Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinotto loppuun asti

N30
20.10.2019 |

Imen mielelläni mutta en ole koskaan tehnyt sitä loppuun asti. Miltä sperma maistuu ja miten uskallatte olla siinä loppuun asti? Onko parempi niellä vai sylkeä ulos?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mihin se lasti lentää kun se on tulossa. Itse en tykkää niellä. Meinaa oksennukset tulla....

No se imu, samaan aikaan, kun laukeaa tekee siitä laukeamisesta todellakin rajumman. Jos daami osaa ajoittaa imut ja suun sisällä kielen muljautuksen oikein, orgasmi vaan jatkuu ja jatkuu. Tällaiset jälkijäristykset saa miehen vaikka rakastumaan niiden antajaan! Että sitä väliä! Tunne on kuin pillillä imisi kaiken mitä tulossa ja syvältä. Hyvä ettei varpaista kynnet irtoa! Se nieleekö vai valutteleeko daami spermat suupielestä jälki-imutellessaan, on ainakin minulle yhdentekevää, mutta imuja ei saa lopettaa kun paras vasta tulossa.

Vierailija
22/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä näin on veliseni. Jos lopettaa imuttamisen kesken on se sama kuin lopettaisi klitan nuolemisen kesken orkun alkaessa.  Monesti höllännyt klitan nuolemista orkun alettua ja hivellyt kielellä vain kevyesti. Silloin orkku vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu... kunnes vaimo on ihan loppu. Eli niitä viimeisiä järistyksiä kannattaa jatkaa, jotta tulee vielä jälkijärsistyksiä, useita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah pääsispä lutkuttaan ihastuksen kullia :P

Vierailija
24/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mihin se lasti lentää kun se on tulossa. Itse en tykkää niellä. Meinaa oksennukset tulla....

No se imu, samaan aikaan, kun laukeaa tekee siitä laukeamisesta todellakin rajumman. Jos daami osaa ajoittaa imut ja suun sisällä kielen muljautuksen oikein, orgasmi vaan jatkuu ja jatkuu. Tällaiset jälkijäristykset saa miehen vaikka rakastumaan niiden antajaan! Että sitä väliä! Tunne on kuin pillillä imisi kaiken mitä tulossa ja syvältä. Hyvä ettei varpaista kynnet irtoa! Se nieleekö vai valutteleeko daami spermat suupielestä jälki-imutellessaan, on ainakin minulle yhdentekevää, mutta imuja ei saa lopettaa kun paras vasta tulossa.

En missään kohtaa sanonut että lopetan homman kesken. Just kun mieheltä on tulossa niin runkkaan loppuun. Mun mielestä sperma vaan maistuu tosi pahalle, ei ole kiva käydä siinä kaiken päätteeks vielä oksentamaan kumppanin päälle. Kokeileppas itse ottaa se lasti omaan suuhusi....ja tule sitten antamaan se tärkeä mielipiteesi tästä asiasta.

Vierailija
25/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään kohtaa sanonut että lopetan homman kesken. Just kun mieheltä on tulossa niin runkkaan loppuun. Mun mielestä sperma vaan maistuu tosi pahalle, ei ole kiva käydä siinä kaiken päätteeks vielä oksentamaan kumppanin päälle. Kokeileppas itse ottaa se lasti omaan suuhusi....ja tule sitten antamaan se tärkeä mielipiteesi tästä asiasta.

Siirtyminen runkkaukseen on ihan sama kuin keskeyttäminen, vai onko sulla kädessä alipainetta?

Olen kyllä suudellut tällaista jälki-imuttelijaa saman tien hyvin spermaisine huulineen ja oikein miellyttävän mieto maku oli, hän itse asiassa kehui miten hyvänmakuinen olen (ehkä joku aiempi ei ollut yhtä miedonmakuinen, en kysynyt ;)

Vierailija
26/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtyminen runkkaukseen on ihan sama kuin keskeyttäminen, vai onko sulla kädessä alipainetta?

Olen kyllä suudellut tällaista jälki-imuttelijaa saman tien hyvin spermaisine huulineen ja oikein miellyttävän mieto maku oli, hän itse asiassa kehui miten hyvänmakuinen olen (ehkä joku aiempi ei ollut yhtä miedonmakuinen, en kysynyt ;)

piti vielä sanoa, että ihan samanlailla itse tulee naisten kiimamehuja nuollessa suuhun, itseä se vain kiihottaa :)

Vierailija
27/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Kylä näin on veliseni. Jos lopettaa imuttamisen kesken on se sama kuin lopettaisi klitan nuolemisen kesken orkun alkaessa.  Monesti höllännyt klitan nuolemista orkun alettua ja hivellyt kielellä vain kevyesti. Silloin orkku vain jatkuu, jatkuu ja jatkuu... kunnes vaimo on ihan loppu. Eli niitä viimeisiä järistyksiä kannattaa jatkaa, jotta tulee vielä jälkijärsistyksiä, useita.

Huh huh. Jos minun kumppanini hölläisi klitan nuolemista tuossa kohtaa, ei tulisi muuta kuin turhautuminen ja itku. Miehet, ei kannata ottaa näitä vinkkejä.

Vierailija
28/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä nielin usein omat spermani ettei olisi tullut tahroja lakanoihin. Ei se nyt juuri miltään maistu. Aikuisenakin olen joskus niellyt. Ei luulisi olevan naisellekaan ongelma, mutta vaimoni ei suostu, vaan sanoo että nyt pannaan loppuun.

Vierailija
29/30 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Huh huh. Jos minun kumppanini hölläisi klitan nuolemista tuossa kohtaa, ei tulisi muuta kuin turhautuminen ja itku. Miehet, ei kannata ottaa näitä vinkkejä.

Luitko ollenkaan mitä kirjoitin. Jos tuon tekee taiten orgasmi vain jatkuu ja jatkuu....  Jos ei osaa, ei kannata kokeilla.  Tosin rohkea rokan syö ja joskus se pitää opetella.

Vierailija
30/30 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62 kirjoitti:

Luitko ollenkaan mitä kirjoitin. Jos tuon tekee taiten orgasmi vain jatkuu ja jatkuu....  Jos ei osaa, ei kannata kokeilla.  Tosin rohkea rokan syö ja joskus se pitää opetella.

Pakko naisena sanoa että omalla kohdallani menee juuri näin. Kun on juuri päässyt sen saamisen kynnyksen yli, eikä hetkeäkään ennen, jatkaa suukäsittelyä kevyellä kielellä sivelyllä, orgasmi voi todellakin jatkua käsittämättömän pitkään. Kosketus ei saa olla liian kova, koska silloin se huippu tulee ja loppuu, that's it, mutta tällä tavoin kevyesti tehtynä tuntuma ei ole liian voimakas, voi vaan ratsastaa siellä nautinnon aalloilla..... Vain yksi eksäni on tämän osannut tehdä, nykyiselle olen koittanut sanoa, mutta antaa niin harvoin suuseksiä muutenkin että eihän se mun ohjeita muista, niinä harvoina kertoina kun edes jaksaisi tehdä minulle loppuun asti (juu en tule välttämättä 5 minuutin suuseksin aikana). Eikä ole kiinnostusta opetella. Helkkari.