Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä kun aina parjataan tietokonepelaamista, niin mitä sitten aikuinen mies saisi tehdä?

Vierailija
17.06.2023 |

Kerrostaloasunnossa ei kummosta harrasteta. Telkkaria en omista, sieltä tulee vain aivotonta kuraa ja televisio näivettää ihmisen aivotoiminnan. Kerrostalossa ei tehdä pihatöitä eikä puutarhanhoitoa.
Kalastus ei kiinnosta eikä metsästys. Käyn kyllä ampumaradalla ampumassa, mutta sitä on vain kerran viikkoon.
Uimarannoilla taas alkaisi seksuaaliset himot hyrräämään kun siellä on seksikäsvartaloisia nuoria naisia. Eli ei sinne.
Omakotitaloon ei ole mahdollisuutta. Pelaan siis tietokoneella itsemurhayksiössäni. Voisitteko te tietokonepelaamista parjaavat kertoa, mitä aikuinen mies sitten saisi tehdä?
M38

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan kirjaa yrittänyt avata? Tai lähteä ulos sieltä yksiöstäsi, vaikkapa johonkin museoon tai taidenäyttelyyn?

Vierailija
2/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pelaan itsekin koneella ja olen 30v nainen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on väärä: kerrostalossa voi harrastaa vaikka mitä!

Vierailija
4/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan kirjaa yrittänyt avata? Tai lähteä ulos sieltä yksiöstäsi, vaikkapa johonkin museoon tai taidenäyttelyyn?

Ei kiinnosta museot eikä niitä täällä olekkaan. Koska en ole boomeri, luen e-kirjoja. 

ap

Vierailija
5/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pelata mutta ei koko aikaa, se kaventaa yksilöä.

Vierailija
6/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin kirjallisuus olisi jotenkin 'tasokkaampaa' viihdettä kuin pelit? Huomaa heti ettei ole peleistä mitään kokemusta, tai sitten ennakkoluulot on sitä tasoa että heti kun mainitaan pelaaminen niin mieleen tulee jotkut räiskintäpelit.

Vierailija
7/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamista moittivat sellaiset jotka eivät ymmärrä tai ole kokeilleen kuinka kivaa se on. Saa irtautua ankeasta reaalimaailmasta hetkeksi 👍

Vierailija
8/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauraa Hesarin sensuuria! Ei kait siellä ole ex tyttis puikoissa?

Vierailija
9/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutyyliin kaivella napaansa ja röyhtäillä 😎

Vierailija
10/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisten hauras ego ja surkea itsetunto ei kestä sitä, jos miehen huomio keskittyy Pleikkariin. M28

11/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumputtaa kovaa.

Vierailija
12/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muuten mut mä käyn salilla, luen kirjoja, piirrän, maalaan, musisoin, oikeastaan kaikki taiteet maksaa markan nykyään alottaa ja mahtuvat minne vaan ja sit ravaan naisissa ja olen onnellinen.

Sun tietokonepelit ei ole se ongelma, sun masentava elämä mitä pakenet niillä on.

Vierailija
13/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten? Selitä minulle mistä MTdna tulee? Mikä on austeniittipiste? Miksi te naiset raahaatte meitä rättikaupoille ja kysytte ,,, hmm jostain. 

Vierailija
14/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisten hauras ego ja surkea itsetunto ei kestä sitä, jos miehen huomio keskittyy Pleikkariin. M28

Hear, hear!

Vierailija
15/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama muuten mut mä käyn salilla, luen kirjoja, piirrän, maalaan, musisoin, oikeastaan kaikki taiteet maksaa markan nykyään alottaa ja mahtuvat minne vaan ja sit ravaan naisissa ja olen onnellinen.

Sun tietokonepelit ei ole se ongelma, sun masentava elämä mitä pakenet niillä on.

No miksi ole eritäin män-tyylisessä ketjussa? Äkkiseltään vaistoisin huntaamisen olevan......

Vierailija
16/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsekin käyn salilla ja lenkillä sekä pidän kunnostani huolta. Mutta saliin menee viikossa vain noin 4 tuntia, koska ei sinne asumaan mennä ja treeni tehdään tunnissa tehokkaasti. Samaten juoksulenkkiin menee viikossa noin 2-3 tuntia. 

ap

Vierailija
17/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää käydä salilla mutta lihakset pitää tulla luonnostaan, liikkua luonnossa ja kaupunkitapahtumissa, shoppailla ja rakastaa matkustamista. Siinäpä alkuun tekemistä.

Vierailija
18/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sviidussa se on naisten vika et te olette korkeimman omakätisesti kuohinu oman kognitiivisen suorituskapasiteettinne mielikuvituksen, suorituksen ja sosiaalistentaitojen osalta keskittämällä resurssinne ja osaamisenne peleihin jotka kertoo teille miten niitä pelataan?

Luuletteks te oikeasti et se ei tee teille mitään pitkällä juoksulla ja teidän ongelmat on OIKEASTI naisten vika?

Cmooon.

Vierailija
19/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten? Selitä minulle mistä MTdna tulee? Mikä on austeniittipiste? Miksi te naiset raahaatte meitä rättikaupoille ja kysytte ,,, hmm jostain. 

Mikä tahansa toiminta kaventaa, jos ei harrasta mitään muuta. Muita juttuja voit miettiä ihan keskenäsi, minä en tuollaiselle viitsi mitään selittää?

Vierailija
20/40 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kyse ei ole siitä mitä harrastaa vaan siitä, onko kyseessä pakkomielle vai normaalin rajoissa oleva harrastaminen. Esim. 60h viikossa pelaaminen ei ole normaalia.

Samoin jos mies jolla on pieniä lapsia lähtee vaikka useimpina iltoina neljäksi tunniksi golffaamaan/pyöräilemään/juomaan kaljaa niin se ei ole enää normaalia harrastamista, koska se syö perheen yhteistä aikaa.

Yksinelävä voi tehdä ihan mitä lystää, sehän se yksin olemisen paras puoli on, mutta heti jos on joku toinen siinä elämässä niin on suotavaa ottaa huomioon myös toisen mielipiteet ja yhdessäolon tarve.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan