Mitään sanomaton ketju (tää ei ehkä poistu)
Tulkaa viihtymään tänne mitättömien juttujen kanssa.
Kommentit (125)
Hui! meinasin sanoa ka**a. Apua!
Vierailija kirjoitti:
Orpo Petteri
Eipä kun Ari Petteri.
Pierettää. Söin herkkuja, kun olen yksin kotona. Silloin sorrun aina. Jos en olisi suhteessa, olisin varmaan ylipainoinen. Tai alipainoinen, koska en söisi säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ummetusvaivaa, onko parempi syödä tuoreita luumuja vai kuivattuja liotettuina?
Kuivatut liotettuina toimii mulla. Liotetut pellavansiemenet vielä tehokkaampia.
Paitsi että siinä kadmiumia.
Ruokalusikallisen saa syödä päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Pierettää. Söin herkkuja, kun olen yksin kotona. Silloin sorrun aina. Jos en olisi suhteessa, olisin varmaan ylipainoinen. Tai alipainoinen, koska en söisi säännöllisesti.
Kamalaa sä sanoit pier*!
Voivoi, en yleensä tunne itteäni mitenkään vanhaksi, mutta taidan olla, kun huolestun nuorista. Mikähän auttais?
bannihälytys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa sä sanoit pier*!
Hups. Ehkä nyt jäädään haaviin. Sori :(
Vierailija kirjoitti:
Keitänkö kahvia vai teetä?
Riisipuuroa kiitos.
Ihana ketju. Tunnen oikein kun verenpaine laskee kohisten.
On se ilmoja pidellyt. Vähä mietin, että mikä v ttu tässäki ketjussa on. Täynnä sekopäitä koko av. Mutta mitä väliä kai tässä Iteki jo iha sekasin. Haaveilen kuolemasta tai karkaamisesta ja postikortin lähettämisestä kotiin sen jälkeen. Vaikka postikortti pitäisi tietenkin osata lähettää ennen kuolemista. Mietin tässä, mikä päivä olisi hyvä kuolemiseen. En ole vielä päättänyt. No joo kaikilla on nykyään elämä niin hirveätä, että ei mulla edes ole kaikista kamalinta. Onhan se aika itsekästä, mutta ehkä kaikilla tulee joskus mitta täyteen. Tälläiset pask at aloitukset saa vielä enemmän itseni ärsyyntymään ja miettimään, että ei näin urpojen keskuudessa kannattaisi edes elää. Mistä näitä tunnekylmiä idiootteja sikiää? No joo kai mäkin olen samanlainen. Harmi, kun kaikki on niin prsiistä. Tänne voidaan kaikki angsttää. Perhe-elämä pstä ja tekee kaikki hulluiksi. Onneksi Suomalaiset kuolee kohta sukupuuttoon. Harmittaa vieläkin ettei maailmanloppua tullut 2012.
Pitäisi varata aika kampaamoon. Jaksaisikohan sitä huomenna ryhdistäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko vaan leikkuuttaa vai väriäkin?
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ajatellut. Ehkä keskiviikkona sitten.
Pitäisköhän ihan kuule pistää korkki auki. Ottais vähän limukkaa,
Voi että pitäs mennä nyt ne pyykit laittamaan kuivuriin. Iltapalaaki jo kaipais. Mitäs teillä on?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän ihan kuule pistää korkki auki. Ottais vähän limukkaa,
Juu pennuille jaffaa.
Tai tutuille viskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain leikkausta ajattelin. Malli on kasvanut ulos ja valuu kuin koiran nuolemana pitkin päätä. Piristäisi vähän tätä arjen harmautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain leikkausta ajattelin. Malli on kasvanut ulos ja valuu kuin koiran nuolemana pitkin päätä. Piristäisi vähän tätä arjen harmautta.
Mä ajattelin josko värjäis, puoltoista vuotta ollu oma väri. Jotenki se musta tuntuu "omemmalta".
Ootteko tykänneet metsälenkeillä käydä?
Paitsi että siinä kadmiumia.