Tallinkin Silja Europalla kaksi tyrmäystippojen uhria. Parikymppiset nuoret menehtyneet hytteihinsä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006279518.html
Laivayhtiö koittaa peitellä tapausta kuten aina. Lakka ja viina on tappava yhdistelmä.
Kommentit (357)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa syvaitkaa nyt, en malta odottaa ett joku syvakin läheinenkin kuoloo! 😘
Toivottavasti olet hoidon piirissä. Ellet psykiatrisen niin vankeinhoidon.
Mistä kumpuaa tämä syvä idiotia, etteivät suomalaiset tee rikoksia, kun pelkästään teillä perzuporukoissa se on maan tapa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bile- ja seksihuume. Halpaa. Helppo kuljettaa pienessä lasipullossa. Fiilis on kuulemma ihan mieletön. Panetus valtava. Överit yleisiä ja kuolemia paljon.
"kuulemma" just.. kuule kokeilepa ite niin saatat pettyä. Itse voin sanoa, että aivan paskaa on. Ellei sitten tykkää makaa maassa pakkoliikkeitä saaden.
Olen päihdetyöntekijä. Uskoisin tietävän aiheesta. Näin ollen en halua kokea sitä koskaan, vaikka käytän joskus esim. Kokaiinia bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bile- ja seksihuume. Halpaa. Helppo kuljettaa pienessä lasipullossa. Fiilis on kuulemma ihan mieletön. Panetus valtava. Överit yleisiä ja kuolemia paljon.
"kuulemma" just.. kuule kokeilepa ite niin saatat pettyä. Itse voin sanoa, että aivan paskaa on. Ellei sitten tykkää makaa maassa pakkoliikkeitä saaden.
Olen päihdetyöntekijä. Uskoisin tietävän aiheesta. Näin ollen en halua kokea sitä koskaan, vaikka käytän joskus esim. Kokaiinia bileissä.
Ja mä olen narkkari. Keulaa, mämmiä, ketkua ja happoa menee, mutta lakka on hampaattomien luusereiden ja seksuaalirikollisten päihde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakka ei siis sopinut sulle. Kenellä toimii mikäkin. Kaikille ei tule pakkoliikkeitä, jos osaa annostella oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä Pollea raveissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on lakka?
Päihde, jonka annostelu on makuuni turhan epämääräistä puuhaa. Miedoilla annostuksilla olo hilpeän kupliva, mutta suuremmilla vaikutus tyrmäävä tai jopa tappava. Illanvietoissa lakan käyttäjät ovat riski ja onpa tuota tullut nähtyä vahinkoövereitä kun jonkun lakkaliemet ovat olleet tuopissa js tietämätön on tuopin kumonnut sisäänsä.
En siis varsinaisesti suosittele kenellekään.
Kas kummaa, taidat olla huumerikollinen. Se on halveksittavan ihmisrozkan harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä Pollea raveissa.
Mahtaa olla kivaa olla notkuissa raveissa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pas kaa se mielestäni oli, sopii ihmisille jotka haluaa olla todella sekaisin ja panna ihan kenen sattuu kanssa (tällaista se aiheutti niissä jotka siitä tykkäsivät silloin kun itse käyttäjiä tunsin). Viinanjuontikin on pas kaa, mutta sentään vähemmän pas kaa kuin tuo.
Kukaan ei kuitenkaan vielä ole kertonut, että mihin ne huumaajat sitä käyttävät, siis mikä motiivi, mitä uhrille haluttaisiin tehdä huumaamisen jälkeen. Nimittäin jos sitä antaa ihmiselle joka on valmiiksi kännissä, niin tuloksena on sammuminen ja tosiaan mahdollinen kuolema.
M/39
Se on kerrottu moneen kertaan. Ryöstö tai raiskaus.
Nyt tuntuu pahalta. Itsellä tuon ikäiset lapset. Jos heille olisi sattunut jotakin tuollaista :(
Vierailija kirjoitti:
Uutisoitu on vain, että kaksi nuorta ihmistä on löytynyt kuolleena, ja ainakaan vielä ei epäillä rikosta, saatika että tapaukset liittyisivät toisiinsa, ja täällä huudellaan jo huumaustipoista, huumeista ja ryöstöistä.
Kannattaisiko odottaa että poliisi tiedottaa jos tiedottaa? Vai onko vaan pakonomainen tarve päästä pätemään "tiedolla"?
Jos poliisi ei tiedä asioista vielä mitään, niin miten ne voi ilmoittaa että tapaukset ei liity toisiinsa. Minä en ainakaan usko etteikö liittyisi johonkin tyrmäystippoihin tai vastaavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaöverit on hirveetä kateltavaa.
Niin suomalaiset naisetkin.
Sanoo saamaton jonne 13 vee. Sinäkö täällä provoilet lapsellisesti esitellen henkistä autiuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun tämäkin jää selvittämättä. Nuoret kuolivat turhaan.
Mistä päättelet että tämä jää selvittämättä?
Jos joku jotain tietää, niin vinkkiä poliisille. Ties vaikka tulisi tuomioon vähän lievennystä. Normaalit eivät kiihkoonnu kuolemista.
Kuinka monta laivalla kuolee keskimäärin joka reissulla? Kuinka moni näistä on nuori terve ihminen? Nyt kuukahti kaksi nuorta henkilöä eri porukoista. Järkikin sanoo, että liittyvät toisiinsa ja, että huumaaminen on todennäköisin syy.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jotain tietää, niin vinkkiä poliisille. Ties vaikka tulisi tuomioon vähän lievennystä. Normaalit eivät kiihkoonnu kuolemista.
Poliisi laittaa vinkin ö-mappiin missä muutkin vinkit ovat. Heillä on jo tarpeeksi hommaa vihapuheiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pas kaa se mielestäni oli, sopii ihmisille jotka haluaa olla todella sekaisin ja panna ihan kenen sattuu kanssa (tällaista se aiheutti niissä jotka siitä tykkäsivät silloin kun itse käyttäjiä tunsin). Viinanjuontikin on pas kaa, mutta sentään vähemmän pas kaa kuin tuo.
Kukaan ei kuitenkaan vielä ole kertonut, että mihin ne huumaajat sitä käyttävät, siis mikä motiivi, mitä uhrille haluttaisiin tehdä huumaamisen jälkeen. Nimittäin jos sitä antaa ihmiselle joka on valmiiksi kännissä, niin tuloksena on sammuminen ja tosiaan mahdollinen kuolema.
M/39
Se on kerrottu moneen kertaan. Ryöstö tai raiskaus.
Niin, ja minä kysyin lähinnä siksi, että en usko sen olevan kovin hyvä keino kumpaankaan, jos ajatellaan huumaajan motiivia. Jos känniselle antaa tuota ainetta, niin ei uhrista tule mikään helposti johdateltava, vaan sammunut tai huonossa tapauksessa kuollut. Nykyisin ihmisillä ei ole käteistä mukana ollenkaan, eli jos haluaisi ryöstää jonkun, niin pitäisi saada tunnusluku, jota on aika vaikea saada sammuneelta. Samoin seksiä on aika vaikea saada sammuneelta. Tarkoitan siis, että todella riskialtis ja typerä ellei suorastaan hullua hommaa niiltä rikollisiltakin.
M/39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun tämäkin jää selvittämättä. Nuoret kuolivat turhaan.
Mistä päättelet että tämä jää selvittämättä?
Jos jouduttaisiin julkisesti myöntämään, että laivalla on turvallisuusuhka näiden ryöstöjengien toimesta, niin se olis noiden varustamoiden kohtalo. Liian paljon työpaikkoja kyseessä.
Iltalehdestä: Poliisi korostaa, että tapaukset eivät liity toisiinsa.
Siis miten niin ei liity, jos kuolleet asuivat samassa hytissä. Tietenkin liittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdestä: Poliisi korostaa, että tapaukset eivät liity toisiinsa.
Siis miten niin ei liity, jos kuolleet asuivat samassa hytissä. Tietenkin liittyvät.
Sori. Luin väärin, eivät olleetkaan saman hytin asukkeja.
Uutisoitu on vain, että kaksi nuorta ihmistä on löytynyt kuolleena, ja ainakaan vielä ei epäillä rikosta, saatika että tapaukset liittyisivät toisiinsa, ja täällä huudellaan jo huumaustipoista, huumeista ja ryöstöistä.
Kannattaisiko odottaa että poliisi tiedottaa jos tiedottaa? Vai onko vaan pakonomainen tarve päästä pätemään "tiedolla"?