Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä erosta?

n26v
20.10.2019 |

Seurustelin vuoden. Aika, jota monet varmasti pitävät lyhyenä, mutta myös aika, jona ehtii kiintymään toiseen niin kovasti, että tuntuu mahdottomalta irrottaa. Kaikki oli tuntunut niin oikealta, että uskallettiin jopa haaveilla tulevista lapsistamme ja avioliitosta, jotka nyt ei koskaan toteudukaan.. Olin innoissani tulevasta reissustamme, kunnes yllättäen mies kertoi kiinnostuksen vähän hiipuneen ja välimatkan olevan liian suuri (300km). Tärisin ja itkin. ” Voidaan olla kuitenkin kavereita ” -lause vain sai lähinnä vihan heräämään. Nyt kun erosta on kulunut muutama kk, tuntuu, että olen yhä jäänyt tuleen makaamaan, kun taas miehellä somen perusteella on joko uusi tyttöystävä tai useampiakin seksiin liittyviä säätöjä meneillään. Se saa voimaan pahoin, sekä ajattelemaan, tekeekö nuo naiset hänet yhtä lailla tai enemmän onnelliseksi, kun heillä on virheettömät muodotkin ja kauniita ulkonäöllisesti kokonaisuudessaan. Sisällä on kuitenkin koko ajan ollut toivonkipinä, että jos kaikki vielä järjestyykin ja hän tahtookin minut takaisin.. Olen yrittänyt ja yrittänyt olla miettimättä, mutta jatkuvasti eteen tulee jokin pienikin asia, kuten vaikkapa biisi, joka muistuttaa hänestä ja kyynelkanavat vaan aukeaa, eikä millään mene kiinni.
Haluaisin kuulla joko selviytymistarinoita tai muuten vaan vinkkejä, joiden avulla pääsisin pois tästä ja oppisin olemaan vahvempi ihminen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän