Uusi TV, 43 vai 50 tuumaa?
Onko tuo 50 tuumaa liian iso kerrostalon olohuoneeseen? Kyseessä siis kolmio, jonka olkkari ihan kivan kokoinen. Jos kyseessä olisi omakotitalon iso olohuone, niin ei tarvitsisi ihmetellä. Nykyinen TV on vaan 32 tuumaa. Tänään viimeinen päivä, kun saa ilmaisen kotiin kuljetuksen netistä tilattaessa...
Kommentit (35)
Ihan sama mulle minkäkokoisen telkkarin ostat koska ei vaikuta mun elämääni mitenkään.
En ole koskaan kuullut että omakotitaloissa pitäisi olla isommat telkkarit kuin kerrostaloissa.
Meillä on 40 tuumainen ja olisi kyllä saanut olla isompi. Niitä kun on nykyään kaikilla.
Riippuu katsooko raveja. 43 tuumaisesta ei nää hevon vit tuakaan, mutta 50 tuumaisesta näkee vit un hyvin.
Sellaista ei olekaan kuin liian iso telkkari, oli olohuone minkä kokoinen tahansa.
Kaverilla kerrostalossa 70 tuumainen ja alkuun oli vähän överi mutta silmä tottuu.
Sama vinkki kuin naisilla jotka meinaa ottaa silikonit. Aina kannattaa ottaa isommat 😁
Mikään ei ole niin kamala kun järjettömän iso tv. Ja koko sisustus tietysti järkätty siihen alttariin päin.
Riippuu siitä, kuinka kaukana sohva/tuolit ovat. 40 tuumaakin riittää, jos TV:tä katsotaan läheltä.
Ostakaa kunnon tv hyvällä kuvalla ja sopivan kokoisena, älkää tuijottako pelkkää tuumakokoa. Se on typerysten hommaa, halvalla saa isoja telkkareita paskalla kuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kunnon tv hyvällä kuvalla ja sopivan kokoisena, älkää tuijottako pelkkää tuumakokoa. Se on typerysten hommaa, halvalla saa isoja telkkareita paskalla kuvalla.
Tästä eri mieltä. "Huonoissakin" telkkareissa on hd-aikana jo hyvä laatu. Koko kuitenkin tuo enemmän elämystä kuin syvä mustan taso tai jokin muu.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei olekaan kuin liian iso telkkari, oli olohuone minkä kokoinen tahansa.
Entä, jos sitä ei saa sinne sisälle seinää rikkomatta?
Kannattaa ottaa 55" tuumainen, koska sen kokoisen saa jo OLED-paneelilla (jos vain budjetti antaa myötä). Tietysti jos katseluetäisyys on todella lyhyt, niin sitten pienempi.
Osta niin iso kuin sulla on varaa
ostin 55 tuumaisen ja ny tekis mieli 65
Ostakaa 65 tuumainen. Niitä saa jo halvalla. Ei ainakaan missään nimessä 43 tuumaista minitöllötintä.
Miten te voitte elää jollain 32 tuumaisella?
Mulla on 49" ja olin aluksi sitä mieltä että sekin on jo liian iso kaksioon.
Nyt melkein vuoden sitä katselleena, olisi ehkä sittenkin pitänyt ottaa 55" :)