Jos olisimme baarissa ja sattuisimme samaan pöytään, mitä kertoisit?
Joskus ennen älypuhelimia oli tapana jutella tuntemattomienkin ihmisten kanssa baareissa. Mitä sinä kertoisit sunnuntai-iltapäivänä omasta viikostasti satunnaiselle ihmiselle?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Smalltalkin hallitsen, en avaudu asioistani ventovieraille. Johan sen estää järki.
Jos istun yksin baarissa, odotan ystävääni, en sinua. En ikinä mene baariin yksin tarkoituksena raahata sieltä joku rystysjalkainen sänkyyni.
Googlen mukaan sinä olet tämän "rystysjalkaisen" keksijä.
Todella raskaalta ihmiseltä kuulostat.
Kysyisin että tiesitkö että rokotteita viljellään 60-luvulla abortoidun pojan kehkosoluissa?
Sitten katsoisin sun ilmettä kun pitäisit minua hulluna.
Olen aika hiljainen vieraiden seurassa, mutta kannateltuasi keskustelua tulisi varmaan jotain kokemuksia jaettua. Minusta on ihan mukavaa jos vieraat tulee juttelemaan, mutta en vain osaa oikein smalltalkia. Viikossani ei pahemmin olisi kerrottavaa, olin vain töissä ja kotona. No vaihdoin minä hetkeksi Netflixin Viaplayhin, siitä ehkä kuulisit.
Kysyisin että paljonko maksaisi yhdestä yöstä kanssani?
Kehoittaisin sinua naisena maksamaan omat juomasi tai tarjoamaan viskin ja kaljan itselleni. t. alfamies
Vierailija kirjoitti:
Surullisen ja uskomattoman tarinan
Näen niin sieluni silmin sellaisen Vettä elefanteille -tarinan. Parin tunnin jälkeen kuulija tekee kiireessä lähtöä, kum aiemmin ei kehdannut.
Tod näk en puhuisi mitään, mutta jos niin tekisin, niin juttu alkaa siitä, mitä näen tai kuulen. Jos on telkkari, niin siitä ohjelmasta. Jos on outoja ihmisiä tai tilanteita, niin puhuisin siitä. Mitäön henkilökohtaista en juttele.
Olen kyllästynyt olemaan viihdyttäjä, joten kuuntelisin mitä kerrottavaa toisella on. Yllättyisin, jos olisi mitään.
Sanoisin että se paikka on varattu, että antaa heittää siitä.
Sanoisin, että sinulla on 30min elinaikaa.