Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät osaa arvostaa aitoa kauneutta, vaan pitää olla feikkiä

Vierailija
20.10.2019 |

Miehet ovat vieläpä niin tyhmiä, että luulevat tämän feikin olevan aitoa. Miesten meikitön = vähintään arkimeikki

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan arvostettavaa, että henkilön tunnistaa vielä ilman meikkiäkin 😁

M.Torppaa en olisi tunnistanut ilman meikkiä, mutta silti miehet ottaisivat meikatun version hänestä itselleen riemusta kiljuen.

Vierailija
22/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet törmännyt miehiin, mutta et Miehiin. Nämä pikkuämmämiehet eivät ole mitään luomakunnan kruunuja ja haluttuja yksilöitä normaalien mukavien naisten mielestä, mutta kunnon feikkimuijille he ovat oman kaltaista seuraa. Antaa siis silikonisussujen ottaa pikkuämmämiehet ja keskitytään me muut niihin normaaleihin Miehiin.

Oman mieheni mielestä olen ehdottomasti kaunein saunapuhtaana posket punaisina, mutta hänen silmänsä alkavat tuikkimaan vekkulisti, kun hän näkee minut laittautuneena kauniiksi.

Samaa mieltä. Myös punaiset posket ja nenä pakkasella on mun mielestä kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Olen saanut kehuja lukemattomia kertoja siitä, ettei mulla ole tekoripsiä. Niitähän on nykyään lähes kaikilla. Oma mies tykkää luonnollisen näköisestä lookista, toki meikkaan kevyesti mut siinä se. Baarissa miehiltä kuullut samaa kommenttia. Eli kyllä aika monet miehet huomaa...

Samaan kastiin menee pitkät tekokynnet ja hiusten pidennykset. Laatumiehet ei tykkää feikeistä 😎

Vierailija
24/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan arvostettavaa, että henkilön tunnistaa vielä ilman meikkiäkin 😁

M.Torppaa en olisi tunnistanut ilman meikkiä, mutta silti miehet ottaisivat meikatun version hänestä itselleen riemusta kiljuen.

Ei kaikki :D Mä näytin meikittömän kuvan Maisasta mun miehelle ja se siihen että "oho, kuka toi on" ja kun kerroin niin ei uskonut, meni itse googlailemaan. Ja sit tuohtuneena mutisi että miksi pitää maalata naama sillä lailla. Mä oon ihan samaa mieltä, Maisa meikittä on oikeasti aika kaunis. Meikillä... ei.

Vierailija
25/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan makuasioita nämä. Yhtä viehättää meikattu look, toista luonnollinen. Kokemuksesta tiedän että näitä jälkimmäisiäkin on. Minua on useita kertoja lähestytty tilanteissa, joissa olen ollut täysin meikittä. Ei ole vaikuttanut olevan myöskään treffiseuralaisille ongelma.

Vierailija
26/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne oikeat miehet. Oikeat miehet tykkäävät enemmän luomuista. Niille riittää itse asiassa jo se, että nainen hymyilee, koska oikeiden miesten mielestä kauneinta on iloinen nainen.  Feikit ovat useimmiten nyrpeitä ja itserakkaita, odottavat saavansa kaiken, mutta antavat kovin vähän.

Näin, kirjoitettu mieheni vastausten pohjalta.  Hänen mukaansa yksikään hänen kavereistaan tai työ- ja pelikavereista ei tykkää feikeistä klooninaisista. Asiasta on kuulemma puhuttu ja paljon.

Ps. minun kaverini kutsuvat miestäni "namuksi".  Naisten päät kyllä kääntyvät hänen peräänsä.

Vierailija
27/27 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pitää näitä kuminaamoja ja kumitissisiä naisia aika rumina, mut hei, onhan niitäkin jotka tykkää, siksi kai osa naisista viitsii näyttää noin pelleiltä.

No niinhän ne kaikki ukot omille vaimoilleen sanoo, todellisuudessa kuolataan kuitenkin kumitissien, -huulien, ja -perseiden perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä