Ikimuistoisimmat palstahullut
Kommentit (278)
Te olette ammattilaisia, vietättekö kaiken aikanne täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oliks muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oliks muuta?
No juu, miten te jaksatte.
Minä jaksan silloin tällöin hetken.
Mutta te ootte niitä ammattilaisia, se vissiin selittää.
Teettekö töitä, vai elätänkö minä teidätkin?
Vierailija kirjoitti:
Harmaa näätä (tjs). Kaiketi todellisuuden tajun menettänyt vanha mies. Surullinen tapaus.
Sorry. Ei se ollutkaan harmaa näätä vaan hopea kettu. Vastenmielinen tyyppi joka tapauksessa.
Loaferimies, joka kyseli aina, millaiset kengät olisi tyylikkäät ja laittoi linkkejä omista suosikeistaan. Muistan eräätkin sähkönsiniset mokkasiinit, joissa oli tupsut.
Pitkään aikaan ei ole ollut aloitusta aiheesta. Jospa keväällä taas loaferit alkaa kiinnostaa.
Joko "mikä on tekosyysi"-aloittaja on mainittu?
Jätä se sika-hemmo.
Sama kommentti, oli kyse sitte pettäjästä tai mt-ongelmaisesta.
Sinccis
Mies (joku ikä tmes perässä)
Akateeminen persu (se jonka koko perhe vaihtaa aina äänestämään persuja)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaa näätä (tjs). Kaiketi todellisuuden tajun menettänyt vanha mies. Surullinen tapaus.
Sorry. Ei se ollutkaan harmaa näätä vaan hopea kettu. Vastenmielinen tyyppi joka tapauksessa.
😆
Vierailija kirjoitti:
Loaferimies, joka kyseli aina, millaiset kengät olisi tyylikkäät ja laittoi linkkejä omista suosikeistaan. Muistan eräätkin sähkönsiniset mokkasiinit, joissa oli tupsut.
Pitkään aikaan ei ole ollut aloitusta aiheesta. Jospa keväällä taas loaferit alkaa kiinnostaa.
Mulla on ikävä loaferhullua! 👞
Vierailija kirjoitti:
Ja zinccis on oikeesti joku Jyrki Katainen 😆
Mä oon melko varma et se on Enbuske kuten joku aiemmin arveli
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa jos nää kaikki palstahullut oiski yks ja sama tyyppi: The Palstahullu 🤪
Eli täällä olisi vain sinä ja me muut eli minä 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Oliks muuta?
No juu, miten te jaksatte.
Minä jaksan silloin tällöin hetken.
Mutta te ootte niitä ammattilaisia, se vissiin selittää.
Teettekö töitä, vai elätänkö minä teidätkin?
Tästä tuli mielee te mammat-hullu
Eli ihminen joka käy täällä, mutta eristää itsensä muista kävijöistä, joka on hämmentävä eli
muut = te mammat / minä = satunnainen vierailija
Kivikissa. Kaikkien palstahullujen prototyyppi.
Mrs. Starlight, kuka muistaa? Kirjoitteli joskus vuosina 2006-2008.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkiskunkki.
Tää on varmaan jo sanottu, mutta se sukunimihullu, joka sekoaa täysin siitä ajatuksesta, että nainen alistaa itsensä ottamalla miehen sukunimen.
Epäilen vahvasti, että hänen rakastamansa mies on päätynyt naimisiin jonkun toisen kanssa, ja murskautuneille häähaaveille / menetystraumalle on kehittynyt vahva vastareaktio selviytymiskeinoksi. Vihan takana on paljon kipua.
Twerkkaushullu, aktivoituu välillä tuuttaamaan monta aloitusta siitä miten twerkkaus on saatanasta vain hävitäkseen taas moneksi kuukaudeksi.
Kreisibailaaja