Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikimuistoisimmat palstahullut

Vierailija
20.10.2019 |

HEL-NYC ja sössö

Kommentit (278)

Vierailija
121/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kristalli/kivi/mikälienee kissaäiti.

On kyllä naisella tippuneet viimeisetkin ruuvit jo vuosia sitten ja vieläkin jaksaa. Lähes joka päivä tulee uusia aloituksia.

Oon paljon äkykkäämpi kuin sinä. Sinä olet sellainen BB-Miran kaltainen, itse olen analysoijana ehkä vähän kuin BB-Tarina/Eevis.

t.kristallikissa

Ketäs nämä on? 🤔

Vierailija
122/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä hän on, mutta ilmestyy aika ajoin sekoilemaan. Kirjoitustyyli on jotakuinkin tällainen:

miltä nyt tuntuu kun olet huudellut mieskohteelle kadun toiselta puolelta. Myöskään seurailusi ei ole jäänyt huomaamatta

Jne jne loputtomiin. Karmiva.

Kuulostaa ihan Turun Tarroristilta! Se on varmasti palstalla. https://www.tylkkari.fi/ilmiot/turun-tarroristi-tuomitsee-sinutkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tavata nämä palstahullut ja nähdä ovatko he ihan oikeasti näin hulluja kuin antavat kirjoitustensa perusteella ymmärtää. Vai ovatko pelkkiä trolleja? Ihmettelen esimerkiksi Äitihullua, eikö kukaan hänen läheisistään, työkavereistaan tai sukulaisistaan huomaa tuota jankkaavaa hulluutta hänessä? 

Tottakai huomaavat. Siksi hänellä ei ole ketään, jonka kanssa tuulee toimeen.

Äitihullu on palstan pahin.

Vierailija
124/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä naisella tippuneet viimeisetkin ruuvit jo vuosia sitten ja vieläkin jaksaa. Lähes joka päivä tulee uusia aloituksia.

Oon paljon äkykkäämpi kuin sinä. Sinä olet sellainen BB-Miran kaltainen, itse olen analysoijana ehkä vähän kuin BB-Tarina/Eevis.

t.kristallikissa

Ketäs nämä on? 🤔

Ei hajuakaan. Mutta kyllä äitihullu tulee kohta riehumaan taas. Harvinaisen vastenmielinen luonne.

Vierailija
125/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se "mikä selvittämätön asia on jäänyt vaivaamaan" - ketjun floodaava ns intiahullu, jonka jutut on kohtuu ahdistavia. Harhainen ihminen kertoo sekavia ja ristiriitaisia versioita tarinasta, miten hänet on lapsena hylätty /lapsuudenperhe on rääkännyt, miten kaikki edelleen vihaavat ja inhoavat häntä ja hän ei ymmärrä miksi... Hrrr

Kyseessä mieshenkilö, ikä epäselvä.

Vierailija
126/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna.

Vierailija
127/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskis, tunkee sitä raamattuaan sinne missä sitä ei kaivata. Olipa ongelma maailmanloppu tai reikä muovipussissa, Jesse kuulemma auttaa. Näkee demoneja joka puskassa.

En pilkkaa vakaumusta, mutta pilkkaan sen tuputtamista muille.

Vierailija
128/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru ja terapeuttihullu.

Molemmat ovat tosin jo lopettaneet tänne kirjoittelun.

Vierailija
129/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sinkkumies/sinccis/zinccis/mikälie. Pommittaa ketjuja ties millä ihme kommenteilla.

Vierailija
130/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.kristallikissa

Ketäs nämä on? 🤔

Ei hajuakaan. Mutta kyllä äitihullu tulee kohta riehumaan taas. Harvinaisen vastenmielinen luonne.

On näköjään jo eilen illalla käynyt kehumassa itseään älykkääksi. Niinhän ne narsistit aina, suurimpia, kauneimpia ja parhaimpia omasta mielestään. Todellisuudesta vieraantuneita.

131/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu. Kerro olevasi n. 30+ nainen, ja alkaa ällöttävä siirappinen, runoileva liirumlaarum, jonka loppuun vakiototeamus kuinka on ainakin melkein varattu, mutta muuten kyllä voisi olla kovasti kiinnostunut.

Ei se petä, koskaan🤓

Klo 21.35 se iski, niskakarvani jäykistyivät, viiksikarvani rupesivat väpäjämään, pulssi kiihtyi ja tunsin kuinka kuuma vereni nousi nuppiini🤠

Ai mikäkö petä, no vainuni tietty, nimittäin silloin 30+ nainen mainittu🤤

Tosin Ap lie kaipaillut lie jotain toista hopeakettua koska tää ainakin on täysin vapaa🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
132/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se apinan raivolla WT-asioita listaava, joka vetää mukaansa aina pari samanlaista pikkusielua.

Vierailija
133/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kutsua hulluksi, mutta grahampuuroasiamies on jäänyt mieleen <3

Vierailija
134/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin Matti E Lehtisen järkevältä vaikuttavat päättömät analyysit Helsingin Sanomien kommenteissa:)

Vierailija
135/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien takaa jäänyt mieleen epämääräinen xccsvcx tai jotain sinne päin... Hänen mielestään kaikkien sairauksien takana oli jokin allergia ja tätä siten julisti antaumuksella.

Vierailija
136/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se superrikkaaksi esittäytynyt eliittivaimo olikaan joka keräili aamuöisin tyhjiä pulloja lastensa kanssa?

Vierailija
137/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu

Vierailija
138/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se superrikkaaksi esittäytynyt eliittivaimo olikaan joka keräili aamuöisin tyhjiä pulloja lastensa kanssa?

Stella.

Vierailija
139/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyyppi joka tulee pitkiin ketjuihin spämmimään kaikkea järjetöntä, ja namedroppailee jotain peltosen jaskoja ja kauppisen jareja. 

Vierailija
140/278 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lompakkolasse, joka elää tt-tuella, ja on vankasti sitä mieltä, että mieheltä työssäkäyntiä toivova, työtätekevä ja itsensä elättävä nainen on automaattisesti elämässä miehen tuloilla? Muutenhan moista ei kukaan toki odottaisi esim seurustelusuhdetta etsiessä...

Sitten on tietty se PISTE!-hurmuri, joka kirjoittelee seksistisiä ja naisia alentavia kommentteja sopivasti aihetta sivuaviin ketjuihin, lopettaen aina kommenttinsa "...PISTE!"