Evoluutiopsykologi: Vauvakadon olennainen syy on unohtunut – ”Naiset ovat muuttuneet miehekkäämmiksi”
Kommentit (1323)
Vierailija kirjoitti:
"Testosteroni on kadoksissa nykypäivän miehillä. Ovat lyhyitä hartiattomia karvattomia pelkkää pullamössöä"
Miesten keskipituus on kyllä ollut koko ajan nousussa ja yleistyneen saliharrastuksen takia lihaksikkaita miehiä näkee paljon enemmän kuin ennen.
Salilla hankitut pallolihakset eivät eroa jostain kystista, niillä ei tee mitään eivätkä ne edes näytä viehättäviltä vaan siltä että henkilö on retardi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tästä oli just ketju, et miehet yhä useammin...siihen ei vaan löytynyt yhtään lähdettä, et se olis yhä useampi. Ulkomaalaistaustaisista lähes yhtä suuri osuus on naisia, kuin miehiä. Molemmilla lapsillani on ulkomaalaistaustainen puoliso. Ei siksi, että kotimaisissa olis mitään vikaa. Sattuivat tutustumaan ja rakastumaan näihin."
Sinun kannattaisi ostaa vihko, jonne raapustat näitä keksittyjä tarinoita lapsistasi.
Aiemmin sinulla oli vain yksi lapsi ja nyt niitä on kaksi.
Muutenkin Suomessa on ainoana maailmassa vanhojapiikoja, joilla on lapsia ja vieläpä useille eri miehille.
Nyt on sekava juttu. Kai tajuat, että meitä on useampi täällä kommentoimassa...toisilla yks laps, jollakin vaikka viis, ja sit lapsettomia myös. Erikoista, et tästäkin pitää vähän väliä muistuttaa...
Ne jotka kommentoivat paljon, heillä on ns. oma käsialansa, josta kirjoittajan voi ikään kuin tunnistaa.
-eri
"Sinulla on nyt ikävä pakkomielle kuvitella, että oletin jotain. Jos olisin olettanut, kuten ensin kuvittelit, olisin kirjoittanut, että mitähän mieltä miehesi on asiasta."
Alkuperäinen väite kun oli nimenomaan se että naiset eivät pyydä anteeksi. Joten jos olisit olettanut minun olevan mies niin miksi haluat kuulla sen vaimon mielipiteen siitä että pyytääkö hän tosiaan anteeksi tai että pyydänkö minä miehenä häneltä anteeksi? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
"Ylimielinen asenteesi varmasti auttaa tuossa"
Eikö sinusta ole ylimielistä miehenä julistaa mitä kaikki naiset aina tekevät?
Ahaa, oletit siis tuon toisen olevan mies?!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotamme innolla anteeksipyyntöä mieheltä, joka totuudenvastaisesti syytti naisia siitä, etteivät naiset pyydä ikinä anteeksi. Missä anteeksipyyntösi siis viipyy?
Todista ensin olevasi nainen...
Miljoona tekosyytä miehellä olla pyytämättä anteeksi...
"Salilla hankitut pallolihakset eivät eroa jostain kystista, niillä ei tee mitään eivätkä ne edes näytä viehättäviltä vaan siltä että henkilö on retardi"
Ei nyt puhuta mistään bodareista vaan normaalista treenatusta vartalosta. Sellaisia on nyt miehillä paljon ennemmän kuin ennen. 70-luvulla treenattuja miehiä oli paljon vähemmän kuin nyt ja miesten keskipituus melkein 10 senttiä lyhempi kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
"Ja miehethän ne ovat, jotka suuttuessaan kilahtavat pahasti alkaen väkivaltaisiksi, kun toinen ei ole hänen kanssaan samaa mieltä. Naisten kanssa sen sijaan on turvallista olla eri mieltä."
Epäilemättä sinä koet asian noin, mutta kuitenkin väkivaltatilastot osoittavat vääjäämättä, että fyysistä lähisuhdeväkivaltaa käyttävät naiset todella paljon enemmän kuin miehet. Kohteena myös lapset.
"Miesten kokema väkivalta on useimmiten tuntemattoman tai tutun miehen tekemää, ja se tapahtuu usein parisuhteen ulkopuolella.
Miesten kokema väkivalta on usein kertaluonteista."
Rikosuhripäivystys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieniä lapsia toki naiset pahoinpitelevät hieman useammin. Pääasiallinen syy on, että naiset viettävät pienten lasten kanssa paljon enemmän aikaa kuin miehet."
Todella mielenkiintoinen syy oikeuttaa väkivalta lapsia kohtaan.
Aika mahdoton sellaista lasta on pahoinpidellä, jonka seurassa ei ole. Melko selkeä logiikka tässä.
Eli väkivaltaisten äitien lasten henkiä on vuoroviikkosysteemi pelastanut huikeasti.
No, jos isä on lasten kanssa vietettyä tuntia kohden väkivaltaisempi, niin sitten ei.
"Ahaa, oletit siis tuon toisen olevan mies?!"
Näin tein. Hän voi itse tulla kertomaan jos olin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pieniä lapsia toki naiset pahoinpitelevät hieman useammin. Pääasiallinen syy on, että naiset viettävät pienten lasten kanssa paljon enemmän aikaa kuin miehet."
Ei oikeutus, vaan taustatietoa. Mikä onkaan väkivaltatekojen suhde yhtä yksin lasten kanssa vietetty tuntia kohden naisilla/miehillä
Eli jos mies pieksee vttumaisen eukkonsa vihdoin ja viimein, siitä voi syyttää eukkoa joka aikansa vttuili.
Logiikka ei ole vahva puolesi? Jos olet miehen kanssa liitossa, todennäköisyys tulla miehen pieksemäksi on selvästi sinkkua suurempi.
Missään en ole väkivaltaa oikeuttanut.
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on nyt ikävä pakkomielle kuvitella, että oletin jotain. Jos olisin olettanut, kuten ensin kuvittelit, olisin kirjoittanut, että mitähän mieltä miehesi on asiasta."
Alkuperäinen väite kun oli nimenomaan se että naiset eivät pyydä anteeksi. Joten jos olisit olettanut minun olevan mies niin miksi haluat kuulla sen vaimon mielipiteen siitä että pyytääkö hän tosiaan anteeksi tai että pyydänkö minä miehenä häneltä anteeksi? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Sinä puhuit kumppanista, eikö niin? Minä en fiksuna ihmisenä olettanut mitään, koska moni loukkaantuu väärinsukupuolittamisesta. Jos et itse olisi paljastanut mikä olet, yleisölle olisi jäänyt epäselväksi, oletko mies, nainen, trans vai muunsukupuolinen. Minulle sukupuolellasi ei kommentissani ollut mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon tosiasian toteaminen on oikeutusta?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeutus, vaan taustatietoa. Mikä onkaan väkivaltatekojen suhde yhtä yksin lasten kanssa vietetty tuntia kohden naisilla/miehillä
Eli jos mies pieksee vttumaisen eukkonsa vihdoin ja viimein, siitä voi syyttää eukkoa joka aikansa vttuili.
Logiikka ei ole vahva puolesi? Jos olet miehen kanssa liitossa, todennäköisyys tulla miehen pieksemäksi on selvästi sinkkua suurempi.
Missään en ole väkivaltaa oikeuttanut.
Ja lapsi jos viettää enemmän aikaa äitinsä kanssa, niin tulee todennäköisesti pieksetyksi. Siitähän oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En suinkaan. Omituinen kuvitelma."
Mihin siis halusit vielä vahvistuksen jos minä miehenä kerron että oma vaimoni kyllä pyytää tarvittaessa anteeksi?
Et sinä vaimosta puhunut mitään. Täällä varsinkin naiset valehtelevan minkä ehtivät ja keksivät usein aiheeseen sopivia tarinoita, joten siksi heitin, että olisi mielenkiintoista kuulla myös toisen osapuolen mielipide.
Sinä siis tiedät "naisten" jutut valheiksi, koska...?
Ja edelleen vietät täällä vapaaehtoisesri aikaasi.
"Sinä puhuit kumppanista, eikö niin?"
Edelleen, jos minä vastaan väitteeseen "naiset eivät koskaan pyydä anteeksi" ja sinä et usko minua vaan haluat toisen mielipiteen niin minun pitää loogisesti ajatellen silloin olla nainen jonka kumppani ei ole nainen vaan mies. Muuten mitään varmistusta sille kokemukselle ei tarvita
Vauvakadon syy on se, että naiset ovat "miehistyneet". Se taas johtuu siitä, että ns. perinteisten naisten kohtelu on ollut niin järkyttävän huonoa. Ei mitään oikeuksia, väkivalta sallittua, paiskaus avioliitossa sallittu, ei ehkäisyä, ja jos kävi "vahinko", maine meni (mutta ei mieheltä toki), ei omaa rahaa jne. Vika on siis miesten.
Tuollaiset artikkelit, missä verrataan juuri esim. 50- lukua nykypäivään, ovat lapsellisia. Jokaisella ajanjaksolla oli omat piirteensä, yhtä lailla voisi sanoa "1300 luvulla ei mietitty asuntolainaa vaan tehtiin lapsia.". Nykymaailmaa ei voi aina verrata menneeseen suoranaisesti, vaan pitäisi ottaa huomioon millainen juuri tämä aika on, millaiset haasteet vaikuttavat siihen, ettei tehdä lapsia. Varmasti sillä kultaisella 50- luvullakin oli ihmisiä, tiimalasivartalosta huolimatta, jotka eivät tehneet lapsia.
Vierailija kirjoitti:
"Ylimielinen asenteesi varmasti auttaa tuossa"
Eikö sinusta ole ylimielistä miehenä julistaa mitä kaikki naiset aina tekevät?
En ole sellaista tehnyt. Eli nyt sinä valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kerro. Älä valehtele. Pieniä lapsia toki naiset pahoinpitelevät hieman useammin. Pääasiallinen syy on, että naiset viettävät pienten lasten kanssa paljon enemmän aikaa kuin miehet.
Yksi rikosuhritutkimus, jonka tulokset eroavat muista tutkimuksista, ei ole totuus."
Tilastoista puuttuu koko joukko naisten miehiin kohdistuvaa väkivaltaa ja jos mies pyytää apua koettuaan väkivaltaa naisen taholta, miehelle nauretaan.
Lisäksi naisilta puuttuu täysin kyky ymmärtää, millaista henkistä väkivaltaa he käyttävät.
Oivana esimerkkinä toimii tämä foorumi. Yksikään nainen ei koe henkisenä väkivaltana sitä, mitä kaikkea levittää omasta miehestään ja perheestään. Vähän kuin eräässä us konto kunnassa, että voi lyödä sellaiseen paikkaan, josta mustelma ei näy muille.
Mielestäsi on siis henkistä väkivaltaa kertoa nimettömänä oman miehen teoista palstalla? Ketä se silloin loukkaa? Onko mielestäsi niin, et kertominen on väärin, mutta ei se teko, josta kerrotaan?
Siis miksi mies siittää naista jolla on jo vauva? Miten tuo on naisten ongelma? Pitäkää mulkkunne kurissa ja tehkää jätöksenne viemäriin