshotia. Että kyllä, olen varmaankin idiootti.

Vierailija
16/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa nopeasti koneella rajattua screenshottia. Whatsapp webkään ei ole välttämättä auki. Puhelimella onnistuu alle 5 sek kuvan ottaminen ja lähettäminen, eli jos laadulla ei ole väliä niin todellakin käytän puhelinta.

Vierailija
17/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut puhelimella kuvan, kun tein tietokoneella nettipankissa tilisiirron ja halusin kuitata suorituksen samantien WA:lla. Pankkisovellus ei anna ottaa screenshotia. Että kyllä, olen varmaankin idiootti.[/

Nettipankissa voi puhelimella suoraan jakaa kuitin whatsappissa.

Vierailija
18/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää selata sivuja puhelimella. En jaksa avata sähköpostia tietokoneella. Jos sulle on jokin parempi tapa toimia näillä reunaehdoilla niin kerro ihmeessä.

Vierailija
19/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää selata sivuja puhelimella. En jaksa avata sähköpostia tietokoneella. Jos sulle=SULLA on jokin parempi tapa toimia näillä reunaehdoilla niin kerro ihmeessä.

Vierailija
20/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti kirjoittaa koko tarinan otsikkoon?