Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen idiootti lähettää puhelimella otetun kuvan tietokone ruudulta sen sijaan että ottaisi screenshotin?

Vierailija
21.10.2019 |

Kysyn vaan

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen ylipäätään lähettää mitään kuvia, kun ne voi ladata pilvipalveluun ja antaa käyttäjätunnuksen tarvitseville.

Vierailija
22/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota.... Esimerkiksi minä joskus kun teen jotain pöytäkoneella ja haluan jakaa sen esikoiselleni. WA on vain kännyssä, esikoinen ei tarkista ikinä sähköpostiaan, mutta wa:lta näkee viestit heti.

On isompi vaiva ottaa screenshotti ja siirtää se s-postilla kännyyn jaettavaksi wa:lla. No ei iso vaiva tietenkään, mutta valokuva on vielä helpompaa ja pelittää yleensä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota.... Esimerkiksi minä joskus kun teen jotain pöytäkoneella ja haluan jakaa sen esikoiselleni. WA on vain kännyssä, esikoinen ei tarkista ikinä sähköpostiaan, mutta wa:lta näkee viestit heti.

On isompi vaiva ottaa screenshotti ja siirtää se s-postilla kännyyn jaettavaksi wa:lla. No ei iso vaiva tietenkään, mutta valokuva on vielä helpompaa ja pelittää yleensä hyvin.

Höps: https://web.whatsapp.com/

Vierailija
24/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Screenshotin lähettäminen esim Whatsupilla on paljon hankalampaa.

Vierailija
25/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on nopeampi. Sen sijaan että alkaa muokkaamaan sitä kuvaa työpöydällä ja liitellä minnekään varsinkin kun nettiyhteys menee poikki 3 kertaa minuutissa. Se on luurilla naps, kuvankäsittelyllä zoom hetkessä rajattuna ja siitä maailmalle. Käy samassa ajassa kun ottaa koneella sen pelkän kuvakaappauksen otto. Minun luuri taas on niin aataminaikainen että sillä ei kuvakaappauksia saa.

Vierailija
26/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snipping tool

Sillähän tuo onnistuu kaikista helpoiten ja tulee Windowsin mukana.

Vierailija
27/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Snipping tool

Sillähän tuo onnistuu kaikista helpoiten ja tulee Windowsin mukana.

Pystyy vielä siitä suoraan laittamaan sähköpostiin kuvan ja sillä ottaessahan voit suoraan rajata alueen, josta kuvan haluat.

Vierailija
28/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellane joka näyttää ettei muka osaisi

Vierailija
29/29 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se paljon helpompaa puhelimella kuin tietokoneella, jos kuvattava asia sattuu tietokoneella olla auki. Molempia käytän, tietokonetta jos tarvitsee olla hyvän laatuinen kaappaus, puhelinta muuten.

Ja olen muuten koodari ammatiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme