Perinteinen ongelma: ihana mies selvin päin, mutta täysi k-pää kännissä
Siis ihan mielenvikaisen oloinen. Rupeaa hokemaan täysin harhaisia juttujaan niin muista kuin minustakin.
Kuinka kadehdin hänen perintöään (sitä ei edes vielä ole tullut, mutta kahdehdin silti :), kuinka hänellä on paljon parempi itsetunto kuin minulla, kuinka olen rahanahne paski-ainen, kun en lainaa hänelle tarvitsemaansa kolmea tonnia.
Ja paljon muuta. Selvin päin ei puhettakaan näistä. Ei edes muista puhuneensa näin, mutta osa on viesteissä, Ei selitä mitenkään vaan väittää, että olen provosoinut. Viesteissä ei kuitenkaan ole merkkiäkään, vaan pikemmin yritän toppuutella tai olen ihan hiljaa. En edes lähde nykyään vastaamaan näihin samoihin jankkauksiin.
Pitäisi varmaan jättää se, mutta kun on niin ihanaa muuten. On tosi älykäs, lahjakas, huomaavainen ja keskusteleva, komeakin ja seksi on mahtavaa. Mutta on tämä täysin pimeä puoli. Ei ole ollut aggressiivinen fyysisesti, mutta pelkään jotenkin sitäkin välillä.
Ettepä te auttaa voi tietenkään. Purin tässä tuntojani vain vaikeana hetkenä. On taas ryypännyt alkoholipsykoosiin asti koko viikonlopun.
Kommentit (42)
Minä eroaisin, jos mies ei lopettaisi juomista. Viikon putket viittaavat jo pahaan alkoholiongelmaan, eikä kännin piikkiin voi laittaa jatkuvasti samanlaisena toistuvaa käytöstä.
Huh mikä keittiöpsykologi. Jos joku on sekaisin, niin ei se tarkoita että hän olisi todellinen itsensä. Alkoholi ei poista estoja, vaan järjen. Riippuu mitä juo ja kuinka paljon. Lisäksi suuri vaara joutua huumatuksi, kun humalaiset ovat yleensä kohteita ryöstöissä yms.