Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytyykö Telia Dot liittymän käyttäjiä? Kokemuksia?

Vierailija
21.10.2019 |

Kysymys otsikossa. Harkitsen liittymänvaihtoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa kummallakin toi liittymä. Ei pöllömpi vaihtoehto. Mulla laskut pyörii 13 euron tienoilla ja miehellä 11 euron tienoilla. Meillä on kotona langaton netti ja puhelin käyttää nettiä kotona ollessa sen kautta. Tuo liittymä saa vähentämään turhaa puhelimen räpläämistä liikkeellä ollessa, kun se kuitenkin korottaa laskun loppusummaa :D Tuossa liittymässä on se, että kuukaudessa suurin lasku voi olla 25 euroa ja sen yli laskun loppusumma ei voi mennä, ellei tilaa puhelimella matkalippuja tms. muita maksullisia juttuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa kummallakin toi liittymä. Ei pöllömpi vaihtoehto. Mulla laskut pyörii 13 euron tienoilla ja miehellä 11 euron tienoilla. Meillä on kotona langaton netti ja puhelin käyttää nettiä kotona ollessa sen kautta. Tuo liittymä saa vähentämään turhaa puhelimen räpläämistä liikkeellä ollessa, kun se kuitenkin korottaa laskun loppusummaa :D Tuossa liittymässä on se, että kuukaudessa suurin lasku voi olla 25 euroa ja sen yli laskun loppusumma ei voi mennä, ellei tilaa puhelimella matkalippuja tms. muita maksullisia juttuja. 

Lisään, että asiakaspalvelu hoituu chatin kautta arkisin klo 9-17 ja lasku veloitetaan pankkikortilta automaattisesti. 

Vierailija
4/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota liittymää voi kokeilla kuukauden ilmaiseksi ja siinä näkee samalla, mitä oma puhelinlasku sillä olisi todellisuudessa. Sovelluksen lataamalla voi arvioida kulutusta sillä sovelluksella jo ennen liittymän hankintaa. 

Vierailija
5/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kolmas kuukausi menossa. Ekan kuukauden sai ilmaiseksi, toisen kuukauden lasku n. 13e. Kotona käytän kodin nettiä ja tekstaan/ soitan aika vähän. Vaikuttaa ihan hyvältä systeemiltä, maksaa vain käytöstä ja hintakatto kohtuullinen.

Vierailija
6/6 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työliittymänä, siis yrityksen liittymänä ja oon ihan tyytyväinen. Helppoa kun laskutus menee suoraan yrityksen luottokortilta ja kuitti tulee sähköpostiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi