Teinille ei kelvannut varapuhelimeksi nokian 3310 "v*ttu mä oon ennemmin ilman puhelinta sit"
Kyseessä 13v tyttö jonka iphone hajosi. Uusi on tilattu, saadaan vasta ensi viikon loppupäästä. Tarjosin nokian 3310:ä varapuhelimeksi siihen saakka kun saa uuden. Se on kuulemma niin v*tun nolo, että on ennemmin ilman puhelinta. Onko näin?
Kommentit (24)
Nykyään ei paljoa soitella, vaan puhelimella whatsappaillaan, luetaan sähköpostia, katsotaan bussiaikatauluja, hoidetaan asioita (pankki ym). Ei tuolla tee mitään niistä.
En minäkään jaksaisi kuljettaa mukana tuollaista kun ei sillä mitään näistä tee ja on hankalan isokin. Kirosanoja en toki huutaisi koska olen aikuinen, vaan sanoisin kiitos ei jos yritettäisiin tyrkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen nainen, enkä huolisi tuota Nokiaa mistään hinnasta. EN.
Tarvitsen puhelimeen sähköpostin ja netin. Samoin tarvitsee meidän teini.
Onhan tuo klassikkokänny, mutta se enää riitä tämän päivän tarpeisiin.
Kyl sillä viikon pärjää, jos pitää soittaa jonnekin. Mut jos ei kelpaa nii lainaa kaverin iphonee sitte. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo v-sana on nuorison suusta niin tavallinen, arkipäiväinen asia, ettei se enää hätkähdytä.
Bussipysäkit, koulut, kauppojen aulat ja ulkotilat ym. ovat sakeanaan tuota sanaa, kun nuorisoa on paikalla. Siltä ei voi välttyä, eikä siihen näytä minkäänläinen kotikasvatus auttavan.
Kyllä, mutta hyvin kasvatettu nuori ei tätä v-sanaa vanhempiensa läsnä ollessa käytä. Ihan eri asia!
Ja paskan marjat!
Kyllä, mutta hyvin kasvatettu nuori ei tätä v-sanaa vanhempiensa läsnä ollessa käytä. Ihan eri asia!