IL: Oletko nähnyt näitä naisia? Tunkeutuivat senioritaloon Lohjalla – mutta jos nämä onkin MIEHIÄ? Katsokaapa näitä kuvia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e579266b-f522-4af6-a98e-a3dceb4b8b56
Olenko ainoa jolle tulee epäilyttävät vibat noista kuvista. Noilla on jotenkin miehinen ruumiinrakenne ja noi vaatteet, voi olla peruukit joita pipot peittää. Sitten vähän meikkiä, opetelleet puhumaan naisen äänellä.
Ja heidät on nähnytkin vain nämä vanhukset joilta varastaneet, jotka ei ehkä osaa epäillä tai katsoa yhtä tarkasti.
Kommentit (68)
Teinipoikia taitaa olla. Kädet ei ole miehen kädet, mutta naama on aika maskuliininen.
Vierailija kirjoitti:
Laihempi ainakin on mies.
Hyvä huomio ap! Tuon tummatakkisen kroppa näyttää mieheltä. Valkotakkinen unohti roolivaatteista tekotissit. Huomaa kyllä heti että pojut on useamman tunnin pukeutuneet, koska vähän överiksi meni. Kuka äiti tunnistaa omiksi vaatteikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On naisia. Näkee käsistä.
Ei se nyt mikään automaatio ole, mun miehellä esim. on mua pienemmät kädet. Ja eikö tuolla toisella ole aika isot kädet?
Pienikätinen mies, hyi vttu.
Mistä tiedät, että on? Ehkä kirjoittaja vaan itse on hyvin isokätinen nainen, se onkin ihanaa ja seksikästä se. Mutta olet kyllä hyvä bongaamaan olennaisuudet. Maailmassa tehdään hirveitä väkivallantekoja, mutta sinua ällöttää joku ulkoinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Ja varmasti olet vielä feministi, joka supporttaa vaikka lyhytkasvuisia ja sairaita, mikä aiheuttaa pienikätisyyttä miehillä.
Oli kyllä melkoinen syytös, että feminismi jotenkin edistää miesten käsien kutistumista 😂Ennen teikäläiset on syyttäneet ihan muiden ruumiinosienne, esim. 🍌🍆 kutistumisesta feministejä, vaikka viinahan se toimintakyvyn vie. Ja 30 kilon ulipaino.
Pointtini on se, että feministit tsemppaavat henkilöitä, joilla on elämää vaikeuttava pienikasvuisuutta aiheuttava sairaus, mutta tällainen henkilö voi vapautuneesti haukkua tällaista miestä toteamalla, että hyi vttu, pienet kädet.
No mistä vatusta sait idean, että tuo kommentoija olisi feministi saati nainen? Moni mies inhoaa pieniä, siroja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pienet kädet ja monet miekkoset ovat sanoneet samaa XDD. Siis että minulla on pienet ja naiselliset kädet.
Miekkos-tarinoitsija on siis tosiaankin miesoletettu. Mikset voi myöntää olevasi transu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että on? Ehkä kirjoittaja vaan itse on hyvin isokätinen nainen, se onkin ihanaa ja seksikästä se. Mutta olet kyllä hyvä bongaamaan olennaisuudet. Maailmassa tehdään hirveitä väkivallantekoja, mutta sinua ällöttää joku ulkoinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Ja varmasti olet vielä feministi, joka supporttaa vaikka lyhytkasvuisia ja sairaita, mikä aiheuttaa pienikätisyyttä miehillä.
Ööö mitä vttua XDDDD Saa olla jumalattoman isot lapiot, että MIEKKOSELLA on pienemmät kädet mutta samaan aikaan normaalikokoiset. Eli kyllä miekkosella on tässä kohtaa pienet kädet. Ja se on ällöttävää se.
No mihin vitun fistaamiseen niitä isoja lapioita oikein tarvitsee? Tähänkö on jumalauta menty, että joku käden koko on ratkaiseva asia siinä kiinnostuuko joku löysä akka miehestä? Veeteeäf.
Pienikätinen miekkonen ei ole seksikäs, sorry. Ap
Pakko olla miehiä, kun rötöstelevät.
Miehiä. Laihemmalla ei rintoja, ei lanteita, ei vatsaa. Kummallakaan ei erityisen naiselliset kädet, aika isot on.
Nuorilta miehiltä näyttävät.