Tutun tuttu sai esikoisen ja viipyi sairaalassa viikon? Yleensä tapana lähteä nopeasti kotiin vauvan kanssa.
Itse oli esikoisen kohdalla päivän sairaalassa, kuopuksen kohdalla kolme päivää.
Kommentit (19)
Oletpa ajattelematon. Menetin neljä litraa verta, olin sairaalassa viikon, vauvalla aivoverenvuoto, hän vielä päivän pidempään.
Niin? kaikki synnytykset ovat sinusta samanlaisia? Mikä ihme olikaan tämän aloituksen pointti?
Ekalla kertaa sairaalassa 12 pv, alatiesynnytys, runsas verenvuoto ja pahat repeämät. Toinen sektiolla 7 pv sairaalassa. Et ei kaikki pääse heti kotiin.
Aloituksen pointtihan oli saada kaikki ärsyyntymään tästä aloituksesta. 0 / 5
Onnea! Olet selvästi parempi synnyttäjä!
Jotku joutuu olemaan pitempään. Itse olin 3 päivää koska lapsella oli koholla bilirubiini.
Vierailija kirjoitti:
Niin? kaikki synnytykset ovat sinusta samanlaisia? Mikä ihme olikaan tämän aloituksen pointti?
Varmaankin vain todeta, että ap on niiiin paljon parempi synnyttäjä ja äiti, kuin tuo toinen, joka jäi synnärille laiskottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten toiminut toivotulla tavalla. Luettuani sen lähinnä hämmennyin, en ärsyyntynyt.
Apssa tai sen lapsissa on varmaan jotain vikaa. Minä lähdin vauvan kanssa sairaalasta 23h synnytyksestä.
Jäin sairaalaan viikoksi. Minulla oli oma huone ja sain ylläpidon, joten mikäs minun oli siellä ollessa. Katsoin tv:tä luin kirjoja. Kauniit maisematkin oli ikkunasta puistoon.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Olet selvästi parempi synnyttäjä!
Niin, ap vain pieraisi vauvan ulos, veti farkut takaisin jalkaan ja meni takaisin peltoa kyntämään.
En ymmärrä miksi aloitus ammuttiin taas alas peukuilla. Ap vaan ihmetteli miksi näin ja on huolissaan asiasta. Näin ainakin itse ajattelin tämän aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi aloitus ammuttiin taas alas peukuilla. Ap vaan ihmetteli miksi näin ja on huolissaan asiasta. Näin ainakin itse ajattelin tämän aloituksen.
Jos ap olisi aidosti huolissaan, hän olisi varmaankin jossain muualla kyselemässä (tyhmiä) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap olisi aidosti huolissaan, hän olisi varmaankin jossain muualla kyselemässä (tyhmiä) .
Tai sitten te vaan otatte kaikki asiat täällä lähtökohtaisesti negatiivisina aloituksina.
Vierailija kirjoitti:
Huolissaan 😂 Ap: n tyyli oli sellainen, että toivottavasti pysyttelee kaukana ko. perheestä ja keskittyy vain oman perheen pahoin eiku hyvinvointiin.
Esikoisesta oltiin 6 päivää sairaalassa ja toisen kanssa lähdin samana päivänä.. kuten kahdella seuraavallakin kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten toiminut toivotulla tavalla. Luettuani sen lähinnä hämmennyin, en ärsyyntynyt.
Jännä, kun itsellä meni juuri päinvastoin.
Minä sain esikoisen/ainokaisen, ja olin sairaalassa miltei kuukauden. Aina ei vaan mene synnytys niin kuin Strömsössä.