Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarinoita Ruk:n kurssijuhlasta/tanssijaisista

Vierailija
21.10.2019 |

Löytyykö eeppisiä tarinoita RUK:n kurssijuhlasta? Varmasti monikin naispuolinen on näissä ollut.
Eeppisin tarina, mitä olen kuullut, oli seuraavanlainen:

Erään taistelijan avec oli perunut viime hetkellä. Taistelija ei tästä lannistunut. Osallistui ruusurynnäkköön muina miehinä ja juoksi naisten sekaan. Tästä sitten vaivihkaa lähimpään kapakkiin kaljalle. Kävi katsomassa myöhemmin pakolliset menot. Porukka oli lähdössä linja-autolla jatkamaan juhlimista. Jollain pariskunnalla tuli riitaa, naisavec jäi sinne pihalle nyyhkyttämään. Tämä taistelija näki tilaisuutensa koittaneen. Syöksyi lohduttamaan tätä ja olikin puolituttu. Siitä sitten hotellille ja bangbang.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli hotelli kaukana, jos ei Imatralla niin Lappeenrannassa tai jossain, ja sitä väliä sitten suhattiin bussilla. Tanssiaisten kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, tanssiminen oli heilumista tungoksessa. Olin sen aikaisen poikaystävän avec. Häntä kiinnosti kavereiden kanssa oleminen, siispä käveltiin ympäri juhlapaikkaa etsimässä milloin ketäkin kaveria. Muistan harmituksen, kun ei halunnut keskittyä minuun vaikka olin matkustanut ja laittautunut hänen vuokseen. Ennen juhlaa saatiin ruuaksi arkiruokaa muoviastioista. Ruusurynnäkkö oli muistaakseni hauska, ruusu meni poikki siinä tohinassa. Oli se ruusu pitkään tallessa, mutta erotessa sen taisin lopulta heittää biojätteeseen.

Vierailija
22/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli hotelli kaukana, jos ei Imatralla niin Lappeenrannassa tai jossain, ja sitä väliä sitten suhattiin bussilla. Tanssiaisten kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, tanssiminen oli heilumista tungoksessa. Olin sen aikaisen poikaystävän avec. Häntä kiinnosti kavereiden kanssa oleminen, siispä käveltiin ympäri juhlapaikkaa etsimässä milloin ketäkin kaveria. Muistan harmituksen, kun ei halunnut keskittyä minuun vaikka olin matkustanut ja laittautunut hänen vuokseen. Ennen juhlaa saatiin ruuaksi arkiruokaa muoviastioista. Ruusurynnäkkö oli muistaakseni hauska, ruusu meni poikki siinä tohinassa. Oli se ruusu pitkään tallessa, mutta erotessa sen taisin lopulta heittää biojätteeseen.

Kävikö pippeli pimpissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en osallistunut koko juttuun. Kävin armeijan sen takia että olisin valmis puolustamaan maata sota- tai kriisitilanteessa. RUK:n kävin koska sinne minua niin kovasti painostettiin hakemaan. Mutta mihinkään turhanpäiväiseen sekoiluhömppään en kokenut velvollisuutta osallistua.

En minäkään sekoiluhömppään osallistunut vaan RUK:n kurssijuhlaan, ilmeisesti edelleen kakkosjuhla Suomessa Linnanjuhlien jälkeen.  

Se on samaa tasoa penkkareiden tai minkä tahansa amiksen kevätjuhlan kanssa.

Ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi