Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksensin otettuani 600 mg buranan

Vierailija
21.10.2019 |

Aamuyöllä siis tyhjään vatsaan otettuani (ihan annostusohjeiden mukaisesti, en siis ole ottanut mitään yliannostusta), jotain tunnin-puolentoista kuluttua tuli vedet pihalle sappinesteen kera. Olen ennenkin toisinaan huomannut ibuprofeenia otettuani lievää pahoinvointia, mutta nyt tuli ihan oksut (jos se nyt siitä johtui kuten oletan)
Niin että tarkoittaako tämä nyt, että mulla on vatsa jotenkin paskana, vai onko tää ihan normaalia herkkävatsaisen reagointia? Vai onko joku muu mahdollinen syy ja pitäiskö tästä huolestua, mennä lääkäriin?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjään vatsaan ei saa syödä mitään. ;D

Vierailija
22/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ap löytänyt työssäoppimispaikan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsasyöpä. Varma tieto.

T. Näkijä

Vierailija
24/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitä. :D Väärä ketju? ap

Vierailija
25/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä tyhjään vatsaan. Muutenkin huono idea ottaa keskellä yötä.

Kyllä vaan silloin otetaan tyhjään vatsaan jos on pakko. Mut kerrotko miten se vuorokaudenaika vaikuttaa tässä? 🤔ap

Vierailija
26/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa tyhjään vatsaan. Oksennan silloin myös.

Panadolia ja panacodia pystyn ottamaan tyhjään vatsaan.

Mua harmittaa, kun suoot poistuivat markkinoilta. Buranasupon pystyi laittamaan ja ei tarvinnut syödä. (esim yöllä ei jaksaisi nousta syömään särkylääkkeen takia.)

Vierailija
27/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ottaa tyhjään vatsaan. Oksennan silloin myös.

Panadolia ja panacodia pystyn ottamaan tyhjään vatsaan.

Mua harmittaa, kun suoot poistuivat markkinoilta. Buranasupon pystyi laittamaan ja ei tarvinnut syödä. (esim yöllä ei jaksaisi nousta syömään särkylääkkeen takia.)

*supot

Vierailija
28/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Veetuilu+jatkuvat hymiöt paljastivat sut.

Vierailija
29/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan silloin otetaan tyhjään vatsaan jos on pakko. Mut kerrotko miten se vuorokaudenaika vaikuttaa tässä? 🤔ap

Pitäisi pysyä vartti tai puoli tuntia pystyasennossa, koska saattaa aiheuttaa muuten refluksioireita. 

Miksi et voi kokeilla muita valmisteita, ketoriini on tosi tehokas ja hyvä tuote. 

Vierailija
30/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin on opetettu, että särkylääkettä EI KOSKAAN oteta tyhjään vatsaan. Eli, jos yölläkin olen herännyt ja tarvinnut särkylääkkeen niin olen jonkun leivän tai jugurtin syönyt särkylääkkeen oton yhteydessä. 

Voi vitsi, ihanko on opetettu sulle!

Aina ei katsos ole se ruokaileminen mahdollista ja pakko vaan napata lääke koviin kipuihin. Ap

Kroonisista kovista kivuista kärsivä oppii kyllä varautumaan asioihin. Eli jos ei ole eka kerta niin nyt on aika oppia. Pidä vaikka jotain proteiinipatukkaa aina taskussa, jos et aamuyöllä ole kotona oman jääkaapin (ja siellä kannattaa pitää muutakin kuin valot) äärellä.

Mistä hemmetin kroonisista kivuista? :D Sähän olet mielisairas harhainen! Ei se tarkoita, että jos sulla on jotain kroonisia kipuja, että minullakin olisi. Vai proteiinipatukkaa! Voi vitalos, kyllä sä oot sitten täydellinen kaikkeenvarautunut paskatrolliääliö. Onnea siitä! Ap

Ethän oksentanut muuta lääkitystä ulos? Jos näin, niin soita mielenterveyshoitajallesi ja kysy, mitä pitää tehdä, onhan tuo vähän hankalaa kun päässä vippaa noin pahasti.

Vierailija
31/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään kipuun ilman tulehdusta panadol on elimistölle hellävaraisin. 

Vierailija
32/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korkki kiinni!

Vierailija
33/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aggre. Kivikissa?

Vierailija
34/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yritä. Veetuilu+jatkuvat hymiöt paljastivat sut.

Joo, koska vain yksi ihminen voi täällä netissä noita kahta asiaa harjoittaa! 🙈Hanki elämä jos sun pitää kytätä täällä ketjuja siihen malliin, että pystyt sairaassa päässäsi muka tunnistelemaan kirjoittajia. :D Ap

Vierailija
35/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi pysyä vartti tai puoli tuntia pystyasennossa, koska saattaa aiheuttaa muuten refluksioireita. 

Miksi et voi kokeilla muita valmisteita, ketoriini on tosi tehokas ja hyvä tuote. 

Hei kiitos, tarpeellista tietoa! Ap

Vierailija
36/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle ainakin on opetettu, että särkylääkettä EI KOSKAAN oteta tyhjään vatsaan. Eli, jos yölläkin olen herännyt ja tarvinnut särkylääkkeen niin olen jonkun leivän tai jugurtin syönyt särkylääkkeen oton yhteydessä. 

Voi vitsi, ihanko on opetettu sulle!

Aina ei katsos ole se ruokaileminen mahdollista ja pakko vaan napata lääke koviin kipuihin. Ap

Kroonisista kovista kivuista kärsivä oppii kyllä varautumaan asioihin. Eli jos ei ole eka kerta niin nyt on aika oppia. Pidä vaikka jotain proteiinipatukkaa aina taskussa, jos et aamuyöllä ole kotona oman jääkaapin (ja siellä kannattaa pitää muutakin kuin valot) äärellä.

Mistä hemmetin kroonisista kivuista? :D Sähän olet mielisairas harhainen! Ei se tarkoita, että jos sulla on jotain kroonisia kipuja, että minullakin olisi. Vai proteiinipatukkaa! Voi vitalos, kyllä sä oot sitten täydellinen kaikkeenvarautunut paskatrolliääliö. Onnea siitä! Ap

Ethän oksentanut muuta lääkitystä ulos? Jos näin, niin soita mielenterveyshoitajallesi ja kysy, mitä pitää tehdä, onhan tuo vähän hankalaa kun päässä vippaa noin pahasti.

Ei hän oksentanut hullunpillereitään, proteiinipatukka perseessä auttoi! ;D Ap

Vierailija
37/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon piimänaama.

Vierailija
38/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin tämän tason hölmöilyä vanhalla vauvalla vuonna 2000... Kadun kovasti, mutta olin vähän myöhään teini-iän kiukkuja kohdannut nuori. Syvä häpeäni ja nöyrä anteeksipyyntöni näin melkein 20 vuoden jälkeen. Ehkä ap:kin vielä kasvaa aikuiseksi?

Vierailija
39/39 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastin tämän tason hölmöilyä vanhalla vauvalla vuonna 2000... Kadun kovasti, mutta olin vähän myöhään teini-iän kiukkuja kohdannut nuori. Syvä häpeäni ja nöyrä anteeksipyyntöni näin melkein 20 vuoden jälkeen. Ehkä ap:kin vielä kasvaa aikuiseksi?

Tein ketjun jossa kysyin ihan asiallisen kysymyksen. Vittumaiseen vastaukseen saa vittumaisen vastauksen, pälli. Vanha viidakon laki. :D Eli opettele vastaamaan normaaliin inhimilliseen sävyyn ilman näsäviisastelua/trollaamista/vittuilua, kuten aikuiset ihmiset tekevät. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi