Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutun tuttu sai esikoisen ja viipyi sairaalassa viikon? Yleensä tapana lähteä nopeasti kotiin vauvan kanssa.

Vierailija
20.10.2019 |

Itse oli esikoisen kohdalla päivän sairaalassa, kuopuksen kohdalla kolme päivää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain esikoisen/ainokaisen, ja olin sairaalassa miltei kuukauden. Aina ei vaan mene synnytys niin kuin Strömsössä.

Vierailija
2/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa ajattelematon. Menetin neljä litraa verta, olin sairaalassa viikon, vauvalla aivoverenvuoto, hän vielä päivän pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? kaikki synnytykset ovat sinusta samanlaisia? Mikä ihme olikaan tämän aloituksen pointti?

Vierailija
4/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kertaa sairaalassa 12 pv, alatiesynnytys, runsas verenvuoto ja pahat repeämät. Toinen sektiolla 7 pv sairaalassa. Et ei kaikki pääse heti kotiin.

Vierailija
5/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

? ? ?

Vierailija
6/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen pointtihan oli saada kaikki ärsyyntymään tästä aloituksesta. 0 / 5

Vierailija
7/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Olet selvästi parempi synnyttäjä!

Vierailija
8/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku joutuu olemaan pitempään. Itse olin 3 päivää koska lapsella oli koholla bilirubiini.

Vierailija
9/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? kaikki synnytykset ovat sinusta samanlaisia? Mikä ihme olikaan tämän aloituksen pointti?

Varmaankin vain todeta, että ap on niiiin paljon parempi synnyttäjä ja äiti, kuin tuo toinen, joka jäi synnärille laiskottelemaan.

Vierailija
10/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten toiminut toivotulla tavalla. Luettuani sen lähinnä hämmennyin, en ärsyyntynyt.

Vierailija
11/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apssa tai sen lapsissa on varmaan jotain vikaa. Minä lähdin vauvan kanssa sairaalasta 23h synnytyksestä.

Vierailija
12/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sairaalaan viikoksi. Minulla oli oma huone ja sain ylläpidon, joten mikäs minun oli siellä ollessa. Katsoin tv:tä luin kirjoja. Kauniit maisematkin oli ikkunasta puistoon.

Vierailija
13/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea! Olet selvästi parempi synnyttäjä!

Niin, ap vain pieraisi vauvan ulos, veti farkut takaisin jalkaan ja meni takaisin peltoa kyntämään.

Vierailija
14/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi aloitus ammuttiin taas alas peukuilla. Ap vaan ihmetteli miksi näin ja on huolissaan asiasta. Näin ainakin itse ajattelin tämän aloituksen.

Vierailija
15/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi aloitus ammuttiin taas alas peukuilla. Ap vaan ihmetteli miksi näin ja on huolissaan asiasta. Näin ainakin itse ajattelin tämän aloituksen.

Jos ap olisi aidosti huolissaan, hän olisi varmaankin jossain muualla kyselemässä (tyhmiä) .

Vierailija
16/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap olisi aidosti huolissaan, hän olisi varmaankin jossain muualla kyselemässä (tyhmiä) .

Tai sitten te vaan otatte kaikki asiat täällä lähtökohtaisesti negatiivisina aloituksina.

Vierailija
17/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolissaan 😂 Ap: n tyyli oli sellainen, että toivottavasti pysyttelee kaukana ko. perheestä ja keskittyy vain oman perheen pahoin eiku hyvinvointiin.

Vierailija
18/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta oltiin 6 päivää sairaalassa ja toisen kanssa lähdin samana päivänä.. kuten kahdella seuraavallakin kerralla.

Vierailija
19/19 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten toiminut toivotulla tavalla. Luettuani sen lähinnä hämmennyin, en ärsyyntynyt.

Jännä, kun itsellä meni juuri päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi