Miksi työttömät ja köyhät eivät harrasta liikuntaa tai eivät edes tarjoa sitä mahdollisuuttaan omille lapsilleen?
Käyn itse kuntosalilla ja juttelen paljon muiden siellä käyvien hmiste kanssa. Moni heistä on öissä vaikka missä, mutta yhtä työtöntä en ole tavannut. Sama juttu on lapsen jalkapalloharrastuksessa, en tunne seurasta kenenkään lapsen vanhempaa joka olisi työttömänä tai pienituloinen. Eri liikuntapaikoilla ja seuroissa kyseinen ihmisryhmä loistaa täydellisellä poissaolollaan vaikka tarjontaa eri liikunta ja harrastusmuotoihin on tarjolla enemmän kuin koskaan ennen. Missä he ovat?
Kommentit (42)
Liikunta ei ole mitään ilmaista. Huvittaa kun moni sanoo köyhälle että lähe lenkille. No siihen lenkkeilyynki tarvitaan varusteet. Mun on nyt pitäny ostaa lenkkeilytakki, pipo, kauluri, hanskat, kuorihousut, välihousut ja kerrastopaita.
Noiden lisäks on pitäny ostaa yli 100€:n lenkkeilykengät. Mulla pitää olla kunnon kengät erikoispohjallisineen koska mun jalat on kai jotenkin oudon malliset. Halvoissa kengissä jalat kipeytyy.
Että kivasti on saanu rahaa palaamaan kaikkeen noihin, vaan siksi että pääsee v*ttu lenkille.
Loppu kuu syödäänki sitten puuroa.
Kyseessä on varmaan se sama kuntosaliyrittäjä, joka itki iltiksessä, että mikälie franchiseketju antoi hänelle valheellisia mielikuvia toiminnan kannattavuudesta.