Tarinoita Ruk:n kurssijuhlasta/tanssijaisista
Löytyykö eeppisiä tarinoita RUK:n kurssijuhlasta? Varmasti monikin naispuolinen on näissä ollut.
Eeppisin tarina, mitä olen kuullut, oli seuraavanlainen:
Erään taistelijan avec oli perunut viime hetkellä. Taistelija ei tästä lannistunut. Osallistui ruusurynnäkköön muina miehinä ja juoksi naisten sekaan. Tästä sitten vaivihkaa lähimpään kapakkiin kaljalle. Kävi katsomassa myöhemmin pakolliset menot. Porukka oli lähdössä linja-autolla jatkamaan juhlimista. Jollain pariskunnalla tuli riitaa, naisavec jäi sinne pihalle nyyhkyttämään. Tämä taistelija näki tilaisuutensa koittaneen. Syöksyi lohduttamaan tätä ja olikin puolituttu. Siitä sitten hotellille ja bangbang.
Kommentit (23)
Panin avecciani päärakennuksen takana vallien siimeksessä. Iltapuvun nuhraantumista välttäen homma joka kierroksella doggyna vallia vasten, illan aikana kolme varvia. Ja hotelilla vielä kerran.
Silti, meidän viinakätkön päällä joku kiväärijantteri hoiteli naistaan - "siinä neidin perseen alla olis just meidän kohdekätkö..."
T: sissi on sika siviilissäkin.
Jaaaa..Mä olin avecina silloiselle pitkäaikaiselle poikaystävälleni enkä muista paljon koko jutusta. Tylsää oli. Sen muistan.
Lähin vapaa hotelli oli Imatralla, joten sinne ajettiin linja-autolla kahdesti, ensin pukemaan ja juhlan jälkeen yöpymään.
Minä en osallistunut koko juttuun. Kävin armeijan sen takia että olisin valmis puolustamaan maata sota- tai kriisitilanteessa. RUK:n kävin koska sinne minua niin kovasti painostettiin hakemaan. Mutta mihinkään turhanpäiväiseen sekoiluhömppään en kokenut velvollisuutta osallistua.
Kuuluuko avecilla olla kumit ja rasvat mukana?
Vierailija kirjoitti:
Minä en osallistunut koko juttuun. Kävin armeijan sen takia että olisin valmis puolustamaan maata sota- tai kriisitilanteessa. RUK:n kävin koska sinne minua niin kovasti painostettiin hakemaan. Mutta mihinkään turhanpäiväiseen sekoiluhömppään en kokenut velvollisuutta osallistua.
En minäkään sekoiluhömppään osallistunut vaan RUK:n kurssijuhlaan, ilmeisesti edelleen kakkosjuhla Suomessa Linnanjuhlien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään sekoiluhömppään osallistunut vaan RUK:n kurssijuhlaan, ilmeisesti edelleen kakkosjuhla Suomessa Linnanjuhlien jälkeen.
Se on samaa tasoa penkkareiden tai minkä tahansa amiksen kevätjuhlan kanssa.
Tämä sama aloitustarina on ollut täällä ennenkin.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Panin avecciani päärakennuksen takana vallien siimeksessä. Iltapuvun nuhraantumista välttäen homma joka kierroksella doggyna vallia vasten, illan aikana kolme varvia. Ja hotelilla vielä kerran.
Silti, meidän viinakätkön päällä joku kiväärijantteri hoiteli naistaan - "siinä neidin perseen alla olis just meidän kohdekätkö..."
T: sissi on sika siviilissäkin.
Oikeasti olet viestimies etkä ole saanut muuta kuin omaa hanskaasi.
Jutuista oli helppo tunnistaa peniksillään kirjoittaneet ja normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Rispekt. Olet varmaan hauskaa seuraa siviilissä.
Olin daamina. Olihan se aika vaikuttavaa kun pojat rynnisti meidän luokse ruusujen kanssa.
Tyttis otti suihin ja antoi seisaaltaan perää jossain välissä. En kerennyt tulemaan kun sitä alkoi jänistään.
Olin miesystäväni avecina. Innostuin kovin, kun sai luvan kanssa pukeutua. Näin vaivaa mekon suhteen. Halusin mekon joka sopii 50-luvun tyyliini ja täyttää pukeutumisetiketin kriteerit. Löysinkin ihanan mekon jota muokkasin vähän, alle a-linjainen tyllihame, hiuksiin kukkia mekon sävyssä sekä tyylikkäät kristallikorut. Miesystävälle hommasin rusetin ja taskuliinan sekä kalvosinnapit jotka sopivat asuni väriin.
Tilaisuudessa oli kauniit puitteet, nautin kovin rakennuksen yksityiskohtien katselusta. Ihana ruoka joka tarjoiltiin tyylikkäästi. Tanssi rakkaan kanssa herkisti ja häneltä saatu ruusu on tallessa. Illaksi oli varattu mukava rosoisen tunnelmallinen kellaribaari. Illan mittaan osa joi liikaa, kuten aina kaikissa juhlissa ja yhden oksentelijan huolehdin taksiin, mutta osa oli melkolailla selvinpäin kuten minäkin.
Olen useita vuosia vanhempi kuin avecit yleensä tuolla, mutta lähdin iloisin avoimin mielin juhlaan mukaan. Yleensäkin tulen toimeen kaiken ikäisten kanssa ja niin tälläkin kertaa löytyi mukavaa seuraa. Kiva kokemus kaiken kaikkiaan.
Monilla pukeutuminen ei ollut etiketin mukaista.
Miksi en muista mitään ruusurynnäkköä, hmm. Ehkä siksi kun en ollut siellä oman poikaystävän kanssa (kaveri kutsui aveciksi). Minä toki ystävällisenä kaverina suostuin, kun tiesin ettei hänellä oikein noita naispuoleisia tuttuja ole. Sinisilmäisenä lähdin mukavalle retkelle ja mukavaan juhlaan (joka olikin ihan mukava tapahtuma), mutta pöyristyin kun ilmeni että meidät majoitettiin samaan hotellihuoneeseen. PIstin kaverin nukkumaan sohvalle, jonne hän kiltisti meni. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Iivanalta tulee tanssiin kutsu? Millä sitten Suomen kunniaa puolustat?
Känni, tappelu, pano.
Känni, pano, tappelu
Tappelu, känni, pano
Tappelu, pano, känni
Pano, känni, tappelu
Pano, tappelu, känni
Itse paskoin housuuni kun tanssin tyttöystäväni kanssa. Jatkoilla vielä örvelsin kännissä ja sain 2 viikkoa poistumiskieltoa.