Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset muuttuvat rennommiksi Fuengirolassa?

Kysyn vaan
21.10.2019 |

Fuengirolassa talvehtiva Jari Väisänen:
"Suomalaiset ottavat Fuengirolassa hyväntuulisina kontaktia toisiinsa.
– Suomessa istutaan ja kyräillään, mutta Fuengirolassa ollaan rennompia ja jutellaan vieraiden kanssa. Stressiä ei ole."
https://www.is.fi/asuminen/art-2000006280688.html
Niin. Mikä estää rentouden täällä Suomessa? Miksi rennoinkin Reiska muistuttaa täällä rautakankea?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edullisen alkoholin vuoksi voi olla kaiken aikaa kännissä.

Ne suomalaiset mitä minä tunnen eivät kyllä juo alkoholia paljoa siellä asuessa. Ei siellä tarvitse juoda alkoholia kun on aurinkoa ja niin paljon muutenkin tekemistä.

Vierailija
22/25 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks kun sinne muuttaa sellaset henkisesti heppoiset tyypit, joita hymyilyttää vaan, kun ruoka ja viini on halpaa.

Eikä tule sitä r-ä-n-tää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani eläkeläiset tulivat maitojunalla kotiin, kun ukko retkahti heti kunnolla ryyppäämään ja riitaantui koko asuinalueensa kanssa. Isot ikäluokat :)

Vierailija
24/25 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä suomalaiset on kesäisin ihan erilaisia kuin talvisin. Ehkä tuo ilmanala on se suurin syy.

Eikä tarvitse kulkea kasvot maahan luotuna, kun ei sade, tuuli ja räntä, rakeet , lumi yms. vihmo naamalle- näkeekin niitä ihmisiä ympärillään.

Ja tämän kunniaksi käännetään kellot taas talviaikaan. Että varmemmin saadaan kulkea illalla pimeässä, eikä tarvitse naapuria turhaan moikkailla. Maksimoidaan kurjuutta että oikein v*tuttaa.

Vierailija
25/25 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näemmä kommentoi näitä "olen kerran ulkomailla käynyt" -tyyppejä, jotka olettavat suomalaisten edelleen olevan jotain keihäsmatkalaisia. Suurimmalle osalle ei todellakaan se alkoholi ole suuressa roolissa. Dokut ryyppää halvemmalla kotonaan, kun kuluja aletaan summaaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi