Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Oletko nähnyt näitä naisia? Tunkeutuivat senioritaloon Lohjalla – mutta jos nämä onkin MIEHIÄ? Katsokaapa näitä kuvia

Vierailija
20.10.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e579266b-f522-4af6-a98e-a3dceb4b8b56

Olenko ainoa jolle tulee epäilyttävät vibat noista kuvista. Noilla on jotenkin miehinen ruumiinrakenne ja noi vaatteet, voi olla peruukit joita pipot peittää. Sitten vähän meikkiä, opetelleet puhumaan naisen äänellä.
Ja heidät on nähnytkin vain nämä vanhukset joilta varastaneet, jotka ei ehkä osaa epäillä tai katsoa yhtä tarkasti.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla mustatakkisella ole partakin? Yrittänyt kaulahuivilla saada parran peittoon, mutta näkyy tuossa ekassa kuvassa? Voi toki olla joku pikselimössövarjokin, mutta minusta näyttää parralta.

Olisi aika outoa, että mies yrittäisi naamioitua naiseksi ja jättäisi parran ajamatta.

Kuka sanoo että on yrittänyt naamioitua naiseksi? Joku kukkahuivi ja vaalea pipoko nyt sitten tekee naisen?

Vierailija
42/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia. Näkee käsistä.

Ei se nyt mikään automaatio ole, mun miehellä esim. on mua pienemmät kädet. Ja eikö tuolla toisella ole aika isot kädet?

Pienikätinen mies, hyi vttu.

Mistä tiedät, että on? Ehkä kirjoittaja vaan itse on hyvin isokätinen nainen, se onkin ihanaa ja seksikästä se. Mutta olet kyllä hyvä bongaamaan olennaisuudet. Maailmassa tehdään hirveitä väkivallantekoja, mutta sinua ällöttää joku ulkoinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Ja varmasti olet vielä feministi, joka supporttaa vaikka lyhytkasvuisia ja sairaita, mikä aiheuttaa pienikätisyyttä miehillä.

Oli kyllä melkoinen syytös, että feminismi jotenkin edistää miesten käsien kutistumista 😂Ennen teikäläiset on syyttäneet ihan muiden ruumiinosienne, esim. 🍌🍆 kutistumisesta feministejä, vaikka viinahan se toimintakyvyn vie. Ja 30 kilon ulipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla mustatakkisella ole partakin? Yrittänyt kaulahuivilla saada parran peittoon, mutta näkyy tuossa ekassa kuvassa? Voi toki olla joku pikselimössövarjokin, mutta minusta näyttää parralta.

Olisi aika outoa, että mies yrittäisi naamioitua naiseksi ja jättäisi parran ajamatta.

Kuka sanoo että on yrittänyt naamioitua naiseksi? Joku kukkahuivi ja vaalea pipoko nyt sitten tekee naisen?

Öö, ei, mutta ryöstökeikalle tupataan naamioitumaan ja naiseksi naamioituminen hämää poliiseja vielä enemmän. Ja kuinka moni mies käyttää kukkahuivia?

Vierailija
44/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen se oli letit ja mekko. T. Mies iki-sinkkulasta 90 v.

Vierailija
45/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol mitä kuvia :D Näyttää että on tosiaan 2 miestä ahtautunut tyttökavereidensa vaatteisiin ja meinaavat tursuta ulos niistä. Ei nuo tosiaankaan ole naisia, eikä ole edes omat vaatteet päällä.

Vierailija
46/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Trumpinkin kätöset feminismin vuoksi niin pikkuiset ja ällöttävät?

Vierailija
47/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia. Näkee käsistä.

Ei se nyt mikään automaatio ole, mun miehellä esim. on mua pienemmät kädet. Ja eikö tuolla toisella ole aika isot kädet?

Pienikätinen mies, hyi vttu.

Mistä tiedät, että on? Ehkä kirjoittaja vaan itse on hyvin isokätinen nainen, se onkin ihanaa ja seksikästä se. Mutta olet kyllä hyvä bongaamaan olennaisuudet. Maailmassa tehdään hirveitä väkivallantekoja, mutta sinua ällöttää joku ulkoinen ominaisuus, jolle ei mitään voi. Ja varmasti olet vielä feministi, joka supporttaa vaikka lyhytkasvuisia ja sairaita, mikä aiheuttaa pienikätisyyttä miehillä.

Oli kyllä melkoinen syytös, että feminismi jotenkin edistää miesten käsien kutistumista 😂Ennen teikäläiset on syyttäneet ihan muiden ruumiinosienne, esim. 🍌🍆 kutistumisesta feministejä, vaikka viinahan se toimintakyvyn vie. Ja 30 kilon ulipaino.

Pointtini on se, että feministit tsemppaavat henkilöitä, joilla on elämää vaikeuttava pienikasvuisuutta aiheuttava sairaus, mutta tällainen henkilö voi vapautuneesti haukkua tällaista miestä toteamalla, että hyi vttu, pienet kädet.

Vierailija
48/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, ei, mutta ryöstökeikalle tupataan naamioitumaan ja naiseksi naamioituminen hämää poliiseja vielä enemmän. Ja kuinka moni mies käyttää kukkahuivia?

Blogisti Minkkinen?

Vierailija
49/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö mitä vttua XDDDD Saa olla jumalattoman isot lapiot, että MIEKKOSELLA on pienemmät kädet mutta samaan aikaan normaalikokoiset. Eli kyllä miekkosella on tässä kohtaa pienet kädet. Ja se on ällöttävää se.

Vierailija
50/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienet kädet ja monet miekkoset ovat sanoneet samaa XDD. Siis että minulla on pienet ja naiselliset kädet.

Vierailija
51/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis samaa mieltä, että nuo on miehiä, kyseenalaistin vain tuon, että mites jättää parran ajamatta ja yrittää naamioitua naiseksi, että ehkä se ei edes ole ollut pääasia tuossa ja on siksi tehty "huolimattomasti".

Näyttää että vaatteita on kerroksittain päällä, eli ottaneet päälykerroksen pois keikan jälkeen, niin poliisi ei voi löytää tuntomerkkeihin sopivia "naisia".

Vierailija
52/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö mitä vttua XDDDD Saa olla jumalattoman isot lapiot, että MIEKKOSELLA on pienemmät kädet mutta samaan aikaan normaalikokoiset. Eli kyllä miekkosella on tässä kohtaa pienet kädet. Ja se on ällöttävää se.

Minulla on naiseksi isot kädet, mutta joo, mieheni sairasti hormonihäiriötä ja siksi pienemmät luut. Mitään ällöttävää hänessä ei ole. Tässä palstassa taas on ällöttävää se, kuinka jotkut oksentavat tänne kuvottavia asenteitaan. En vaihtaisi häntä isompikätiseen mistään hinnasta.

Vierailija
53/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on kumminkin naisia ja lukee tätä ketjua😂

Tai tekee tätä ketjua. 🙄 Ap, hyvä yritys harhauttaa meitä...

Tai sitten mun olisi pitäyt alkaa poliisiksi. 🕵️‍♂️😂

Ap

Vierailija
54/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi tummanharmaatakkinen ainakin nainen on selvästi, muodoiltaankin.

Toi vaaleapaitanen voi olla mies/poika jolla peruukki.

Vierailija
55/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pienet kädet ja monet miekkoset ovat sanoneet samaa XDD. Siis että minulla on pienet ja naiselliset kädet.

Siis oletko nyt mies vai nainen hormonaalisesti? Mitä ihmeellistä on siinä, että pinäenikätistä sanotaan pienikätiseksi?

Vierailija
56/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainanneet äitiensä vaatteita

Kansallispukuja?

Vierailija
57/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojentunnistusohjelma?

Vierailija
58/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mihin vitun fistaamiseen niitä isoja lapioita oikein tarvitsee? Tähänkö on jumalauta menty, että joku käden koko on ratkaiseva asia siinä kiinnostuuko joku löysä akka miehestä? Veeteeäf.

Vierailija
59/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinoista tuli kyllä vahvasti mieleen romanit.

Vierailija
60/68 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on naisia niin niillä on kyllä maailman huonoimmat valeasut. Kuka nainen muka onnistuu saamaan itsestään noin typerän näköisen?

Leffoissa miehet aina näyttää tuolta kun ne esittää naisia.