Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunein näkemäsi uni

Vierailija
20.10.2019 |

Millainen on kaunein näkemäsi uni, jonka muistat? Itsellä on ainakin sellainen jossa leijun taivaalla ja alapuolellani on todella, siis todella kaunis maaseutu. Puisia vanhoja omakotitaloja ja lehmät laitumella ja puroja sekä järvi. Siitä unesta ei olisi halunnut herätä. Sitten toinen uni oli, kun kävelin metsätiellä ja kuulin niin elävästi kaikki metsän äänet ja tunsin ne tuoksut ja lopulta tulin sellaiselle aukiolle jossa oli peuroja. Mutta niin, mikä on sinun kaunein näkemäsi uni?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin muumitalossa.

Vierailija
2/17 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen uni että elokuvaa pystyi katsomaan/kokemaan valitsemansa hahmon roolissa ja hyviä kohtauksia sai kelata ja kokea uudestaan niin monta kertaa kuin halusi. Jotain kolmisen kertaa ehdin katsella/kokea erityisen romanttisen kohtauksen sankarittaren roolissa. Miljöönä taisi olla nätti metsä ja vesiputous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että olin vanhan hienon merirosvoaluksen kannella ja auringonlasku.

Vierailija
4/17 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niittyä reunustavalla harjanteella ja ilmassa leijaili kimaltelevia kristallikuplia auringossa, ne olivat ihmisten sieluja, niin annettiin unessa ymmärtää Menin ja kosketin yhtä ja se pirskahti säpäleiksi ja varisi kiiltäviksi auringossa kimalteleviksi sirpaleiksi. Se rikkoutunut kupla omani oli kuulemma.. heräsin kauhun tunteeseen

Vierailija
5/17 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin paikassa, jossa oli ihmeellisen kuulas ja raikas ilma, siellä oli kevät. Siellä oli ihmisiä niityllä, ruoho oli syvän tummanvihreää. Mitä ihanimpia, värikkäitä kukkia niitty täynnä.

Kuului ihanaa musiikkia, tunnistin sen Bachin musiikiksi.

Unessa oli aivan ihana tunnelma ja hieno fiilis itsellä.

Vierailija
6/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen kun kävelin vuorella (normaalisti korkeapaikankammo) ja kurkistin vuoren reunalta alas ja alapuolella oli iso niitty ja keskellä valkoinen linna ja siellä kaikki tanssi, leikki ja karkeloi. Olin tuolloin kuunnellut röllin laulun: rölli satumaassa

Vierailija
7/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lintu ja lentelin taivaalla toisten kanssa parvessa.

Vierailija
8/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania unia.

Lentämisunet ovat omia lemppareitani, juuri tuo kun lentelee korkealla mutta näkee alhaalla tarkasti kauniita maisemia. Olen lennellyt mm. aasialaistyyppisen vuoristokylän yllä ja sitten jossain mikä näytti ihan toiselta planeetalta tai kaukaiselta tulevaisuuselta.

Kaunein tunnelma oli unessa jossa olin jossain ruohoniityllä, oli niin hyvä olo, kirkas valo tulvi jokaisesta suunnasta ja ruohonkorsien välistä hoksasin pienen kissanpennun jota aloin silitellä. Se paikka vaikutti taivaalta. :D

Vierailija
9/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on hauska ja kiva tunnelma kun uni on ihankuin taivas. Juuri tuo kuvailemasi että on ylhäällä mutta näkee selvästi kauniin maiseman alapuolellaan ja on hyvä ja turvallinen olo. Harmittaa vaan herätä sellaisesta, joskus jopa ärsyttää koko päivä ettei voinut vaan nukkua sitä ihanaa unta. :D

Vierailija
10/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun olet merenrannalla ja taivaasta kuuluu kaunista soittoa. Tähän astisista unista ehdottomasti mieleenpainuvin.

Vierailija
11/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suuressa tilassa, katedraalia muistuttava, ylhäällä kauniita värejä, jotain klassista musiikkia, saattoi olla mieskuoro.

Vierailija
12/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson istui naamalla Ohisalo ratsasti asialla samaan aikaan. Samalla keskustelivat että eläkkeitä nostetaan ja vanhempia ihmisiä autetaan. Taisi olla totta

Vierailija
13/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siinä uljas harmaaohimoinen hopeakettu joka tanssi pöydällä ja keräsi nuorten naisten himokkaat katseet. Sitten heräsin ja tajusin olevani harmaahiuksinen vanha äijänkäppyrä jolle nauraa naurismaan aidatkin.

Vierailija
14/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li Andersson istui naamalla Ohisalo ratsasti asialla samaan aikaan. Samalla keskustelivat että eläkkeitä nostetaan ja vanhempia ihmisiä autetaan. Taisi olla totta

Tuohan on painajainen, kyseltiin kauniita unia.

15/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita unia täällä. Itse olen nähnyt vähän samantyylisiä.

Lentelin kauniin metsän ja järvimaiseman yläpuolella. Unen lopussa tulin katedraaliin tai vanhaan linnaan ja leijuin ylös tornin sisällä. Ympärilläni oli enkeleitä, jotka lauloivat kaunista sävelmää.

Toinenkin uni liittyy lentämiseen. Lentelin korkealla joen yläpuolella. Siinä oli todella kauniit ja jylhät maisemat. Se näytti vähän kuin olisi Alaskasta tai Kanadasta. Kauan tuon unen jälkeen näin luontodokumentin, jossa oli aivan samanlainen maisema kuvattuna ylhäältä jokea pitkin. Se taisi sijoittuakin samoille seuduille.

Vierailija
16/17 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että toin vaimolleni kukkia. Hän kiitti niistä sydämellisesti (pitää kukista).

Vierailija
17/17 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni, jossa olin vesiputouksen vierellä ja alapuolella laakso ja toisella puolella satumaisen kaunis metsä.