Oon nuori nainen ja palasin tänään kotiin lomalta Tunisiasta!
Uih! Ihana syyslomaviikko takana! Voi että siellä oli KOMEITA miehiä! :) ❤️
Kommentit (19)
Miksi et sitten muuta sinne? Heihei, kukaan ei jää kaipaamaan.
Saitko isoa? Joko siveysvyössä oleva miehesi siivosi asuntosi sillä aikaa ja osti kukkia?
Olen keski-ikäinen nainen ja menen torstaina Turkuun. Siellä tuskin on erityisen komeita miehiä.
Outo aloitus, vähän haiskahtaa. En tunne yhtään ihmistä, jolla olisi tarvetta julistaa ikäänsä tai sukupuoltaan aloituksissa, paitsi trollit, jotka (huonosti) esiintyvät nuorina naisina. Ja hopeakettu tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Once you go...
Once you go small white penis you will kill your self.
Itse olin muutama vuosi sitten,ja hirveämmässä paikassa en ole ikinä ollut!Luihun näköisiä arabiukkoja ryhmittäin joka kulmassa kyttäämässä ja jopa allaspoika tuli ehdottamaan ikimuistoista yötä:(
Viimeisenä yönä en nukkunut ollenkaan,etten vain jäisi koneesta!
Likaista,torakoita vaikka neljän tähden hotelli.
Yök,oli painajainen!
Vierailija kirjoitti:
Saitko isoa? Joko siveysvyössä oleva miehesi siivosi asuntosi sillä aikaa ja osti kukkia?
Pääsikö myös nuolemaan arabialfan mällit pimpistäsi ja varpaanvälisi?
Mitä nyt kehitysmaalta yleensäkään voi odottaa.
Hyi, kamala paikka yksin matkustavalle naiselle. Menin kerran eron jälkeen sinne, kun halusin äkkilähdön talvilomaksi vaan jonnekin etelään. Minua ahdisteltiin seksuaalisesti, huoriteltiin (koska olin yksin matkustava nainen), kommentoitiin törkeästi ulkonäköäni. Tuli sitten aika äkkiä opittua että kannattaa pysyä lähinnä hotellialueella.
Edes Tansania, jossa olen ollut sentään töissä (Dar es Salaamissa) ei ollut läheskään yhtä paha. Siellä oli enemmänkin tasavertaisesti miehille ja naisille kyllä köyhillä alueilla ryöstöriski, mutta ei tullut naisena sellaista halveksuvaa kohtelua kuin Tunisiassa.
Wt paikka. En ymmärrä naisia jotka matkustaa noihin maihin: mukaanlukien turkki.
Vierailija kirjoitti:
Onnea supertippurista.
Olet vähän erehtynyt supertippurin levinneisyysalueista. Vaikka sitä on randomisti Euroopassakin, niin sen pesä on lähinnä idässä.
Hyvin kävi kun palasit pää hartioilla. Aina ei käy niin hyvin noissa maissa.