Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies pitää avovaimonsa köyhyydessä ja nälässä?

Vierailija
21.10.2019 |

Jos itsellä on massia. Tuli sellainen perhe vastaan. Nainen ei saa peruspäivärahan lisäksi edes asumistukea, mutta mies maksattaa puolet asumisesta. Ruuatkin erikseen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni niin että vuokra puoliksi ja mies maksoi vain omat menonsa. Minä ostin ruuat ja kaikki lasten jutut ja vaipat ym. ja maksoin laskut. Mies väitti että se on oikein, koska sain lapsilisän (alle 200 e kuussa). Miehellä oli paljon parempi palkka kuin minulla koko ajan, mutta hänellä kului rahaa mm. juhlimiseen paljon ja hänellä oli velkaa. Itse ostelin kirpparilta ja ruoka oli halvinta mitä löytyi niin pärjäsimme jotenkin. Olin tosi onneton mutta pakko oli vaan jaksaa. Kun tuli ero (monista eri syistä, tämä vain yksi) niin luulin että en pärjää ikinä yksinäni. Mutta itseasiassa pärjäsinkin paljon paremmin, koska sain mm. ilmaisen päivähoidon ja asumistukea. Siihen asti olimme maksaneet päivähoidosta yli 450 e kuussa, tai siis minähän maksoin yksin, vaikka siis summa oli iso miehen hyvän palkan takia.

Nyt jälkeenpäin olen ajatellut että olin ihan hullu kun kestin tuota tilannetta. En vaan tiennyt muusta ja olin nuori ja nössö. Nykyään asiat ovat paremmin kaikin puolin kun olen yh.

Täysin samat sanat! Meillä myös narskuäijä otti minulta vuokraa asumisesta. Oli itse ostanut asunnon käteisellä isoilla perinnöillään, itse söi ravintoloissa, me lapsen kanssa halvinta kotona. Pärjäsinkin lapsen kanssa paljon paremmin, kun lähdin, sain mm. asumistukea! En tiennyt oikeuksistani. Lähtekää naiset menemään huonosta suhteesta, pärjäätte kyllä!

Vierailija
22/23 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoliitossa ei ole puolison elatusvelvollisuutta. Avioliitossa kumpikin puoliso vastaa perheen elatuksesta kykyjensä mukaan, jolloin suurempituloisen on maksettava suurempi osuus perheen yhteisistä menoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä ihmetellään, kun kosintaa ei kuulu...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi