Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Pilttien laatu on huonontunut paljon parissa kuukaudessa?

Vierailija
20.10.2019 |

Oletteko muut huomanneet saman? 5 kk Piltit on niin litkua, että ne ei pysy edes lusikassa enää vaan valuu lusikasta pois. Vielä keväällä ne oli kunnollisia. Mitähän on tapahtunut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ärsyttävää.

Vierailija
2/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteisiin lisätty palmyöljy ei ainakaan paranna niiden laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hohhoi. Ei nyt Pilteissä sentään sitä ole. Tässä kädessäni on yksi Piltti ja ainesosina on vesi, peruna, porkkana, suomalainen broilerinliha, riisijauho, rypsiöljy, auringonkukkaöljy.

Vierailija
4/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syötätte pilttiä vauvallenne? Kaikkea turhaa ja ylimääräistä ainesosaa, toki poikkeuksena osa pilttien ensimaut ja pohjoisen maut -sarjoista. Vauvojen valmisruoista kannattaa katsella naturnes -sarjan tai hipp -sarjan tuotteita, niissä on jonkun verran pelkkää hedelmää/ vihannesta/ lihaa sisältäviä tuotteita.

Kotioloihin kannattaa tehdä itse vauvansa ruoat, niin pystyy paremmin säännöstelemään mitä ne sisältää. Jatkuva erilaisten öljyjen syönti (tai riisitärkkelyksen) ei ole niin terveellistä kuin Suomessa yritetään uskotella. Kannattaa ehkä hieman perehtyä tarkemmin siihen, että mitä vauvalleen todellisuudessa syöttää.

Vierailija
5/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilteissä on lisättyä sokeria. Ainakin hedelmäsoseissa. Älä syötä.

Vierailija
6/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itse ruokaa lapselle äläkä syötä eineksiä.

Vierailija
7/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piltti Punaposti on marjasose, ei lisättyä sokeria. Sama mangososeen kanssa, ei lisättyä sokeria.

Vierailija
8/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hohhoi. Ei nyt Pilteissä sentään sitä ole. Tässä kädessäni on yksi Piltti ja ainesosina on vesi, peruna, porkkana, suomalainen broilerinliha, riisijauho, rypsiöljy, auringonkukkaöljy.

Saman huomannut. Ei ole lapsia, mutta olen syönyt itse näitä joskus "terveellisempinä" välipaloina tms.

Huomasitko, että luettelemassasi ainesosaluettelossa on ensimmäisenä vesi. Vetisiltä nämä soseet nykyisellään maistuvatkin ja se, että vesi mainitaan ensimmäisenä ainesosana, tarkoittaa, että vettä on myös suhteessa eniten soseen koostumuksessa. Ennen oli paremmin. Ruusunmarjakin oli ehtaa ruusunmarjaa eikä mitään vetistä vadelmalla laimennettua sössöä.

Vierailija
9/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Ei ole lapsia, mutta olen syönyt itse näitä joskus "terveellisempinä" välipaloina tms.

Huomasitko, että luettelemassasi ainesosaluettelossa on ensimmäisenä vesi. Vetisiltä nämä soseet nykyisellään maistuvatkin ja se, että vesi mainitaan ensimmäisenä ainesosana, tarkoittaa, että vettä on myös suhteessa eniten soseen koostumuksessa. Ennen oli paremmin. Ruusunmarjakin oli ehtaa ruusunmarjaa eikä mitään vetistä vadelmalla laimennettua sössöä.

Harmi jos Piltit on pilattu. Muistelen lapsuudesta (söin koulussa pikkusiskon soseita välipalaksi), että juuri ruusunmarjasose oli todella hyvää.

Vierailija
10/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinunkin ensimmäisenä aineosana on vesi. Ennen oli paremmin, ei tarvinnut lukea vesipostia.

Vierailija
11/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassa hedelmäsoseessa on sokeria, useimmissa ei ole.

Vierailija
12/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi jos Piltit on pilattu. Muistelen lapsuudesta (söin koulussa pikkusiskon soseita välipalaksi), että juuri ruusunmarjasose oli todella hyvää.

Tarkoitin siis aloituksessani, että laatu on huonontunut kesään verrattuna eli parissa KUUKAUDESSA. En tarkoittanut sitä, että 20 vuotta sitten ne oli erilaisia. 

Vierailija
13/13 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo avainlippu Nestlen omistaman tuotteen kyljessä on lähinnä huono vitsi. Romuttaa samalla koko avainlipputuotteen uskottavuuden.

Nestle haluaa vain jatkuvaa kasvua ja miten luulette että se saadaan aikaan "lapsikadosta kärsvässä suomessa" turkulaisella mössötehtaalla?

Älkää nyt hemmetissä ostako tuota tapettua ja desinfioitua sontaa ollenkaan.